۲۷ آذر ۱۳۹۰

آپتیموس های هوشمند ال جی، مجهز به آندرویید Gingerbread

Optimus  Net Optimus Pro

شرکت ال جی دو گوشی هوشمند جدید خود را با جدیدترین نسخه آندروید 2.3 معروف به Gingerbread به بازار معرفی کرده است.

گوشی Optimus Pro دارای کیبورد فیزیکی Qwerty است و نمایشگر لمسی 2.8 اینچی دارد. کیبورد فیزیکی این گوشی باعث کاهش سایز صفحه نمایش شده است. پردازنده تک هسته ای این تلفن هوشمند 800MHz می باشد. ال جی Optimus Net نیز دارای یک صفحه نمایش 3.2 اینچی HVGA، و پردازنده تک هسته ای 800MHz می باشد.

این گوشی ها به دوربین 3MP با قابلیت فیلمبرداری در وضوح VGA در 24fps ،Wi-Fi b/g/n، بلوتوث 3.0 و ورودی کارت حافظه MicroSD مجهز می باشند. هر دو گوشی از باتری Li-Ion با توان 1500mAh استفاده می کنند.

گوشی Optimus Pro ال جی: دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی با استفاده از کیبورد QWERTY و لمسی

این گوشی اولین آپتیموس ال جی است که به کیبورد QWERTY مجهز می باشد و به شما بهترین تجربه استفاده از هر دو کیبورد فیزیکی و لمسی را ارائه می کند. این صفحه کلید جهت تایپ راحت و جا به جایی سریع در بین منوهای گوشی طراحی شده است. در نظر گرفتن کلیدهای میانبر برای email و دیگر برنامه ها دسترسی شما را بسیار سریع و آسان می نماید. و در سه رنگ مشکی، سفید و نقره ای ارائه می شود.

 

گوشی Optimus Net ال جی: نسل بعدی ارتباطات اجتماعی

از قابلیت های این گوشی دسترسی به  LG Social+TM می باشد که تمام شبکه های اجتماعی محبوب را به صورت یک ویجت در صفحه اصلی گوشی قرار داده است. در نتیجه افراد با یک کلیک می توانند چندین فعالیت همزمان را در صفحات اجتماعی مورد علاقه خود انجام دهند. این گوشی نمایشگر لمسی 3.2 اینچی HVGA دارد و از کیبورد روی آن خبری نیست. رزولوشن نمایشگر آن 320 در 480 پیکسل است که تصاویری واضح و شفاف تر را به شما ارائه می کند.

با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری هوشمند ال جی (LG Smart Share) در این گوشی شما می توانید به راحتی هر محتوایی را با دیگر وسایل مجهز به DLNA به اشتراک بگذارید. این تلفن در بعضی کشورهای اروپایی با سنسور NFC ارایه می شود و در آسیا این مدل قابلیت استفاده از دو سیم کارت را خواهد داشت. گوشی Optimus Net در دو رنگ مشکی و سفید ارائه میشود.

هر دو آپتیموس جدید ال جی از حدود یک ماه دیگر وارد بازار ۳۰ کشور می شوند.

۲ نظر

Ali K ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ پاسخ

اوپتیموس های کاربر پسند و فوق العاده کاربردی برای کسانی که با بودجه ی محدود می خواهند امکانات زیاد داشته باشند.
از نظر من ال جی هدفای بزرگی برای به دست گرفتن بازار تلفن همراه داره.

r ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ پاسخ

optimus pro harf nadare

نظر دهید