۱۶ شهریور ۱۳۹۵

نرم‌افزار مدیاپلیر برای تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی

شرکت اوکلندی Labyrinth Solutions اولین نرم‌افزار پخش رسانه SoC ساخت نیوزلند را برای نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی تولید می‌کند.

طبق خبر رسمی Labyrinth Solutions، مدیاپلیر SoC جدید این شرکت که با پلت‌فرم مدیریت محتوای خود به نام Contegro پایه‌ریزی شده است از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال پیشرفته نظیر فناوری پنجره با صفحه لمسی بدون نیاز به وجود مدیاپلیر جانبی یا کامپیوتر پشتیبانی می‌کند.

به گفته واگان رِد، مدیر شرکت Labyrinth، بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی که در بازار موجود است به یک مدیاپلیر جانبی برای کار کردن نیاز دارتد و این مدیاپلیرها اولین چیزهایی هستند که خراب می‌شوند. وی افزود: « به همین جهت، این مدیاپلیر داخلی SOC جدید بسیار قابل اطمینان است و می‌تواند هزینه تمام‌شده خرید تابلوی تبلیغاتی دیجیتال را به میزان زیادی کاهش دهد؛ مخصوصاً وقتی بخشی از یک پروژه بزرگ چندین صفحه‌نمایش داشته باشد.»

وی در ادامه چنین گفت: «از آنجا که بسیاری از چنین پروژه‌های بزرگ به پخش‌کننده رسانه نیاز ندارند، برای ما مهم بود که نیاز بازار را با ارائه محصولی برآورده کنیم که ساخت نیوزلند است و می‌تواند به راحتی برای کسب‌وکار مردم نیوزیلند سفارشی شود.»

«ما در حال حاضر با ال‌جی برای گسترش محصولات SoC خود برای افزودن قابلیت‌های صفحه لمسی در حال مشارکت هستیم. با این کار، می‌توانیم فناوری پنجره لمسی شیشه‌ای و دیگر محصولات لمسی خود را بدون نیاز به مدیاپلیر جانبی جداگانه ارائه دهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید