۱۴ دی ۱۳۹۰

ال جی در فهرست 100 شرکت برتر خلاق 2011 به انتخاب تامسون رویترز

شرکت ال جی موفق به کسب جایگاه در بین 100 شرکت برتر خلاق سال 2011 توسط تامسون رویترز گردید.

در تهیه این فهرست جهانی، کمپانی تامسون رویترز به بررسی اختراعات ثبت شده و استانداردهای مربوطه پرداخت تا بتواند شرکت های مطرح در جهان را مشخص نماید.

یکی از مدیران ارشد ال جی بیان می کند که نوآوری و ابتکار از الویت های شرکت است تا بدین وسیله ثابت نماید که محصولاتی با توجه به تجربه، رضایت و بودجه مشتریان خود تولید می نماید. ال جی سرمایه گذاریهای فراوانی در زمینه تحقیق و توسعه نموده است تا ارائه دهنده بهترین ها به مشتریان خود باشد.

بر طبق آخرین گزارشات کمپانی جفریز و شرکا، ال‌جی به عنوان پیشرو در زمینه تکنولوژی ال تی ای ،   23  درصد از ۱۴۰۰ پتنت LTE ثبت شده در بانک کمپانی جفریز و شرکا را در اختیار دارد. بر اساس این گزارش ارزش مالی پتنتهای LTE متعلق به ال جی در این بانک اطلاعاتی، ۸ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

به گفته یکی از مدیران تامسون رویترز، نوآوری به معنای رشد و موفقیت شرکتها در غلبه بر رکود اقتصادی و دستیابی به برتری های بیشتر در مقایسه با دیگر رقباست. وی تاکید می کند که کمپانی های برتر 2011 و مدیران آنها به سبب روحیه خلاقانه خود قابل تحسین بوده و می بایست همواره سعی درحفظ این جایگاه جهانی داشته باشد.

 

۴ نظر

علی ۲۱ دی ۱۳۹۰ پاسخ

سامسونگ چندمه؟؟؟؟

مهدی ۲۸ دی ۱۳۹۰ پاسخ

برای شخص بنده مهم نیست کدوم شرکت برند چندم هست مهم اینه که خدمات خوب کیفیت خوب و گارانتی خوب دارا باشه که شرکت الجی جزو همین دسته میباشد.

سعادت ۱۲ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

the over lord lg

سعادت ۱۲ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

برتر بهتر سرور بادوام مطمعن و از همه لحاظ بروز بودن ال جی

نظر دهید