۰۲ بهمن ۱۳۹۵

شرکت صنایع گلدیران در سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه سازمان صدا و سیما

سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه در روزهای 28 و 29 دی‌ماه 1395 در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما و با حضور مدیران ارشد و اهالی رسانه برگزار شد.

سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه در روزهای 28 و 29دی‌ماه 1395 در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما و با حضور مدیران ارشد و اهالی رسانه برگزار شد. معاونت توسعه و فناوری رسانه که برگزاری 12 اجلاس پیشین در سال‌های گذشته را در تجربه کاری خود به ثبت رسانده است توانست با برگزاری موفق اجلاسی دیگر گامی در راه نمایش استعدادهای فنی همکاران در سراسر کشور بردارد و در راه بهره برداری حداکثری از ظرفیت‌های رسانه ای کشور تلاش دوچندان نماید.

2(7)

واحد تحقیقات و جهادخودکفایی سازمان صداو سیما تلویزیون‌های HDR شرکت ال‌جی به عنوان الگوی نمایش تکنولوژی HDR در این نمایشگاه انتخاب کردند که همین امر نشان از کیفیت برتر این محصولات دارد.

حضور شرکت صنایع گلدیران در سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه سازمان صدا و سیما، در دو حوزه فناوری HDR و تلویزیون های هوشمند بسیار مورد توجه شرکت کنندگان و مدیران سازمان صداو سیما قرار گرفت.

گفتنی است در روز اختتامیه، دکتر علی عسگری رئیس رسانه ملی، دکتر علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه و دکتر بهروزی مدیرکل تحقیقات و جهادخودکفایی سازمان صداو سیما از غرفه صنایع گلدیران در نمایشگاه خودکفایی صنعت رسانه بازدید کردند.

3(5)

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید