۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

جشن رنگ‌های زنده و مشکی مطلق در تلویزیون‌های OLED  ال‌جی

سیاه‌تر از سیاهی آسمان در شب، سفیدتر از سفیدی پرتوی خورشید و رنگی‌تر از رنگین‌کمان زیبا را فقط در تلویزیون OLED ال‌جی ببینید

کافیست تلویزیون‌های قدیمی سیاه و سفید را با OLED های امروز ال‌جی مقایسه کنید. خواهید دید که خیلی چیزها در گذشته غیرممکن بوده‌اند و با تلویزیون‌های OLED ال‌جی میسر شده است.

ال‌جی با ارائه نوآورانه‌ترین محصولات رهبری بازار تلویزیون را در دست دارد. در تلویزیون OLED ال‌جی از آنجایی که تک‌تک پیکسل‌ها به تنهایی تولید نور می‌کنند، مشکی خالصی ایجاد می‌شود که منتقدان فناوری هرگز در جایی دیگر شاهدش نبوده‌اند.

LG-OLED-Perfect-Black-Level-e1475917803628

امکان خاموش کردن پیکسل‌های انفرادی رنگ سیاه را واقعاً سیاه ترجمه می‌کند و نسبت کنتراست نامحدودی ایجاد می‌کند. تلویزیون OLED ال‌جی به عنوان اولین فناوری نمایشگر، که از قابلیت خودتابش پیکسل‌ها برای خاموش و روشن کردن تک به تک برخوردار است، اولین فناوری با نسبت کنتراست نامحدود است. دامنۀ نسبت کنتراست از روشن‌ترین تا سیاه‌ترین متغیر است. هر چه بیشتر باشد بهتر است و نامحدود، تا کنون، غیرممکن بوده است. سیاهی عمیق به نظر می‌رسد که ذوب می‌شود و حس بیشتری از واقع‌گرایی و عمق را در همه محتوا ارائه می‌دهد.

475b477692e4702841650fbb8893bc65

تلویزیون‌های OLED ال‌جی از تصویری کاملاً واقعی و شفاف برخوردارند. این محصول مجهز به فناوری چهاررنگ در پیکسل و Color Refiner بوده و می‌توانند تصاویری روشن، واضح و با دقت رنگ بالا ارائه دهند. رنگ‌های زیبا و برجسته در واقع استاندارد BT.709 این صنعت را به دلیل طبیعی‌تر و زنده‌تر بودن بازتولید همۀ محتوا بالا می‌برد. تلویزیون OLED ال‌جی حرکات را بسیار واضح نمایش می‌دهد و از هر زاویۀ دید نامحدود قابل تحسین است. فناوری چهاررنگ در پیکسل ال‌جی با استفاده از پیکسل‌های فرعی رنگ سفید، تصویری با دقیق‌ترین رنگ‌ها و کاملاً طبیعی به شما ارائه می‌کند. علاوه بر این، فناوری جدید WRGB در OLED ال‌جی، آن را در مقایسه با سیستم‌‌های متداول سه رنگ RGB متفاوت ساخته است.

با وجود تمام این شاهکارهای حیرت‌انگیز، خود تلویزیون به طرز قابل ملاحظه‌ای باریک است و وزن آن تقریباً نصف وزن نسل نمایشگرهای گذشته است. نمایشگرهای OLED خودتابشی از انرژی کمتری نسبت به فناوری‌های دیگر نمایشگر استفاده می‌کنند.

LGs-4K-OLED-TV-delivers-Perfect-Black-and-Perfect-Color-header-720x320

تلویزیون‌ OLED ال‌جی در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و این شرکت تنها سازنده‌ای است که مدل‌های متنوع زیادی از تلویزیون‌های OLED را روانه بازار کرده است؛ از مدل‌های بسیار باریک B7 و C7 گرفته تا تلویزیون‌های E7 و G7 در خانواده  OLEDها که از طراحی تصویر روی شیشه برخوردارند. تلویزیون‌های سری W نیز در مجموعه ممتاز و فوق پیشرفتهSIGNATURE OLED  ال‌جی به طراحی تصویر روی دیوار مجهز شده‌اند.

به گفته نشریه برتر محصولات مشتری امریکا، تلویزیون‌های OLED ال‌جی بالاترین امتیازات را در کیفیت تصویر، زاویه دید و تنوع در امکانات و کارایی در بالاترین رتبه عملکرد کلی دریافت کرده‌اند. ال‌جی اولین برندی بود که پیکسل‌های OLED تغییرشکل‌دهنده را در صفحه‌نمایش تلویزیون معرفی کرد و همچنان نیز تنها سازنده تلویزیون که گسترده‌ترین انتخاب در سری تلویزیون‌های OLED را ارائه می‌دهد خواهد ماند؛ محصولاتی که از مدل‌های ۷۷ و ۶۵ اینچ تلویزیون W7 تا مدل‌های ۶۵ و ۵۵ اینچ برای تلویزیون‌های E7،C7  و B7 متغیر هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید