۱۹ دی ۱۳۹۰

نسل جدید عینکهای سه بعدی ال جی در سال 2012

شرکت ال جی اعلام کرد که در سه ماهه اول سال 2012 سری جدیدی از عینکهای سه بعدی خود را با طراحی آلیان مایکلی به بازار معرفی خواهد نمود.

این عینکهای سه بعدی در سه مدل جدید به دلیل ویژگیهای بهتر در طراحی، مانند لنزهای منحنی و ساختار ساده فریم آنها، بسیار سبکتر و راحت تر بوده و توانسته اند عینکهای سه بعدی را به لوازمی شیک و مطابق مد روز تبدیل نمایند.

در مقایسه با عینکهای اکتیو شاتر، عینکهای سه بعدی ال جی برای استفاده بسیار راحت تر بوده و دارای قیمتی مناسب می باشند. در نتیجه تمامی افراد یک خانواده قادر خواهند بود در کنار یکدیگر به تماشای برنامه ها و فیلم های سه بعدی بپردازند.

ال جی معتقد است که توانسته دو مانع بزرگ در پذیرش تکنولوژی سه بعدی را برطرف نموده و اطمینان دارد که مشتریانش در سال جاری به این استراتژی ها واکنش مناسبی نشان خواهند داد.

یکی از این عینکها با نام F310 دارای یک طراحی منحصر به فرد به همراه خطوط انعطاف پذیر و فریم باریک می باشد. بر خلاف عینکهای سه بعدی قدیمی، لنزهای این مدلها دارای انحنا بوده و در نتیجه بر روی صورت افراد بهتر قرار می گیرد. مدل F310 دارای وزنی معادل 13.5 گرم بوده که 20 درصد از طرح های قبلی ال جی سبک تر می باشد.

مدل جدید دیگری که در سال 2012 به بازار عرضه می شود F320 می باشد که دارای کلیپس یا گیره اتصال می باشد. این عینکهای جدید منحصر به تلویزیون های سه بعدی با برخورداری از تکنولوژی FPR بوده که از ویژگیهای سینمای سه بعدی ال جی است. در مقایسه با نسل قبلی عینکهای سه بعدی کلیپسی، مدل F320 با وزنی معادل 5.5 گرم 25 درصد سبک تر می باشد.

در همکاری با آلیان مایکلی، طراحی فریم های مدل بعدی با نام F360 بسیار اسپورت تر شده و دارای وزنی معادل 16 گرم گردیده است. لنزهای این مدل نیز با انحنایی بیشتر به خوبی بر روی چهره افراد قرار گرفته و تجربه ای متفاوت از یک سینمای سه بعدی را فراهم می نماید.

گزارشات حاکی بر این است که سهم ال جی در بازار جهانی تلویزیون های سه بعدی در ابتدای سال 2011 به دو برابر تعداد خود نسبت به سال گذشته رسیده است. کارشناسان عقیده دارند که استفاده از تکنولوژی FPR به همراه تبدیل عینکهای سنگین و گران قیمت قدیمی به مدلهایی سبک، راحت و ارزان، نقش کلیدی در این موفقیت داشته است.

ال جی قصد دارد در سال جاری با حمایت از یک سری فیلم های سه بعدی و فستیوال های بازی های سه بعدی، تجربه سینمای سه بعدی را به همگان معرفی نماید.

۷ نظر

poop ۱۹ دی ۱۳۹۰ پاسخ

خیلی خوبه که تو ظاهر فانتزی عینکهاش تجدید نظر کرده فقط یه سوال کی وارد بازا ایران میشه؟

ali ۲۱ دی ۱۳۹۰ پاسخ

من تصمیم داشتم پاناسونیک بگیرم و اصلا از این مدلهای سه بعدی و سیستم جدیدشون خبر نداشتم اتفاقی تو یه فروم خوندم و نظرم بهش جلب شد .منتظرم تا جشنواره شروع بشه و خرید کنم

AMIR9000 ۲۴ دی ۱۳۹۰ پاسخ

وقتی داریم فیلم سه بعدی میبینیم
ادم سر گیچه میگیره

hussein ۵ بهمن ۱۳۹۰ پاسخ

استفاده از محافظ شیشه ای و استفده از قاب ها وپایه های فلزی با روکش کروم
علاوه بر زیبائی باعث محافظت طولانی از بدنه تلوزیون در مقابل تمیز کردن روزانه جلوگیری از ایجاد خط و خش برروی صفحه نمایش و بدنه از یک سو و این استحکام و دوام زیاد ظاهر محصول باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای خریدار میگردد ضمنا ایجاد خروجی صوت و تصویر و تعبیه امکانات پشتیبانی از صفحه کلید و ماوس بیسیم برای تلوزیوناهای هوشمند سهولت استفاده از امکانات این سری از تلوزیونها را برای کاربران بدنبال خواهد داشت

محمد ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ پاسخ

سلام
عزیزان این مطلب که تلوزیون ۳بعدی است خوبه ولی مهمترین حرف فیلم هاش است که وجود نداره یعنی بدون عینک هم میشه دید چون روی همه آنها مینویسه ۳بعدی من نمیدونم پس عینک به چه دردی می خوره.
اگر کسی فیلم ۳بعدی که با عینک میشه تماشا کرد را داره به ما هم بگه
متشکرم

flour ۲ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

این عینکها تنهایی به درد نمی خوره باید تلویزیون هم سه بعدی باشه اون وقت دیده می شه

امید شاکری ۱ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام! من تلویزیون اسمارت سه بعدی ال جی رو دارم ولی متاسفانه با این محصولات جدید و عالی ال جی و نماینده رسمی معتبر در ایران!!! نه دوربین مخصوص تلویزیون اسمارت رو پیدا میکنم و نه چون من عینکی هستم و نمیتوانم از عینک سه بعدی به تهایی و یا با عینک طبی استفاده کنم، عینک کلیپسی سه بعدی هم گیر نمیارم! از شما عزیزان خواهش میکنم یه فکری راهنمایی چیزی بکنین! اگه یه فروشگاه اینترنتی هم کنار این سایتتون داشتین با محصولاتتون مگه چی میشد؟ ارادتمندم

نظر دهید