۱۸ فروردین ۱۳۹۸

کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی CNET را شگفت‌زده کرد

کنترل جادویی سحرانگیز ال‌جی دنیایی نوین را فرا روی شما قرار می‌دهد.

یادتان می‌آید تا همین چند سال پیش برای هر بار عوض کردن کانال‌ها مجبور بودید فاصله‌ای را تا تلویزیون طی کرده و کلیدی را بفشارید؟ زمان‌هایی که نمی‌توانستید کنترل از راه دورتان را به دلیل آنکه زیر مبل ها یا کوسن ها افتاده است، بیابید و یا زمان هایی که کنترل تان به درستی کار نمی‌کند! همه این اتفاقات، به ویژه هنگامی که در زمان استراحت روی دهند، مأیوس کننده اند. دیگر نمی‌توان نقشی اساسی کنترل های از راه دور را در افزایش لذت تماشای تلویزیون و استفاده از دیگر محصولات سرگرمی خانگی انکار کرد.

با در نظر گرفتن این موارد، ال‌جی که همیشه در پی بهبود دادن تجربه کاربران از دنیای سرگرمی خانگی بوده است، دست به ساخت کنترل از راه دور جادویی خود زده است که به شما اجازه می دهد تا به آسان ترین شکل ممکن به تغییر کانال ها و برقراری تعامل با تلویزیون بپردازید.

05_voice

عرضه آخرین نسخه این محصول منحصربفرد از سوی ال‌جی، تغییراتی چند و بهینه را در آن به همراه داشته است. در این مطلب سعی کرده‌ایم نگاهی به تجربه کسانی بیندازیم که با این کنترل کار کرده اند و تجربه خود را با دیگران به اشتراک گذارده اند. این بررسی ها بازخوردهای محصول را در میان کاربران مختلف به خوبی منعکس می‌کنند.

CNET

CNET در بخشی از بررسی تلویزیون ۵۵ اینچی هوشمند ما (که آن را محصولی فوق العاده با طراحی عالی دانسته است) به بررسی کنترل از راه دور جادویی LG پرداخته و آن را محصولی منحصربفرد توصیف می کند.

از میان قابلیت های مختلفی که CNET را تحت تأثیر قرار داده اند، عملکرد دقیق و بسیار آسان اشاره گر کنترل جادویی ال‌جی آن ها را شگفت زده کرده است. ویژگی اصلی هر یک از کنترل های راه دور، چه از نوع هوشمند باشند و یا چه غیرهوشمند، این است که امکان برقراری تعامل از راه دور با تلویزیون را به کاربر می دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، عملکرد صحیح اشاره گر بحثی کلیدی در طراحی کنترل جادویی LG بوده است و گروه CNET از سهولت خارق العاده تایپ با استفاده از اشاره گر و صفحه کلید مجازی کاملا حیرت زده شده اند.

قابلیت دیگری که تحسینِ بررسی کنندگان CNET را برانگیخته است ، استفاده از امکان فرمان های صوتی در این محصول است. به جای تایپ یا نیاز به نزدیک شدن به تلویزیون برای عوض کردن کانال، کافیست به کنترل از راه دورتان بگویید چه می خواهید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید