۲۷ آذر ۱۳۹۰

همکاری ال جی و سازمان جغرافیای جهانی و خلق تصاویر و محتوای سه بعدی

 

شرکت ال جی با همکاری عکاسان منتخب سازمان جغرافیای جهانی برای اولین بار اقدام به تولید تصاویر و فیلم های سه بعدی نمود.

محتوای مورد نظر می بایست توسط Optimus 3D ال جی که اولین گوشی هوشمند کاملا” سه بعدی، بدون نیاز به عینک و با ساختار Tri-dual می باشد، تهیه گردد.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش، سازمان جغرافیای جهانی بیش از یک قرن به عنوان برترین موسسه در زمینه عکاسی با موضوعات حیات وحش، مناظر طبیعت، سفر و شیوه زندگی در جهان شناخته شده است. وی می افزاید، با استفاده از تبحر شش نفر از عکاسان این سازمان، ال جی توانست قدرت گوشی Optimus 3D خود را در تصویر برداری به نمایش گذاشته و تکنولوژی سه بعدی منحصر به فرد آن را در یک وسیله قابل حمل مانند گوشی هوشمند بیان نماید.

از طرف دیگر، ویژگیها و تکنولوژی های پیشرفته Optimus 3D ال جی، مانند ثبات در تصویربرداری و قابلیت اصلاح لرزش های صفحه به عکاسان این امکان را داد که بتوانند به راحتی یک محتوای سه بعدی با بالاترین کیفیت را از مکان های مختلف خلق نمایند.

سازمان جغرافیای جهانی به سبب همکاری خود با برترین عکاسان خبری و برخورداری از کلکسیون جامع عکسهای متنوع در جهان شناخته شده است. لازم به ذکر است که عکاسان این برنامه نیز از میان هنرمندان سرتاسر جهان جهت تهیه این تصاویر با گوشی های هوشمند انتخاب شده بودند.

به گفته مدیران ارشد سازمان جغرافیای جهانی، این موسسه از همکاری خود با شرکت ال جی در زمینه خلق تصاویر و محتوای سه بعدی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز مفتخر است. با قرار دادن Optimus 3D ال جی در اختیار این عکاسان، آنها توانستند که دنیای خود را توسط گلچینی از تصاویر سه بعدی به نمایش همگان بگذارند.

لازم به ذکر است که تصاویر منتخب این هنرمندان در نمایشگاه امسال IFA برلین آلمان ارائه گردید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید