۲۷ آبان ۱۳۹۴

جشنواره حمایتی گارانتی گلدیران

جشنواره حمایتی گارانتی گلدیران از 14 آبان ماه آغاز شده است و تا مدت محدودی ادامه دارد.

تمامی محصولات ال‌جی که از ضمانت شرکت گلدیران برخوردار هستند بر مبنای شرایط اقلیمی و آب و هوایی با قابلیت‌هایی مخصوص ایران توسط مهندسان کره جنوبی طراحی و ساخته شده‌اند.

شرکت ال‌جی هیچ گونه مسئولیتی در برابر عملکرد محصولاتی که گارانتی متفرقه دارند بر عهده نمی‌گیرد.

شرکت گلدیران نماینده رسمی محصولات خانگی (یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، مایکروویو، جاروبرقی و کولر گازی)، انواع تلویزیون‌های پلاسما، OLED و LED، محصولات صوتی و تصویری شامل سینمای خانگی، سیستم‌های صوتی “های-فای”، پخش‌کننده دی‌وی‌دی، نمایشگرهای تجاری، محصولات سلامتی، روشنایی و سیستم‌های تولید برق خورشیدی شرکت ال‌جی در ایران است و علاوه بر ارائه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را نیز عرضه می‌نماید.

گلدیران فعالیت خود را از سال 1376 آغاز و با هدف افزایش رضایت مشتریان تنها اقدام به واردات کالاهای تراز اول شرکت ال‌جی نموده و این کالاها را با قیمتی مناسب و غیر قابل رقابت در نمایشگاه های متعدد ارائه می‌دهد.

حسین تنهایی، عضو هیئت رییسه مجمع واردات، گفت: «این شرکت‌های بی‌نام و نشان که امروزه همچون قارچ در بازار ایران در حال تولد هستند، هیچ ارتباط ساختارمندی با کمپانی اصلی و سازنده محصول ندارند و به همین جهت نمی‌توانند قطعه اصلی و یا خدمات قابل قبول و استانداردی را به مشتریان ارائه دهند.»

به گفته تنهایی، کالاهایی نظیر ال سی دی، کولر گازی، ماشین لباسشویی و حتی یخچال از مبادی و مرزهایی که چندان کنترل دقیقی بر آنها اعمال نمی‌شود، قاچاق می‌شوند و از این شیوه (برچسب‌های صوری گارانتی) برای اغنای افکار عمومی بهره برداری می کنند.

گارانتی گلدیران؛ آرامش خاطر شما

۲ نظر

حسین ۲۸ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

همه چیز گفته شد به غیر از موضوع جشنواره سئول اینکه:
۱- در این جشنواره با تسهیلات خاص مدت ضمانتنامه محصولاتی که در زمان گارانتی هستند تموید می شود .
۲- در مورد کالاهایی که مدت ضمانت آنها تمام اما مدت تعهد ارائه خدمات به آنها منقضی نشده هم شامل استفاده از این تسهیلات می گردند.
۳- با توجه به اینکه گلد ایران چند روز قبل از اتمام ضمانت به خریدار مدت اتمام را یاد آوری تا چنانچه کالای خریداری شده نیاز به نعمیر و خدمات داشته باشد اقدام نماید و در صورت تمایل با واریز وجه در خصوص تمدید مدت ضمانت اقدام نماید آیا مدت ضمانت برایگان تمدید و یا برای تمدید مدت ضمانت تخفیف مناسبی به مشتریان داده میشود .
من از مشتریان وفادار ال جی هستم اما در مورد گلد ایران علی رغم سرویس و برخورد خوب همکاران و تهیه کالای منطبق با نیاز مصرف کننده ایرانی از منوی طبخ غذاهای ایرانی در ماکروفر تا راهنمای کاربران الکترونیکی ، پیام نما ، زیرنویس ، جدول پخش برنامه به زبان فارسی در تلوزیون و اکولایزر پارسی در لوازم صوتی و … در محصولات عرضه شده چند گلایه هم دارم .
۱- عدم امکان درخواست خدمات و خرید قطعات جانبی و مصرفی از طریق سایت رسمی گلد ایران و از طریق کارتهای بانکی عضو شتاب
۲- نداشتن برخی از لوازم جانبی مانند انواع کابلها در سبد عرضه کالا
۳- عدم عرضه بسیاری از کالا های پرتقاضای ال جی مانند لوازم خانگی توکار آشپزخانه ( لباسشوئی ، ظرفشوئی ، انواع فر ، یخچال و … که در حال حاضر درحال حاضر بازار آن در انحصار بوش آلمان است و با قیمت گزاف عرضه ئر حالیکه قیمت محصولات مشابه ال جی کمتر از نصف آن است ) دستگاه ویدئو رکوردر که انواع آن توسط ال جی تولید و در ایران بازار آن در اختیار پاناسونیک و با برند ال جی با گارانتی متفرقه و یا بدون گارانتی با امکانات بیشتر حتی مدل دوکاره با قابلیت کپی مستقیم نوارهای VHS بر روی DVD با فشار یک کلید و دارای تیونر ( گیرنده داخلی دیجیتال و آنالوگ تلوزیون ) به قیمت کمتر از نصف دستگاههای مشابه پاناسونیک به وفور و تعداد بالا در بازار ایران عرضه می گردد .

محسن دقاغیان ۳۰ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

لطف بفرمایید در مورد تمدید گارانتی و به چشم اومدن گلدیران کاری کنید مردم فقط برند ال جی را میخرند اصلا به گارانتی اهمیت نمیدن.

نظر دهید