۱۲ بهمن ۱۳۹۴

صدایی قدرتمند با سیستم های-فای مینی ال‌جی

سیستم صوتی Hi-Fi Mini  ال‌جی (مدل CM4540) با قدرت صدای 550 وات از DJ  خودکار، تنظیم اکولایزر با موسیقی بومی همان منطقه، صدای باس انفجاری، USB  دوگانه و بلندگوی 2 کاناله برخوردار است.

بلوتوث: با بلوتوث تعبیه شده در سیستم صوتی ال‌جی از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود بر روی گوشی هوشمند خود لذت ببرید.

ضبط مستقیم بر روی  USB: با این سیستم صوتی ال‌جی، می‌توانید موزیک‌های خود را مستقیما بر روی USB ذخیره کنید. این فرایند انتقال موزیک به راحتی تنها با یک اشاره کوچک در قسمت پایینی سیستم صورت می‌گیرد.

DJ  خودکار: با ایجاد یک موسیقی بی وقفه و بدون درز، با قابلیت DJخودکار، از طریق اتصال انتهای آهنگ درحال پخش به آهنگ بعدی، از گوش دادن به موسیقی خود نهایت لذت را ببرید.

USB  دوگانه: با این قابلیت می‌توانید تلفن همراه خود را از طریق پورت USB به سیستم صوتی ال‌جی وصل کرده و همزمان با اینکه گوشی درحال شارژ شدن است، به موزیک‌های انتخابی خود گوش دهید.

82df5a078613601a58ff5c5cf3be7850_XL

ورودی صدای وسایل قابل حمل: با قابلییت “ورودی صدای وسایل قابل حمل” می‌توانید با اتصال پخش کننده MP3 ، لپ‌تاپ، تلفن همراه و پخش کننده‌های دیگر به سیستم صوتی ال‌جی، ازگوش دادن به موسیقی دلخواه خود لذت ببرید.

صدای باس انفجاری: درسیستم صوتی جدید ال‌جی، “باس انفجاری” با ایجاد صدای باس عمیق، پویا و با کیفیت، تجربه جدید صدایی قدرتمند از طریق ماتریس صدای تنظیم شده برای شنونده فراهم می‌آورد.

اکولایزر خودکار: طراحی این سیستم صوتی ال‌جی به گونه‌ای است که ریتم آهنگ را شناسایی کرده و با برابرسازی صدا با ریتم مورد نظر بهترین صدا را برای شنونده ایجاد می‌کند.

شما می توانید این محصول را از نمایندگی های ال جی – گلدیران با قیمت 605 هزار تومان خریداری نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید