۰۳ بهمن ۱۳۹۰

همکاری ال جی و Verizon در عرضه گوشی Spectrum مجهز به تکنولوژی HD

کمپانی ال جی و اپراتور  Verizon از گوشی هوشمند Spectrum در نمایشگاه CES 2012 رونمایی کردند.

Spectrum اولین گوشی هوشمند متعلق به Verizon است که دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی مجهز به تکنولوژی True HD IPS بوده و برای کاربران امکان دسترسی به شبکه ورزشی ESPN را فراهم می نماید. در نتیجه افراد قادر خواهند بود از برنامه های این شبکه و تصاویر ویدئویی آن با کیفیت 720p HD بهره مند گردند. همچنین می توانند از بخش بازیهای آنلاین و جدیدترین اخبار مرتبط استفاده نموده و تیم مورد علاقه خود را در جهان انتخاب و بازیها را با بالاترین کیفیت تصویر مشاهده نمایند.

تکنولوژی True HD ال جی، دارای تصویری با وضوح 720×1280 پیکسل می باشد که روشن ترین و شفاف ترین تصویر را در یک گوشی هوشمند به شما ارائه می کند. صفحه نمایش Spectrum دارای روشنایی معادل 500nit بوده و با برخورداری از پیکسلهای RGB تصویری با وضوح بالا را حتی در نور خورشید با رنگهایی زنده و طبیعی نمایش می دهد.

پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگا هرتزی این گوشی به همراه قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G LTE، سرعت دانلود و اجرای همزمان چند برنامه را در این گوشی هوشمند افزایش داده است.

اپراتور Verizon سریع ترین پشتیبانی از شبکه 4G را در آمریکا به عهده دارد که بیش از 200 میلیون نفر کاربر و 190 بازار را در جهان پوشش می دهد.

این گوشی اواخر ژانویه در فروشگاه های Verizon عرضه می گردد.

ویژگیهای کلیدی:

– صفحه نمایش 4.5 اینچی مجهز به تکنولوژی True HD IPS ارائه دهنده تصویری شفاف با رنگهایی طبیعی و وضوح HD با نسبت 16:9. تصاویر و نوشته ها در این صفحه نمایش دارای تراکم پیکسل فوق العاده 329 پیکسل بر اینچ می باشد.

– نسخه 2.3 آندروید Gingerbread، (با قابلیت ارتقا به نسخه 4.0 آندروید Ice Cream ( که از خدمات گوگل موبایل شامل جی میل، یوتوب، گوگل تاک و جستجوی گوگل پشتیبانی نموده و از امکان دسترسی به 300،000 برنامه قابل دانلود در بازار آندروید برخوردار می باشد.

– برنامه Netflix موجود در این گوشی امکان مشاهده جدیدترین فیلم ها با کیفیت HD را برای کاربران فراهم می نماید.

– پردازنده دوهسته ای 1.5 گیگا هرتزی Qualcomm قابلیت اجرای هم زمان چند برنامه (multitasking) را ایجاد نموده و افراد می توانند به گشت و گذار در اینترنت پرداخته، ایمیل های خود را مشاهده نموده و از شبکه های اجتماعی استفاده نمایند.

– برنامه ورزشی ESPN امکان مشاهده مسابقات ورزشی را با کیفیت 720p HD در گوشی Spectrum ال جی با دسترسی به شبکه 4G LTE اپراتور Verizon یا WiFi برای شما فراهم می نماید.

– گوشی Spectrum از تکنولوژی صدای دالبی دیجیتال بهره مند بوده که در کنار قابلیت HD تجربه ای متفاوت از صدا و تصویر را در اختیار افراد می گذارد.

دیگر ویژگیها:

– دوربین 8 مگا پیکسلی با قابلیت زوم اتوماتیک به همراه فلاش LED و ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت 1080 پیکسل

– دوربین ثانویه 1.3 مگا پیکسلی برای مکالمات تصویری

– برنامه SmartMovie با قابلیت ضبط و ویرایش تصاویر ویدیوئی با کیفیت HD در گوشی

– دسترسی به سرویس موبایل منطقه ای و پشتیبانی از شبکه 4G LTE و قابلیت اتصال با WiFi در 10 دستگاه

– نسخه بلوتوث 3.0

– کارت حافظه 16 گیگا بایت Micro SD با قابلیت ارتقا تا 32 گیگا بایت

– قابلیت اشتراک گذاری هوشمند از طریق شبکه DLNA

– مرورگر HDMI از طریق MHL

 

۱ نظر

omid ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ پاسخ

ای کاش از این مدل و کلا مدلهای جدید ال جی در ایران هم میشد تهیه کرد متاسفانه ال جی در ارائه مدلهای جدیدش در ایران خیلی دیر عمل می کنه و میشه گفت زیاد هم تبلیغات و مانور روشون نداره

نظر دهید