۲۰ مرداد ۱۳۹۵

با آرزوی درخشش قهرمانان در ریو

 شرکت های ال‌جی و گلدیران به مناسبت شروع مسابقات المپیک ریو، مشتریان خود را به جشنواره “فرصت قهرمانی” دعوت می‌کنند.

در این جشنواره، هم‌پای ورزشکاران کاروان المپیک ایران و به تعداد مدال های طلا، نقره و برنزی که این قهرمانان در المپیک دریافت می‌کنند، تخفیف‌های باشکوهی به مشتریان برگزیده به قید قرعه اهدا خواهد شد.

مسابقات المپیک ریو با شور و هیجان بسیار شروع شده است. شرکت های ال‌جی و گلدیران به مناسبت این رویداد بزرگ ورزشی، مشتریان خود را به جشنواره “فرصت قهرمانی” دعوت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، در جشنواره “فرصت قهرمانی”، هم‌پای ورزشکاران کاروان المپیک ایران، ال جی به تعداد مدال های طلا، نقره و برنزی که این قهرمانان در المپیک دریافت می‌کنند، تخفیف‌های باشکوهی به مشتریان برگزیده به قید قرعه اهدا خواهد کرد، به این صورت که به ازاء هر یک مدال طلا یک نفر برنده 400% تخفیف خرید و به ازاء هر یک مدال نقره و برنز یکی از مشتریان به ترتیب برنده 200% و 100% تخفیف خواهند شد.

البته جشنواره فرصت قهرمانی، دوست دارد لبخند پیروزی را بر لبان تک تک مشتریان ال جی بنشاند. به همین خاطر تمام خریداران محصولات ویژه صوتی و تصویری ال جی 20% تخفیف در زمان خرید دریافت می‌کنند و در پایان هر روز نیز به قید قرعه یک نفر از خریداران برنده 100%  تخفیف خواهد شد.

 شرط حضور در جشنواره فرصت قهرمانی، خرید و نصب یکی از محصولات منتخب صوتی و تصویری ال‌جی در زمان جشنواره است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با شماره تلفن 84733-021 ، بخش جشنواره‌ها تماس حاصل فرمایید.

900(3)

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید