۰۹ خرداد ۱۳۹۸

آغاز تور فناوری ۲۰۱۹ ال‌جی در شهرهای بزرگ امریکا

بخش محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس تور نمایشگاهی خود در سال ۲۰۱۹ را آغاز کرد.

نمایشگاه و تور فناوری ال‌جی با عنوان LG TechTour در ۶ شهر ایالات متحده امریکا یکی پس از دیگری برگزار می‌شود و مشتریان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه مجموعه نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال،‌ سیستم‌های انرژی تجدیدپذیر، محصولات موبایل و چندین و چند محصول دیگر را برای اولین بار مشاهده کنند.

واشگنتن دی.سی، پایتخت ایالات متحده امریکا، اولین شهری است که میزبان تور فناوری ۲۰۱۹ ال‌جی خواهد شد. این رخداد ویژه شرکا، فروشندگان، پرسنل خدمات و نصب محصولات و مشتریان نهایی به منظور آموزش فناوری‌های کسب‌وکار و گرایشات جدید خواهد بود.

LG-TechTour-02_v2

هر کدام از ایستگاه‌های نمایشگاهی تور فناوری ال‌جی شامل بزرگترین مجموعه‌ از نمایشگرهای تبلیغاتی می‌شود که در صدر آنها نمایشگر OLED فرانما و جدید ال‌جی قرار دارد؛ نمایشگری که برای مصارف فروشگاهی و موزه‌ها ایده‌آل است. شرکت‌کنندگان از مشاهده فناوری پیشرفته پنل OLED فرانمای ال‌جی در نمایش تصاویر حیرت‌انگیز روی صفحه و قابلیت مشاهده همزمان اشیاء پشت پنل شگفت‌زده خواهند شد.

LG-TechTour-03_v2

نوآوری‌های دیگر ال‌جی در زمینه نمایشگرهای تبلیغاتی در تور فناوری ال‌جی شامل نمایشگرهای تبلیغاتی پیشرفته Direct View LED، دیوار ویدئوی ال‌جی، مانیتورهای تبلیغاتی Ultra Stretch و نمایشگرهای شفاف و رنگی LED film می‌شود.LG-TechTour-04_v2

محصولات انرژی تجدیدپذیر که در صدر آنها پنل‌های خورشیدی ۶۰ و ۷۲ سلولی نئون ۲ ال‌جی قرار دارد که از مدل‌های پرچمدار ا‌ل‌جی با راندمان و کارایی بسیار بالا هستند و همین طور سیستم‌های جدید ذخیره انرژی ال‌جی (مدل‌های ۷.۶ کیلووات DC-coupled و ۵ کیلووات AC-coupled) نیز در نمایشگاه تور فناوری ۲۰۱۹ ال‌جی به نمایش گذاشته می‌شوند.

LG-TechTour-05_v2

در هر کدام از نمایشگاه‌ها، مدیران اجرایی حضور خواهند داشت و در مورد نوآوری‌های محصولات، فناوری‌های شرکا و گرایشات صنعت صحبت خواهند کرد. شرکت‌کنندگان می‌توانند جدیدترین و بهترین فناوری‌ها در زمینه نمایشگرهای تبلیغاتی را از نزدیک لمس کنند و از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه، تجربیات منحصربه‌فرد، هدایای هیجان‌انگیز و خیلی چیزهای دیگر لذت ببرند.

LG-TechTour-06_v2

تور فناوری ۲۰۱۹ ال‌جی تابستان و پاییز امسال در امریکا ادامه خواهد داشت و در شهرهای زیر برگزار می‌شود:

  • ۲۴ جولای، دالاس در تگزاس
  • ۲۲ آگوست، اروین در کالیفرنیا
  • ۱۲ سپتامبر، سن‌هوزه در کالیفرنیا
  • اوایل اکتبر، شیکاگو در الینویز
  • اواخر اکتبر، نیویورک سیتی در نیویورک

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید