۲۹ مهر ۱۳۹۴

خرید جاروبرقی کمپرسور ال‌جی = هدیه نقدی!

جاروبرقی کمپرسور VB-7320 ال‌جی با 2000 وات قدرت مکشی پرتوان و پایدار را میسر می‌کند. این جاروبرقی از سیستم کمپرسور یا فشرده‌ساز برخوردار است.

جاروبرقی های پاکتی معمولی به سرعت پر می‌شوند، خالی نمودن آن دشوار است و محیط اطراف را آلوده می‌کنند. فناوری کمپرسور که در جاروبرقی VB-7320 ال‌جی به کار رفته است ذرات گردوغبار جمع آوری شده را وارد مخزن مخصوصی کرده و با یک تیغه فشرده‌ساز منحصربه‌فرد به تکه‌های متراکم تبدیل می‌کند.

در نتیجه شما می‌توانید در عرض چند ثانیه زباله متراکم شده را از داخل مخزن خالی کنید؛ بدون اینکه گرد و غبار و ذرات غیر بهداشتی در فضا منتظر شود.

سیستم گردبادی ( CYCLONE ) در جاروبرقی جدید ال‌جی، با بازدهی بالا ذرات گرد و غبار را از هوا جدا می‌سازد و جارو برقی را قادر به حفظ قدرت مکش برای مدت زمان بیشتری می‌کند.

ذرات گرد وغبار و خاکروبه، توسط سیستم فشرده‌ساز زباله ( کمپرسور ) ال‌جی فشرده می‌شوند. این باعث می‌شود که محفظه جاروهای کمپرسور ال‌جی قابلیت ذخیره‌سازی زباله تا 3 برابر بیشتر از جاروهای رقیب را داشته باشند.
از طرفی، خالی کردن این محفظه که دارای قطعات فشرده‌شده زباله است آسان و بهداشتی‌تر است و باعث پخش ذرات گرد و غبار در محیط نمی‌شود.

این جاروبرقی در 3 رنگ قرمز، نقره‌ای و بنفش در فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد. شما می‌توانید با خرید این جاروبرقی در طول مدت جشنواره جاروبرقی‌های کمپرسور ال‌جی از تخفیف نقدی ویژه بهره‌مند شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید