۱۴ شهریور ۱۳۹۷

هوای پاک و سالم با فیلترهای دوگانه در کولرهای گازی ال‌جی

وجود فیلتر دوگانه در مدل‌های تهویه مطبوع‌ ال‌جی از ورود ذرات گرد و غبار موجود در محیط به داخل دستگاه جلوگیری کرده و باعث بهبود کارایی دستگاه شما می‌شود.

بسیاری از مردم پایتخت و شهرهایی از کشور که دچار آلودگی هوا هستند، برای تجربه‌ی هوایی سالم‌تر در منزل به دستگاه‌های تصفیه‌ی هوا روی می‌آورند. اما به‌طور خلاصه باید گفت بسیاری از دستگاه‌های تصفیه‌ی هوا از فناوری آزادسازی یون برای خنثی کردن باکتری‌ها و ذرات معلق در هوا استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که کولرهای ال‌جی نیز به این قابلیت مجهز هستند. قابلیتی که بدون هزینه‌ی اضافی زندگی سالم‌تری را برای یکایک اعضای خانواده، از کودک تا سالمند، فراهم می‌کند.

908af40c-3592-4b29-95a4-d568090deb4b

البته فیلترهای چندلایه‌ی دستگاه نیز به این کار کمک فراوانی می‌کنند. این فیلترها می‌توانند ریزذرات معلق در هوا در اندازه‌ی میکرون را جذب کنند و به واسطه‌ی پوشش ضد زوالی که دارند، ماندگاری بالایی داشته باشند. ال‌جی این قابلیت را Gold Fin می‌نامد. طبق ادعای این شرکت، با داشتن قابلیت‌های یادشده بخش داخلی کولر، هرگز نیاز به تمیزکاری ندارد؛ چرا که سیستم تصفیه‌ی یونی دستگاه، به صورت خودکار داخل آن را پاکسازی می‌کند.

دستگاه تهویه هوای ال‌جی با استفاده از محدوده خنک‌ کنندگی پرسرعت خود با Dual Inverter Compressor، خنک ‌کردن سریع هوا را آغاز می‌کند و هوا را دورتر می‌دمد و فضا را سریع‌تر خنک می‌کند.

Global_ARTCOOL-DUAL-Inverter_2017_Feature_02_DUAL-Inverter_D601-e1529228130635

شرکت ال‌جی با فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه مشکلات صدا و عدم بازدهی را حل کرده و باعث معرفی دستگاه تهویه هوایی شده که دارای خنک ‌کنندگی سریع‌تر، عمر طولانی‌تر و سروصدای کمتر است. کاربران با ضمانت ۱۰ ساله کمپرسور می‌توانند برای مدت طولانی‌تری از مزایای دستگاه تهویه هوای ال‌جی بهره‌مند شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید