۲۲ آذر ۱۳۹۶

معرفی لوکس‌ترین گوشی سری V ال‌جی: ال‌جی SIGNATURE Edition

شرکت ال‌جی، نسخه مخصوصی از گوشی ال‌جی V30 معرفی کرده است که آن‌ را با برند ال‌جی سیگنچر عرضه خواهد کرد.

ال‌جی، نسخه گران‌قیمت گوشی پرچم‌دار وی ۳۰ (LG V30) را با نام تجاری ال‌جی سیگنچر ادیشن (LG SIGNATURE Edition) معرفی کرده است. گوشی جدید با برند ال‌جی سیگنچر در انحصار بازار کره جنوبی قرار خواهد داشت. قرار است تنها ۳۰۰ دستگاه از گوشی جدید ال‌جی SIGNATURE Edition ساخته شود و عرضه آن از اواخر ماه جاری با قیمت ۲ میلیون وون (حدوداً ۱۸۰۰ دلار) آغاز می‌شود.

پنل پشتی گوشی جدید ال‏جی سیگنچر ادیشن از جنس سرامیک زیرکونیوم است که مقاومت بیشتری در برابر خط و خش دارد. ال‌جی، این امکان را برای خریداران در نظر گرفته است تا نام آن‌ها را با استفاده از لیزر بر بدنه گوشی حک کند؛ ضمن اینکه کاربران با خرید ال‌جی SIGNATURE Edition  از خدمات مخصوص پس‌ از فروش برخوردار خواهند شد و یک پک دریافت می‌کنند که ایرفون با برند Bang & Olufsen و هدفون‌ بلوتوث را شامل می‌‏شود.

مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی SIGNATURE Edition با ال‌جی وی ۳۰ مطابقت می‌کند؛ البته باید خاطرنشان کرد که در این گوشی لوکس، خبری از اندروید نوقا نیست و ال‌جی آن‌ را با سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو روانه بازار خواهد کرد. ضمن اینکه گوشی ۱۸۰۰ دلاری ال‌جی، از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. برای مقایسه، ال‌جی وی ۳۰ در دو مدل «استاندارد» و «پلاس» به فروش می‌رسد که تنها ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است و بسته به اینکه کدام‌ نسخه را انتخاب کنید، فضای ذخیره‌سازی بین ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت متغیر خواهد بود.

پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی، قدرت گوشی ال‌جی SIGNATURE Edition را تأمین می‌کند؛ این مدل به دکمه‌های نرم‌افزاری ناوبری مجهز شده است و صفحه‌نمایش ۶ اینچی اولد آن با نسبت ابعاد کشیده ۱۸:۹، رزولوشن Quad HD پلاس (یا ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل) و تراکم پیکسلی ۵۳۸، طراحی بدون لبه دارد. روی صفحه‌نمایش از پوشش گوریلا گلس ۵ استفاده شده است که از آن در برابر خط و خش احتمالی محافظت خواهد کرد.

ال‌جی از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای گوشی ال‌جی سیگنچر ادیشن استفاده کرده است. با این‌حال به لطف فناوری Quick Charge 3.0، می‌توانید به‌سرعت آن‌ را شارژ کنید. گوشی لوکس ال‌جی از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و بلوتوث ۵.۰ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این مدل ۱۸۰۰ دلاری موفق شده است گواهی IP68 را به ‏‌دست آورد که مقاومت آن ‏‌را در برابر آب و گردوغبار تضمین می‌کند. رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید در گوشی ال‌جی سیگنچر با پوسته‌ی اختصاصی ال‌جی یعنی LG UX 6.0 شخصی‌سازی شده است. در پنل پشتی گوشی، دو سنسور ۱۳ و ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارند که سنسور دوم، دیافراگم F۱.۶ دارد و به یک لنز واید ۷۱ درجه مجهز شده است. باید اشاره کرد که دوربین اصلی از لرزش‌گیر اپتیکال برخوردار است. گوشی جدید ال‌جی در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت و بر اساس اعلام رسمی، ۱۵۸ گرم وزن و ۷.۳ میلی‏‌متر ضخامت دارد.

منبع: وب سایت زومیت

۳ نظر

خسرویان ۲۲ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

LG V30 عادی هنوز تو ایران نیومده! ۳ماه دیگه هم LG G7 قراره معرفی بشه…!
کسی خبر نداره آخرش کی قراره تو بازار V30 رو بفروشن؟!

پیروز ۲۲ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

سیگنچر نخواستیم. همون معمولیشو فعلا بیارید

Mobi ۲۵ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

واقعا برای خودم که این همه مدت طرفدار ال جی بودم متاسفم…سامسونگ بخاطر طرفداراش محل حسگر اثر انگشت رو تو نوت۸ تغییر داد…اون وقت بعد اینهمه پرسیدن که V30 کی می آد ایران, هنوز جواب روشنی داده نشده….

نظر دهید