۱۱ مرداد ۱۳۹۵

نیم نگاهی به ال‌جی X Screen

  • ال‌جی X Screen به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی موبایل به فروش می‌رسد.

این تلفن هوشمند نمایانگر رویکرد متمایز ال‌جی در ارائه محصولات جدیدی است که با ارائه امکانات استثنایی و قیمتی رقابتی نسبت به گوشی‌های هوشمند متوسط برای مشتریان تجربه جدید و منحصربه‌فردی میسر خواهد کرد.

ال‌جی X screen مدل اول از سری X ال‌جی است و برای مشتریانی طراحی شده است که تمام ملحقات گوشی‌های هوشمند امروزی را نمی‌خواهند یا لازم ندارند اما می‌خواهند تلفن همراهشان یک نمایشگر پیشرفته داشته باشند.

ال‌جی X Screen دارای نمایشگر بزرگتر، نازکتر و روشن‌تر 4.93 اینچ است. صفحه نمایش عریض  HD In-Cell Touch، فضای بیشتری به شما برای استفاده از گوشی و استفاده از مرورگر را با حفظ ظرافت و زیبایی گوشی می‌دهد. صفحه نمایش دوم 1.76 اینچ، قابلیت نمایش دوستان مورد علاقه، اپلیکیشن‌ها و ویژگی‌های دیگر را فقط با یک لمس به شما می‌دهد.

ال‌جی X Screen مجهز به صفحه‌نمایش دوم است. شما می‌توانید در صفحه‌نمایش “همیشه‌روشن” موسیقی خود را مستقیم و بدون زحمت پخش کنید. علاوه بر این، می‌توانید به Quick Tool نیز دسترسی مستقیم داشته باشید. در این صفحه‌نمایش کوچک امضای خودتان را بزنید. این بهترین میانبری است که تاکنون وجود داشته است و انجام چندکار با هم را در اختیار شما می‌گذارد. در مسیر خود با هیچ مانعی روبه‌رو نخواهید شد.

تصاویر این محصول را در ادامه ببینید.

۱ نظر

حسين ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

بنظر من در مقابل تفاوت قیمت آن با K10 ال جی از هر جهت صرفه با خرید ال جی K10 که رکورد دار فروش ال جی در ایران است می باشد قیمت ایکس اسکرین ۶۹۵ هزار تومان و قیمت K10 فقط ۵۵۹ هزار تومان هزار تومان است تفاوت به غیر از صفحه نمایش در دوربین سلفی دو گوشی است که دوربین ایکس اسکرین ۸ مگا پیکسل و K10 فقط ۵ مگاپیکسل است با با توجه به جثه k10 و قوس پشت و بیه های خمیده مملایم صفحه نمایش و تاچ عالی خوش دست ترین گوشی است که تا کنون داشته ام بنظو مقرون به صرفه و کارائی نسبتا بالائی دارد

نظر دهید