۲۳ تیر ۱۳۹۸

از جعبه جادویی قدیم تا کاغذ دیواری امروز

به سختی می‌توان باور کرد که تلویزیون‌های حجیم و سنگین‌وزن سی، چهل سال پیش امروز این قدر متحول شده‌اند که حتی می‌توان آنها را مثل کاغذ دیواری به دیوار اتاق نشیمن چسباند و از تماشای تلویزیون لذت برد.

تلویزیون در سال ۱۹۲۷ متولد شد و امروز حدود یک قرن از زندگی‌اش در میان آدم‌های کره خاکی می‌گذرد. مخترع ۲۱ ساله‌اش، فیلو تایلور فارنس‌ورث، فکرش را هم نمی‌کرد که اختراعش یک روز این قدر متحول شود و پیشرفت کند.

تلویزیون شگفت‌انگیز و فوق‌العاده باریک OLED Wallpaper TV ال‌جی می‌تواند در حکم کاغذ دیواری مدرن و پیشرفته‌ای باشد که فیلم هم نمایش می‌دهد و تجربه سینمایی حرفه‌ای و ممتازی را برای بینندگان در منزل فراهم می‌کند.

فرقی نمی‌کند شب باشد یا روز؛ تلویزیون LG SIGNATURE OLED W با رنگ‌های زنده و صدای قدرتمندش شما را در جایتان میخکوب می‌کند. حتما از تماشای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های دلخواهتان در این تلویزیون نهایت لذت را می‌برید و حسابی سرگرم می‌شوید؛ آنقدر که متوجه گذر زمان نخواهید شد.

47d487bf-94dd-4f48-a40b-c17b5498b73f

با این تلویزیون مرزهای تماشا را درمی‌نوردید و به هر چه مدت‌ها در رویایش به سر می‌بردید خواهید رسید. جزییات خیره‌کننده، وضوح شگفت‌انگیز و کنتراست باورنکردنی و بی‌نهایت در این تلویزیون ال‌جی شما را در یک نگاه به خود مجذوب می‌کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون کاغذ دیواری ال‌جی آن چنان زنده است که گویی تصاویر خودشان را به زندگی واقعی گره می‌زنند و شما را به دل صحنه می‌کشند. بهترین ابتکارات در فناوری را از نوآورترین شرکت سازنده تلویزیون، ال‌جی الکترونیکس، بخواهید.

۱ نظر

حسین ۲۴ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

البته مخترع تلوزیون های الکترونیکی جان لاجی برد اسکاتلندی می باشد که اولین تصویر تلوزیونی را روی لامپ تصویر اشعه کاتدی تولید و در یکی از آزمایشات بعلت برق گرفتگی دست چپ او فلج گردید و در نهایت فقر و تنگدستی در گذشت تلوزیونهای سری کاعذ دیواری ال جی که در ایران نیز عرضه شد در صورت سپردن مسئولین نصب آن به شرکتهای دکوراتیو قطعا می توانسات با اقبال بهتری مواجه گردد ایجاد دیوار کاذب برای پنهان کردن کلیه سیم ها و کابلها با قابلیت امکان جابجائی از ضروریات نصب این مدل می باشدکه در کلیه بروشورها و کاتالوگها مورد توجه قرار گرفته قطعا چسباندن صفحه آهنروبائی نگدارنده صفحه نمایش و پنهان کردن کابل با داکت و نصب بلندگوهای خطی روی دیوار و وجود انواع سیم برق و انتنت و … در معرض دید تمام زحمات طراحان و سازندگان این اثر هنری الکترونیک را هدر می دهد با توجه به افزایش هزینه خرید آپارتمان تمامی سازندگان بنام زیر سازی بخش نصب تلوزیون را در پذیرائی خانه های جدید انجام و این موضوع بر جلوه بصری تلوزیون های جدید می افزاید .

نظر دهید