۱۳ مرداد ۱۳۹۵

الماس کیفیت بر تارک شرکت صنایع گلدیران

دومین همایش سراسری کیفیت «با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری» با حضور آقایان دکتر علی اصغر توفیق، دکتر مسعود پزشکیان و جمعی از اساتید دانشگاه ها، مدیران ، کارشناسان و نمایندگان سازمان ها برگزار شد.

 مدیریت نوین کیفیت به مفاهیمی چون رضایتمندی مشتری، رقابت پذیری، تولید پایدار و سرآمد توجه دارد. شرکت صنایع گلدیران با پیروی از این اصول و تلاش برای تولید محصولات دارای فناوری روز دنیا و پیشرو در تامین انتظارات مشتری موفق به دریافت نشان کیفیت برتر شد.

  به گزارش روابط عمومی گلدیران، دومین همایش سراسری کیفیت «با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری» با حضور  آقایان دکتر علی اصغر توفیق، رئیس همایش و معاون محترم وزیر صنعت معدن تجارت، دکتر مسعود پزشکیان، نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، و جمعی از اساتید دانشگاه ها، مدیران ، کارشناسان و نمایندگان سازمان ها، شرکت ها و انجمن های دولتی و غیر دولتی 29 تیرماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

image (2)

در جریان این مراسم، جناب مهندس خزاعی، مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران، به دلیل بهره گیری از سیستم های مدرن تولید و عرضه محصولات با فناوری بالا و اهتمام در اصول مدیریت کیفیت و رضایتمندی مشتری نشان کیفیت برتر را دریافت کرد و شرکت صنایع به عنوان واحد نمونه بر اساس مولفه های نوین کیفیت شناخته شد.

 لازم به ذکر است که شرکت صنایع گلدیران اقدامات موثری را در زمینه ایجاد آزمایشگاههای تست عملکرد و برچسب انرژِی برای محصولات مختلف نظیر تلویزیون، یخچال فریزر، لباسشویی اتوماتیک و جاروبرقی با همکاری سازمان استاندارد ایران انجام داده و به عنوان مرکز تحقیقات و آزمایشگاههای همکار سازمان استاندارد ایران معرفی گردیده است که این افتخار بزرگی برای مجموعه گلدیران می باشد.

image (3)

 مهمترین محورهای دومین همایش سراسری کیفیت ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده کردن انتظارات مشتری، بررسی پیش نویس قانون سازمان ملی استاندارد ایران با رویکرد نوین استاندارد سازی، تغییر نگرش در فرایند تولید، مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان استاندارد و … بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید