۰۷ مهر ۱۳۹۷

نتایج آرای رسمی و جالب مردمی در مورد دوربین تلفن‌های هوشمند (قسمت آخر)

نوبت آن رسیده که تلفن‌های هوشمند ساختار و الگوی جدیدی برای یک دوربین خوب در عصر داستان‌های نمایشی معرفی کنند؛ ساختاری که تمامی نیازهای کاربران را برآورده کند تا آنها بتواند از عکاسی با تلفن همراهشان انتظار بهترین و حرفه‌ای‌ترین تجربه را داشته باشند.

در مطلب قبل، گفتیم که توقعات مشتریان عصر مدرن از دوربین تلفن هوشمندشان بالا رفته و همه انتظار دارند تصاویر عالی در تاریکی، در حال حرکت، در هنگام بزرگنمایی، با رنگ‌بندی و زاویه دید وسیع‌تر و همین طور با در اختیار داشتن گزینه‌های بیشتر برای کادربندی ثبت کنند. در واقع، کاربران دلشان می‌خواهد با دوربینشان یک عکس درست و حسابی و باب میل خود را ثبت کنند؛ عکسی که سوژه و پس‌زمینه‌اش آن طور که می‌خواهند در کادر بوده و میزان نور، رنگ، کنتراست، اشباع‌شدگی تصویر و سایر تنظیمات ایده‌آل آنها باشد.

1

تلفن هوشمند ایده‌آل شما چه دوربینی باید داشته باشد؟!

پس از تمام نظراتی که روزهای گذشته در مورد ویژگی‌های دوربین تلفن‌های هوشمند گفتیم، نوبت به آن رسیده به یک جمع‌بندی برسیم. حالا بشنوید از ما که ایده‌آل‌های مردم از دوربین چیست…

  • 65 درصد از کاربران جوانی که در نظرسنجی شرکت کردند نمی‌خواهند هنگام بزرگنمایی فاجعه‌ای به نام افت کیفیت یا پیکسل پیکسل شدن را تجربه کنند.
  • 64.9 درصد از کاربران می‌خواهند در شرایط کم‌نور یا تاریک هم عکس‌های خوبی بگیرند و برایشان به یادگار بماند نه این که عکس‌هایشان مثل صحنه‌های بی‌جان و موهوم فیلم‌های ترسناک مات باشد.
  • 58.6 درصد از این جوانان 20 تا 44 ساله نیز دوست دارند سوژه مورد نظرشان از زوایا یا فواصل مختلف به یک شکل باشد.
  • 52.2 درصد از مشتریان امریکایی و کره‌ای که در این نظرسنجی شرکت داشتند می‌خواهند پس‌زمینه و سوژه را به طور کامل و واضح در یک کادر جای دهند.
  • 49.7 درصد از این هزار نفر کاربر جوان نیز امیدوارند بتوانند عکس‌هایی حرفه‌ای با تلفن هوشمندشان ثبت کنند.

منتظر باشید تا اعجوبه‌ ال‌جی را به شما معرفی کنیم؛ محصولی که بدون شک تمام این انتظارات را برآورده می‌کند و بهترین‌های فناوری را برای ثبت و ماندنی‌کردن لحظات ناب شما در کنار هم می‌گنجاند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید