فستیوال جهانی بازیهای سینمای سه بعدی ال جی
شرکت ال جی فستیوال بازیهای سینمای سه بعدی خود را در دور دنیا برگزار نموده و قصد دارد که قدرت محصولات سه بعدی خود را درحیطه بازیهای رایانه ای به نمایش عمومی بگذارد. این مسابقات انعکاس دهنده انرژی و هیجانی است که ماه ژوئن گذشته در سئول توانست توجه  50000 تماشاگر و شرکت کنندگان این فستیوال را به خود جلب کند. ال جی قصد دارد که فستیوال بازیهای سه بعدی خود را در 20 کشور مختلف جهان برگزار نموده که شامل کانادا و امارات متحده نیز می باشد. با این وجود تماشاگران می توانند سری کاملی از محصولات سه بعدی ال جی را همانطور که در نمایشگاه Gamescom آلمان اتفاق افتاد تجربه نمایند.

Gamescom یکی از بزرگترین نمایشگاه های بازی و سرگرمی در دنیاست که در آن بیش از 250000 بازدیدکننده توانستند محصولات سینمای سه بعدی ال جی، مانیتورها، پروژکتورها، سیستم های صوتی سینمای خانگی و گوشی هوشمند Optimus 3D ال جی را در یک فضای بازی حقیقی مشاهده و استفاده نمایند.

بازدید کنندگان غرفه ال جی قادر بودند جدیدترین بازیهای سه بعدی مانند Blizzard را توسط XBOX Kinect مایکروسافت بازی کرده و از دنیای سه بعدی لذت ببرند. همچنین با بهره برداری از تکنولوژی مبدل بازیهای 2 بعدی به 3 بعدی ال جی، تمام بازیها را می توان به طور باورنکردنی سه بعدی مشاهده نمود.عینکهای سبک و بدون باتری ال جی که قابل استفاده برای تمام محصولات سینمای سه بعدی می باشند به هزاران بازدید کننده این امکان را می داد که تمام حرکات را با عینکهای خود که به صورت رایگان در نمایشگاه به آنها اهدا شده بود، مشاهده نمایند.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، تنها شنیدن این موضوع که محصولات سه بعدی ال جی عالی هستند مهم نیست، بلکه در عمل باید کارکرد آنها را مشاهده نموده و به برتری آن پی برد. در حال حاضر ال جی تنها شرکتی است که تجربه سه بعدی را در طیف گسترده ای از محصولات به بازار عرضه می کند. در فستیوال بازیهای سه بعدی که به تدریج در تمامی کشورها برگزار خواهد گردید، هزاران نفر از میان مشتریان و مسابقه دهندگان قادر خواهند بود علت تفاوت نسل جدید محصولات سه بعدی ال جی را با دیگر رقبا احساس نمایند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید