۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

ال‌جی؛ برترین سازنده لوازم خانگی در دنیا

ال‌جی الکترونیکس با غلبه بر سامسونگ و ویرلپول بالاترین سود اجرایی را در بازار جهانی لوازم خانگی از آن خود کرد.

امسال، ال‌جی الکترونیکس در میان برترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در دنیا بود. مخصوصاً اینکه این شرکت در تغییر ساختار کسب و کار خود به ساختار بالاترین ارزش افزوده با توسعه مستمر سهم لوازم خانگی پیشرفته و محصولات تجاری در امریکای شمالی موفق بود.

طبق اطلاعاتی که در 11 ماه مه گزارش شد، ال‌جی الکترونیکس 9.7 درصد سود اجرایی را در بخش  کسب و کار لوازم خانگی در سه ماهه اول کسب کرده است و در میان پنج شرکت برتر ویرلپول، الکترولوکس، دایکین و سامسونگ الکترونیکس بالاترین سود بوده است. نکته جالب اینجاست که ال‌جی الکترونیکس از شرکت دایکین که پیشگام در سیستم‌های تجاری تهویه مطبوع است با سود اجرایی 9.7 درصدی خود برای اولین بار پیشی گرفته است.

قبلاً، ال‌جی الکترونیکس فروش 4.22 هزارمیلیارد ون (3.61 میلیارد دلار) و سود اجرایی 407.8 میلیارد ون (348.55 میلیون دلار) در سه ماهه اول را گزارش کرده بود که بزرگترین نرخ سود اجرایی (9.7 درصد) در تمام دوران بوده است.

دلیل بالاتر بودن سود اجرایی ال‌جی الکترونیکس نسبت به سایر رقبا استراتژی بهینه‌ای بود که این شرکت مخصوص هر بازار به کار برد. در حال حاضر، این شرکت گسترش فروش خود را بر محصولات تهویه مطبوع هوا و یخچال‌های پیشرفته در بازار امریکا متمرکز کرده است؛ یعنی جایی که تقاضا برای لوازم خانگی، مانند دستگاه تهویه مطبوع و یخچال، به دلیل بهبود ساخت و ساز در حال رشد است. در کشور چین که تقاضا برای مصرف کند شده است ال‌جی الکترونیکس محصولات پیشرفته خود مانند Styler  و Twin Wash را برای مشتریان ثروتمند به نمایش می‌گذارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید