حضور درخشان ال جی در نمایشگاه بین المللی IT 2011 World
نمایشگاه بین المللی محصولات 2011 IT  طی ماه می گذشته درکشور کره برگزار شد. شرکت های فراوانی از جمله LG دراین نمایشگاه حضور داشته و محصولات فوق پیشرفته خود را به نمایش گذاشتند.  تعداد بازدید کنندگان حدودأ 170000 نفر بوده است. در زیر نگاهی به غرفه   LG می اندازیم.

تنها یک عینک سه بعدی چیزی است که شما نیاز دارید!
عینک های LG سبک، راحت و با دستگاه های سه بعدی مختلف سازگاری دارند. شرکت LG  تکنولوژی برتر سه بعدی خود را با شعار “تجربه مشاهده انواع تصاویر و فیلم های سه بعدی فقط با یک عینک” معرفی کرده بود. از نوت بوک ها و تلویزیون های FPR گرفته تا مانیتورها و پروژکتور ها، تمام محصولات سه بعدی LG به صف شده بودند تا نشان دهند که تنها با یک عینک می توان از تکنولوژی تمام این محصولات سه بعدی لذت برد.

جنگ ستارگان 2 به صورت سه بعدی
بازدید کنندگان اطراف یک نمایشگر 300 اینچی جمع شده بودند تا بازی جنگی ستارگان 2 را به صورت سه بعدی ببینند.
بخش جالب نمایشگاه IT 2011 درست در وسط غرفه LG قرار داشت . در آنجا یک نمایشگر عظیم 300 اینچی جهت نمایش یک بازی سه بعدی نصب شده بود. زمان سپری می شد و بازدید کنندگان محسور و مجذوب بازی سه بعدی شده بودند.  در واقع تجمع افراد کنار نمایشگر بزرگ در غرفه ال جی، آنقدر زیاد شده بود که سایر شرکت ها به انحصاری شدن نمایشگاه توسط شرکت LG اعتراض کردند.

بخش “3D total solution”
مردم در قسمت 3D total solution مواظب بودند که توپ فوتبال به آنها برخورد نکند!  شرکت LG تنها شرکتی است که تنها با یک عینک می توان از تمام محصولات سه بعدی آن استفاده کرد. بازدید کنندگان با تکنولوژی جدید خو گرفته و از آن لذت می بردند. تصاویر سه بعدی به حدی واقعی به نظر می رسید که مردم برای آنکه توپ فوتبال به آنها برخورد نکند، جای خالی می دادند و دانش آموزان جوان با دیدن تکنولوژی جدید LG حیرت زده شده بودند. محصولات جدید زیادی از جمله نوت بوک، مانیتورهایی با صفحه کاملا” باریک و مانیتور جدید IPS ال جی با صفحه ای به طور باور نکردنی درخشان و زاویه دید گسترده در این قسمت به نمایش گذاشته شده بود.

ورود به منطقه صدای سه بعدی  (3D sound Zone)


مهمانان با محصولات سه بعدی به وجد آمده بودند. در حقیقت تجربه صدای سه بعدی باور نکردنی است. شما با یک بار شنیدن صدای سیستم صوتی سینمای خانگی ال جی دستگاه قدیمی خود را دور خواهید انداخت. ال جی در این بخش به افراد این امکان را بخشید که از شنیدن صدای سه بعدی در یک محیط طبیعی لذت ببرند. عده زیادی صف کشیده بودند تا صدای رسا و زنده سه بعدی را تجربه کنند.

قسمت بعدی محوطه سینمای خانگی سه بعدی بود و یک محیط بازی سه بعدی با قابلیت تشخیص حرکت افراد در آن قرار داشت که به طور چشمگیری مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت.

قسمت مقایسه تلویزیون سینمای سه بعدی ال جی با تلویزیون های سه بعدی متداول
بازدید کنندگان قادر بودند تکنولوژی اساندارد FPR سه بعدی ال جی را در کنار دیگر تکنولوژی های سه بعدی متداول مشاهده نموده و آنها را با یکدیگر مقایسه نمایند. لازم به ذکر است که تفاوت آنها بسیار فاحش و ملموس بود. در این میان محصول جدید ال جی که در اصل یک پنل نمایشگر تمام لمسی معروف به Pentouch می باشد، توجه همگان را به خود جلب کرده و افراد می توانستند از نزدیک آن را بررسی کرده و لذت ببرند. در انتها لازم به ذکر است که تکنولوژی ال جی مورد استقبال بازدید کنندگان در نمایشگاه جهانی IT 2011 قرار گرفت و همگان توانستند از تماشای محتوای سه بعدی با بهترین کیفیت لذت برده و استفاده از محصولات منحصر به فرد ال جی را تجربه نمایند.

۳ نظر

حسین ۲۵ مهر ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
فن آوری قلم لمسی یا همان PENTOUCH در سال ۲۰۱۲ و فقط در برخی از مدلهای پلاسمای ال جی ارائه گردید تلوزیونهایی که در زمان عرضه با طراحی متفاوت و قیمت باو ر نکردنی یک میلیون و سیصد هزار تومانی برای سایز بزرگ ۵۰ اینچی آن بسرعت مورد اقبال بازار قرار گرفت اما حالا در هیچیک از نمایشگاههای ال جی موجود نیست با توجه به رشد چشمگیر قیمت تلوزیونهای ال ای دی دو باره توجه عموم مردم به سمت تلوزیونهای پلاسما با قیمت ارزان و کیفیت مناسب معطوف شده مصرف برق بیشتر در مقابل تلوزیونهای ال ای دی هم مشکل کوچکی است که در مقابل تفاوت قیمت میتوان از آن گذ شت موفق باشید

hossein ۱۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام خدمت دوستان محترم
تلویزیون ۴۲lm66100میخوام بگیرم.به نظر شما که متخصص هستین.حالا خرید کنم یا بعدا بگیرم بخاطر اینکه میخوام وام بگیرم میگم شاید جشنواره ای ویا تخفیفی بخوان اعلان کنن.اگر مورد مناسبی هم سراغ دارین ممنون میشم راهنمایی کنید .مسولیت تصمیم گیری به عهده خودمه.با تشکر از شما

hossein ۱۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

ببخشید تلویزیون۶۶۱۰۰lmفیلم ۳بعدی بر روی فلش باشه نشون میده؟زیر نویس به خوبی نشان میده؟ممنون از زحمات شما.تشکر از وقتی که میزارین

نظر دهید