۲۱ آبان ۱۳۹۰

مانیتورهای جدید ال جی ترکیب کاملی از تکنولوژی های LED و IPS

مانیتورهای جدید ال جی ترکیب کاملی از تکنولوژی های LED و  IPS
ال جی مانیتور جدید LED ISP خود را در دو سریIPS6  و  IPS1به بازار معرفی کرد. در این مانیتورها دو تکنولوژی منحصر به فرد LED و IPS ال جی با هم ترکیب شده و در نتیجه تصویری با کیفیت، رنگ و روشنایی فوق العاده ایجاد می کنند.
به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، ال جی رهبر تکنولوژی ISP و LED در دنیاست  و ترکیب این دو و استفاده در مانیتورهای جدید یک انقلاب در این صنعت خواهد بود.

رنگ های واقعی، شفافیت و وضوح تصویر
با ترکیب دو تکنولوژی درسری مانیتورهای ISP6 و ISP1 از تصویر فوق العاده با رنگ طبیعی به همراه زاویه دید وسیع بهره مند خواهیم شد. پنل های متداول TN رنگ ها را طبیعی نمایش نمی دهند و زاویه دید آنها نیز کم است، یعنی اگر در زاویه بیشتر از حدود 170 درجه به مانیتور خود نگاه کنید رنگ ها را بهم ریخته خواهید دید. اما این مشکلات در پنل های IPS وجود نداشته و زاویه دید بسیار خوبی دارند و رنگ ها را نیز طبیعی نمایش می دهند.

ال جی با ترکیب این دو تکنولوژی توانسته از میزان خستگی چشم به هنگام استفاده از این مانیتورها  به شدت کاسته و با بکارگیری بهترین پنل های ISP در این سری نمایشگرهای خود، تصویری با رنگهای زنده و شفاف با زاویه دید وسیع به ما ارائه می کند. این مانیتورها برای کارهای گرافیکی،تدوین و مشاهده فیلم و همچنین بازی های متنوع بسیار مناسب می باشند. IPS6 با برخورداری از تکنولوژی GtoG حتی در صورت استفاده طولانی مدت از مانیتور هیچگونه خستگی برای چشم ها ایجاد نمی کنند.

مانیتور جدید ال جی علاوه بر داشتن تمام خصوصیات دیگر مانیتورهای LED ال جی، دارای کنتراست بسیار بالا بوده و همچنین در ساخت آن از هیچگونه مواد اولیه مضر استفاده نشده و نسبت به مانیتورهای متداول LCD باریکتر است. این محصول با برخورداری از طیف رنگی گسترده بهترین انتخاب برای گرافیست ها می باشد.

بازده انرژی بالا به همراه طراحی منحصر به فرد
IPS6 در مقایسه با مدل های مشابه در بازار 27 درصد انرژی کمتری مصرف می کند و موفق به کسب گواهینامه Energy Star گردیده است. ضخامت این مانیتور 5/19 میلیمتر بوده و بسیار باریک با سطحی براق و صیقلی می باشد.
مانیتورهای سری IPS1 با برخورداری از طراحی خاص خود جهت استفاده در دفاتر کار و اداری بسیار مناسب بوده و با وجود پایه ای با ارتفاع 110 میلیمتر افراد را قادر می سازد که  به راحتی آن را چرخانده  و جهت آن را به هر سمتی تغییر داده و تنظیم کنند. همچنین بلندگوهای مخفی که در داخل محصول تعبیه شده فضای کمتری را روی میز کار شما اشغال می کند. این مانیتورهای فوق العاده ال جی با برخورداری از تمام خصوصیات تکنولوژی هایLED  و IPS هم اکنون در بازار امارات موجود می باشد.

۵ نظر

علی ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

agha man monitore ips220 daram be nazare shoma az nazare keifiat wa karaii dar che radeii az monitora gharar migire?

یگانه ۹ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

عالیه

taha ۲۸ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام وخسته نباشید من یک مانیتور ips226vنیاز دارم هیچ جا نمی تونم پیدا کنم شما می تونین من رو راهنمایی کنید

حسين ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

هم اکنون ایران بزرگترین تولید کننده مانیتورهای ال جی در منطقه خاورمیانه و ال جی رتبه نخست فروش مانیتور در ایران را در اختیار دارد اتفاقا تمام مدلهای در حال تولید در ایران هم از فناوریهای IPS و LED استفاده و تنوع تولیدات مانیتورهای ال جی تولید داخل هم بسیار بالاست سابقه تولید مانیتورهای ال جی در شرکت مادیران به سال ۱۳۷۳ بر می گردد که با تولید مانیتورهای CRT برای اولین بار در کشور آغاز و از سال ۱۳۷۷ نیز تولید مانیتورهای LCD ال جی در ایران آغاز شد جالب است بدانید در سال ۱۳۸۶ تولید نسل جدید گوشیهای موبایل ال جی نیز در شرکت مادیران آغاز شد ( که در حال حاضر تولید آن متوقف شده ) با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوب مانیتورهای ساخت ایران جا دارد بیشتر به معرفی مدلهای پرفروش تولید داخل ال جی بپردازید

فدک تهویه - تعمیر کولر گازی ۶ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

بسیار عالی و مفید بود متشکرم

نظر دهید