۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

فروش بیشتر از ۱۰۰ هزار دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی V50 ThinQ فقط در یک‌ هفته‌

ال‌جی الکترونیکس موفق شد طی مدت یک هفته پس از آغاز عرضه ال‌جی V50 ThinQ بیش از یکصدهزار دستگاه از این تلفن هوشمند پرچمدار را به فروش برساند.

این رقم نشان می‌دهد فروش تلفن هوشمند ‌5G ال‌جی با نمایشگر دوگانه بیش از ۴ برابر مدل قبلی خود یعنی V40 ThinQ بوده است.

عملکرد خارق‌العاده و شگفت‌انگیز V50 ThinQ به رقابت شدید سه اپراتور موبایل برای جذب مشترکان سرویس 5G بازمی‌گردد. سه شرکت تلکام از زمان آغاز عرضه V50 ThinQ در ماه مه در حال نبرد با یکدیگر هستند؛ درست مثل زمان عرضه گلکسی اس ۱۰ در ماه آوریل. منتها با این تفاوت که به لطف یارانه‌های زیاد اپراتورهای موبایل، مشتریان می‌توانند ال‌جی V50 ThinQ را با قیمتی بسیار پایین‌تر خریداری کنند.

ال‌جی V50 ThinQ با نمایشگر دوگانه نسبت به رقیب خود پاسخی بیشتر و بهتر از حد انتظار دریافت کرد. وقتی ال‌جی V50 ThinQ در ماه فوریه برای اولین بار معرفی شد، عده‌ای از مردم از تعداد اندک فناوری‌های مبتکرانه نسبت به محصولات رقیب دیگر انتقاد کردند. با این حال، کاربران می‌گویند این تلفن هوشمند با نمایشگر ثانویه واقعا کاربری آسانی دارد. نمایشگر دوم به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی آن را به V50 ThinQ متصل کرده یا از آن جدا کنند. در زمان بازی کردن با این تلفن هوشمند، می‌توان از نمایشگر دوم به عنوان یک پد کنترل استفاده کرد. حتی می‌توان در زمان تماشای فیلم در یک نمایشگر، به ارسال پیام در نمایشگر دیگر مشغول بود.

پیش فروش ال‌جی V50 ThinQ از ۱۷ مه در امریکای شمالی توسط اپراتور اسپرینت آغاز شده و از ۳۱ مه در این بازار عرضه شده است. این تلفن هوشمند در اروپا توسط شرکت ارتباطات سوییسی Swisscom عرضه خواهد شد.

۲ نظر

Ali ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ پاسخ

سلام
ایا lg v50 وارد ایران میشود؟
در صورتی که وارد ایران نشود از کجا تهیه کنیم؟
قیمت ان چند است؟
ممنون

Ali ۱ خرداد ۱۳۹۸ پاسخ

سلام
ایا گوشی v50 وارد ایران میشود؟
اگر وارد نشود از کدام کشور همسایه میتوانیم تهیه کنیم؟
لطفا جواب بدهید
ممنون

نظر دهید