۲۲ تیر ۱۳۹۵

پروژکتور PB60G ال‌جی؛ یک رسانه کوچک، سبک و قدرتمند

پروژکتور LED قابل حمل PB60G ال‌جی یک دستگاه چندرسانه‌ای کم وزن و کوچک است که به کاربران امکان می‌دهد تا هر جا که باشند، بتوانند فیلم‌های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت تماشا کنند.

منبع نور LED این دستگاه 30 هزار ساعت عمر می‌کند و از نوع RGB است. شما می‌توانید یک سینمای بزرگ را با خود هر جا که خواستید ببرید. با این پروژکتور تصویر را در ابعاد بزرگ 110 اینچ و با کیفیت سینمایی WXGA با 800×1280 پیکسل تماشا کنید؛ وضوحی که بیش از دو برابر تلویزیون 42 اینچ شماست.

P2

در پروژکتور قابل حمل PB60G ال‌جی امکان پخش فیلم‌ها با فرمت DivX و HD و فایل‌های MP3 و JPG وجود دارد. پس خیالتان راحت باشد که هم می‌توانید عکس ببینید، به موسیقی گوش دهید و هم فیلم ببینید.

با صدای خروجی یک وات استریو می‌توانید بهترین و شفاف‌ترین صدا را هنگام پخش فیلم یا موسیقی بشنوید. این پروژکتور نهایت هیجان و لذت بردن از میهمانی‌ها، گردش‌ها و پیک‌نیک‌های شما را با قدرت بالای پخش صدای باکیفیت تضمین می‌کند.

P3

پروژکتور PB60G ال‌جی کمتر از نیم کیلوگرم (470 گرم) وزن دارد و تنها 60 وات برق مصرف می‌کند. این پروژکتور تنها مخصوص پخش فیلم و موسیقی و تصویر نیست! با پروژکتور PB60G ال‌جی می‌توان فایل‌های آفیس را هم نمایش داد.

این محصول را می‌توانید از فروشگاه‌های رسمی ال‌جی-گلدیران تهیه نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید