۱۴ مرداد ۱۳۹۸

انتخاب با شماست: غذایتان را با نئوشف ال‌جی بپزید یا نپزید؟

به نظر شما کدام یک از این دو غذا (در تصویر بالا) جلوه خوشایندتری در مهمانی‌های شما دارند و اشتهاآورترند؟ 

شک نداریم که همه شما تصویر سمت راست را انتخاب می‌کنید که رنگ و لعاب بهتری دارد و حسابی برشته و تازه است. این غذا با مایکروویو نئوشف ال‌جی (NeoChef) طبخ شده و به شما اطمینان می‌دهد که بدون صرف کردن مدت زمان زیاد در آشپزخانه و پای اجاق گاز، یک غذای خوش رنگ‌ و لعاب و خوشمزه را در کمترین زمان ممکن برای مهمانی خود تدارک ببینید.

مایکروویو نئوشف ال‌جی با موتور خطی اینورتر قدرت ۳۰۰ تا ۱۲۰۰ دارد و می‌تواند همه قسمت‌های غذا را به صورت یکنواخت بپزد و مغزپخت کند.

Global_NeoChef_2016_Feature_08_CharcoalLightingHeater_D

رشته‌های ذغالی بسیار پیشرفته‌ای که در فناوری Charcoal Lighting Heater به کار رفته امکان طبخ وعده‌های غذایی لذیذتر را به صورت طبیعی و در زمان کمتر فراهم می‌نماید. گرمایش ذغالی باعث می‌شود جذب گرما افزایش یابد و دقیقاً همانند کباب ذغالی عمل کند تا بتوانید همانطور که باید، غذایتان را طبخ کنید.

در مایکروویو نئوشف ال‌جی با تنظیمات اختصاصی سرخ کردن و برشته کردن سالم در ضمن حفظ مواد معدنی، غذا‌های سالم و در عین حال لذیذی آماده خواهید کرد که در مقایسه با مدل معمولی از مایکروویوها تا ۷۲% چربی کمتری دارند.

علاوه بر این، فناوری اینورتر هوشمند بهره‌وری دستگاه را نیز افزایش داده و با ۱۲۰۰ وات قدرت می‌تواند غذاها را بسیار زودتر از روش‌های معمول آماده کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید