۰۷ خرداد ۱۳۹۴

این جاروبرقی ال‌جی گردباد می‌سازد!

جاروبرقی VN-7720BK ال‌جی که به تازگی وارد بازار شده است یک جاروی مکنده و پیشرفته است که گرد و غبار را 3 برابر بیشتر از مدل‌های قبل فشرده می‌کند. در این جاروبرقی جدید ال‌جی 3 حسگر روی بدنه‌ و یک حسگر روی دسته‌ تعبیه شده است که برای تشخیص موقعیت و حرکت به صورت خودکار طراحی شده‌اند. فیلتر هپا و قابلیت تخلیه آسان مخزن از دیگر امکانات ویژه این جاروبرقی است.

سیستم گردبادی

سیستم گردبادی جاروهای ال‌جی با بازدهی بالا، ذرات گرد و غبار را از هوای پاکیزه جدا می‌سازد.

فیلتر دوگانه HEPA

فیلتر دوگانه HEPA شامل یک سیستم فیلتراسیون چندگانه برای از بین بردن گرد و غبار، بوی نامطبوع و میکروب‌ها از محیط خانه است. طبق تأییدیه SLG آلمان، این فیلتر تا 99.99 درصد ریزگردها را جذب می‌کند.

 

تکنولوژی مسیریاب به صورت اتوماتیک

جاروبرقی Follow me دارای 4 حسگر فاصله‌سنج است که یک حسگر در دسته جاروبرقی و 3 حسگر در بدنه آن تعبیه شده است. این جاروبرقی به صورت خودکار همراه کاربر حرکت کرده و فاصله 100 سانتی‌متری تا دسته جاروبرقی و همچنین حرکت کاربر را حفظ می‌کند. هنگامی که فاصله بدنه از دسته جاروبرقی به بیش از 100 سانتی‌متر می‌رسد، بدنه به طور خودکار به سمت دسته جاروبرقی و در جهت حرکت کاربر پیش می‌رود.

 

مخزن ساده و متحول‌کننده ال‌جی در جاروبرقی‌های بدون پاکت

مخزن Simple Bin یک مخزن ساده و نشکن است. به همین دلیل، تخلیه و نگهداری آن بسیار ساده است. فقط کافیست با یک دست مخزن را بیرون بکشید، درب آن را باز کنید و زباله‌ها را داخل کیسه زباله بریزید. با یک شست‌وشوی ساده، مخزن جاروی شما همیشه پاکیزه و بهداشتی می‌ماند. ماده فیبر کربن به کار رفته در مخزن این جاروها، در ساخت شیشه‌های هواپیما کاربرد دارد و از استحکام بالایی برخوردار است. از این پس، دیگر نگران افتادن محفظه زباله و یا برخورد آن با دیوار و شکسته شدن آن نخواهید بود.

 

گواهینامه کیفیت SLG از آلمان

اس.ال.جی نام شرکت آلمانی است که محصولات الکترونیکی و خانگی را مورد بررسی قرار می‌دهد. دریافت گواهینامه 5 ستاره اس.ال.جی توسط شرکت ال‌جی برای جاروبرقی کمپرسور به معنای داشتن بالاترین کیفیت است.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید