۳۰ فروردین ۱۳۹۹

ال‌ جی Folder 2 ؛ یک تلفن همراه تاشوی ساده اما استراتژیک

تلفن تاشوی جدید ال‌ جی با مدل Folder 2 (فولدر 2) معرفی شد. این تلفن همراه ساده مخصوص کاربران عادی است که می‌خواهند در طول روز استفاده ساده‌ای مانند تلفن زدن و پیام ارسال کردن داشته باشند و نمی‌خواهند پول زیادی بابت خرید تلفن همراه خود بدهند.

 ال‌ جی Folder 2 به تراشه اسنپدراگون 210 و رم یک گیگابایت همراه با 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. این تلفن تاشوی جدید ال جی نمایشگر اصلی 2.8 اینچ از نوع QVGA و نمایشگر کوچک مونوکروم 0.9 اینچ برای نمایش اعلان‌هایی نظیر پیام‌ها و تماس‌های تلفنی دارد.

ال‌ جی Folder 2 یک کلید تماس اضطراری (SOS) و یک کلید دیگر برای تماس با افراد خاص دارد که با سه بار فشار دادن آن در بازه زمانی 1.5 ثانیه امکان تماس با مخاطب از پیش تعیین شده فراهم می‌شود. این دکمه می‌تواند موقعیت مکانی شما را با ارسال یک پیامک به دیگران ارسال کند.

کلید دیگری در صفحه‌ کلید ال‌ جی Folder 2 برای اجرای دستیار صوتی مجهز به هوش مصنوعی طراحی شده که امکان ضبط مکالمه تلفنی را نیز میسر می‌کند.

این تلفن همراه با وزن 127 گرم به بلوتوث، وای‌فای و اینترنت 4G تجهیز شده و از قابلیت Data Security Lock برای جلوگیری از مصرف ناخواسته دیتای سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

lg-folder-2-official-2

تلفن ساده ال جی Folder 2 باتری 1470 دارد و در دو رنگ سفید و خاکستری به بازار عرضه می‌شود. اما هنوز مشخص نیست که این محصول صرفا مخصوص بازار کره جنوبی ساخته شده یا عرضه جهانی هم دارد.

lg-folder-2-official-4

۱ نظر

unknown ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ پاسخ

این درسته که سیستم عامل این گوشی اندروید ۸ هست؟
در این صورت یعنی برنامه اندرویدی نصب میشه روش؟

نظر دهید