۱۹ آبان ۱۳۹۷

همه چیز درباره‌ی ال‌جی V40 ThinQ و پنج دوربین شگفت‌انگیزش

قسمت اول: معرفی حالت نمای پنج‌گانه و نمای سه‌گانه

ال‌جی V40 ThinQ به پنج دوربین بی‌رقیب مجهز شده و روش‌های زیادی برای حداکثر بهره‌وری از امکاناتش را دارد.

به لطف وجود لنزهای باکیفیت و نرم‌افزار عالی در این تلفن هوشمند، کاربران با انبوهی از امکانات خیلی خوب برای ثبت بهترین تصاویر مواجه می‌شوند که شاید ندانند از کدام یک از آنها باید استفاده کنند.

از حالا به بعد، در آموزش‌های چندقسمتی وبلاگ ال‌جی می‌خواهیم شما را با سه جنبه مختلف دوربین، صدا و طراحی ال‌جی V40 ThinQ آشنا کنیم. در ادامه مطلب، می‌توانید با یکی از قابلیت‌های ویژه دوربین این تلفن هوشمند پرچمدار آشنا شوید.

معرفی نمای پنج‌گانه و نمای سه‌گانه: 5 برابر سرگرمی بیشتر

ال‌جی V40 ThinQ با 5 دوربین شگفت‌انگیزش دریچه‌های صنعت موبایل را رو به دنیای جدیدی گشوده است زیرا دیگر لازم نیست کاربران به فاصله بیندیشند! آنها می‌توانند بدون در نظر گرفتن مسافت خود با سوژه بهترین عکس را با ال‌جی V40 ThinQ ثبت کنند. ماژول دوربین پشت 3 لنز متفاوت (واید، استاندارد و تله‌فوتو) دارد و در بخش جلوی گوشی نیز دو لنز دیگر (واید و استاندارد) تعبیه شده است. لنز واید در پشت با زاویه 107 درجه عکس می‌گیرد تا مناظر پانورامایی خیره‌کننده‌ای را برای کاربر ثبت کند. لنز تله‌فوتو نیز نماهای کریستالی و واضحی را از فاصله دور بدون افت کیفیت می‌گیرد.

V40-ThinQ-Camera-Image-02

با این انتخاب‌های مختلف، کاربران ممکن است نگران انتخاب لنز شوند و ندانند برای تصویربرداری کدام لنز بهترین عکس را می‌گیرد. خب، دیگر جای نگرانی نیست زیرا ال‌جی یک قابلیت هوشمندانه به نام نمای سه‌گانه یا Triple Shot را به مجموعه امکانات دوربین ال‌جی V40 ThinQ افزوده است. در نتیجه، کاربران می‌توانند با سه لنز پشت به صورت همزمان عکس بگیرند. قابلیت نمای سه‌گانه تصاویری که با هر کدام از لنزها گرفته شده را به هم می‌دوزد و یک فایل ویدیویی با قابلیت اشتراک‌گذاری آسان می‌سازد.

برای کار با قابلیت نمای سه‌گانه باید برنامه کاربردی دوربین را باز کنید. سپس، روی گزینه حالت Triple Shot کلیک کرده و بعد از ضربه روی گزینه کلید شاتر، گزینه ذخیره یا Save را انتخاب کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید