۱۵ شهریور ۱۳۹۷

خبر داغ ویژه طرفداران وفادار ال‌جی و گروه موسیقی BTS: تور جهانی BTS با چاشنی محصولات مبتکرانه ال‌جی

ال‌جی با برگزاری تور جهانی برای گروه موسیقی BTS توجه طرفداران را به خود جلب می‌کند.

همکاری با گروه موسیقی پاپ کره‌ای BTS نه تنها تجربه منحصربه‌فردی برای طرفداران این گروه ایجاد می‌کند بلکه بر ابتکارات ال‌جی در استودیوی BTS که توسط ال‌جی تهیه شده است نیز تأکید خواهد داشت.

شرکت ال‌جی نگرش منحصربه‌فرد خود در سبک و ابتکار را به تور جهانی BTS می‌افزاید؛ توری که قرار است پاییز امسال در سرتاسر امریکا برگزار شود. استودیوی ویژه این گروه با عنوان BTS Studio Presented by LG  از همین هفته با بیش از ده هزار نفر از طرفداران BTS کار خود را آغاز می‌کند تا بهترین تجربه از این گروه جهانی پرطرفدار را در کنار پیشرفته‌ترین محصولات ال‌جی ارائه دهد.

LG-BTS-02

استودیوی BTS ال‌جی که همین هفته از لس‌آنجلس شروع می‌شود فقط بخش کوچکی از تور جهانی امریکاست. این تور در شهرهای مختلف ساحل به ساحل برگزار می‌شود و در ایالت اوکلند (9 سپتامبر)، شیکاگو (2 تا 3 اکتبر) و نیویورک (6 اکتبر) ادامه پیدا خواهد کرد.

گروه BTS اولین گروه موسیقی پاپ کره‌ای است که در جوایز موسیقی بیلبورد عنوان اجتماعی‌ترین گروه هنری (Top Social Artist) را کسب کرده و در جشنواره موسیقی امریکا نیز برنامه اجرا کرده است. این گروه یکی از 25 گروه برتر به انتخاب مجله تایمز (Time Magazine) است که با بیشترین نفوذ در اینترنت طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. ال‌جی با همکاری گروه BTS قصد دارد نام برند ال‌جی و فناوری‌های پیشگام آن در صنعت را برای طرفداران وفادار این گروه در امریکا و سرتاسر جهان پررنگ‌تر کند.

طرفداران در بخش استودیوی BTS در تمامی کنسرت‌ها می‌توانند با استفاده از فناوری‌های صدای ال‌جی به آهنگ‌های این گروه گوش دهند و محصولات مبتکرانه‌ای نظیر تلفن‌های هوشمند ال‌جی، تلویزیون OLED ال‌جی، جاروبرقی CordZero ال‌جی، دوربین و چاپگر جیبی Pocket Photo Snap ال‌جی، دستگاه مراقبت از لباس استایلر ال‌جی و دستگاه تصفیه هوای PuriCare ال‌جی را تجربه کنند. تعداد محدودی تلفن هوشمند با نسخه  Q7 BTS مجهز به لوگوی گروه BTS در قاب پشت، ایموجی‌ها یا شکلک‌های دست‌نویس و ساخت اعضای این گروه، صداهای ضبط شده و انحصاری هر کدام از اعضا و گالری BTS با عکس‌های منتشرنشده‌ای از این گروه نیز در این استودیو ارائه خواهد شد.

LG-BTS-03

طرفداران می‌تواند در غرفه فیلم و عکسِ استودیوی BTS با اعضای این گروه عکس بگیرند، عکس خود  را فوراً چاپ کنند و بخشی از تبلیغات G7 BTS ال‌جی باشند. استودیوی BTS پر از محتوای انحصاری و ویژه مانند تصاویر فیلم‌برداری تبلیغات تلفن هوشمند G7، فیلم‌های ضبط‌شده توسط اعضای گروه BTS با تلفن هوشمند G7 ال‌جی و لباس‌ها و لوازمی است که بچه‌های گروه BTS در زمان فیلم‌برداری ویدئوی G7 پوشیده و استفاده کرده‌اند.

هان چانگ-هی، رییس بازاریابی جهانی ال‌جی، گفت: «تصمیم گروه BTS برای بهترین بودن و تعلق خاطر آنان به طرفدارانشان همراستا و نزدیک به ارزش‌های اصلی و مهمی است که به ال‌جی الهام می‌دهد. ما بی‌نهایت از همکاری با گروه BTS به خود می‌بالیم زیرا هر دو در تلاشیم که مفهوم نوآوری برای زندگی بهتر را محقق کنیم.»

به طرفداران این گروه در استودیوی BTS Studio Presented by LG پیشنهاد می‌کنیم عکس‌هایی که در استودیوی BTS گرفته‌اند را با هشتگ #BTSSTUDIOBYLG در رسانه‌های اجتماعی پست کرده و با دیگر کاربران جهان به اشتراک گذارند.

۷ نظر

Md.Bahrami ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ پاسخ

وقتتون بخیر میخواستم بدونم گوشی LG Q7 bts edition وارد ایران خواهد شد یا نه

Yasaman ۵ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

سلام وقتتون. بخیر
لطفا گوشی lg bts edition رو. هم وارد بکنید.
این گروه طرفدارای زیادی توی ایران داره…

ممنونم

Iranian Army ۲۳ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

سلام لطفا گوشی BTS edition رو وارد ایران کنید. آرمی های ایران کم نیستن ^~^

حانا ۲ دی ۱۳۹۷ پاسخ

لطفا گوشی رو وارد کنید تو این ایران بی تی اس خیلی طرفدار داره

.. ۲ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

سلام این موبایل وارد ایرانم شده؟اگه نیموده از کجا میتونم سفارش بدم تا بیارن؟

ال جی ۴ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

سلام دوست عزیز،

ال‌جی G7 ThinQ و ال‌جی G7 ThinQ Plus در دو رنگ آبی و تیتانیوم در نمایندگی ال‌جی موبایل واقع در بازار چارسوی تهران به فروش می‌رسد. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه یا تماس تلفنی این محصول را به رنگ دلخواه خریداری کنید.

متشکرم.

bts jung kook ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ پاسخ

ندر به در دنبال گوشی بی تی اسم لطفا بگین وارد ایران شده یا نه اگر شده کجا دارنش

نظر دهید