۰۸ اسفند ۱۳۹۰

گوشی LG Optimus LTE Tag، مجهز به فناوری NFC

کمپانی ال جی جدیدترین ویژگی از سری گوشی های هوشمند LTE را در بازارکره جنوبی معرفی نمود. این گوشی که Optimus LTE Tag نام دارد، علاوه بر پشتیبانی از اتصالات بی سیم LTE، از فناوری NFC نیز برخوردار می باشد.
به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، ال جی قصد دارد طی سال 2012 گوشیهای هوشمند متنوعی را با قابلیت LTE به بازار معرفی نماید. علاوه بر این Optimus LTE Tag یک نسخه ارتقا یافته در طراحی از Optimus LTE نبوده بلکه ویژگیهای پیشرفته و متمایزی را به همراه دارد.
این گوشی هوشمند جدید نام خود را از یک ویژگی منحصر به فرد با عنوان LG Tag+ گرفته که قادر است با استفاده از فناوری NFC با برچسب های قابل برنامه ریزی و ذخیره شده یا همان “Tag”ها ارتباط برقرار کرده و به صورت اتوماتیک تنظیمات گوشی را تغییر دهد.
به عنوان مثال، این گوشی هوشمند با اجرا کردن Tagهای ذخیره شده، به هنگام ورود شما به محل کار گوشی را در حالت سکوت قرار داده و Wi-Fi را روشــــــن می نمایـــــــد. یا در جای دیگر با تعریف برنامه مورد نظر خود در داشـــــبورد (Dashboard) اتومبیل، می توانید بلوتوث و GPS را روشن و صدای دستگاه را افزایش دهید. لازم به ذکر است محدودیتی در این Tag ها وجود ندارد.
از دیگر ویژگیهای این گوشی باریک (Optimus LTE Tag) می توان به پردازنده دوهسته ای 1.2 گیگا هرتزی، نسخه آندرویید 2.3 (Gingerbread) با قابلیت ارتقا به نسخه 4 (ICE Cream Sandwich) و صفحه نمایش 4.3 اینچی IPS اشاره نمود.
ویژگیهای اصلی:
*سیستم عامل: نسخه آندروید Gingerbread) 2.3)
*حافظه: 16 گیگا بایت
*صفحه نمایش: 4.3 اینچ با وضوح تصویر (رزولوشن) 480*800 پیکسل
*دوربین: 5 مگا پیکسل به همراه فلاش LED، دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل
*پردازنده: دو هسته ای 1.2 گیگا هرتزی
*باتری: 1700mAh
دیگر امکانات: (LG Tag + ،MHL (Mobile High Definition Link
(DLNA (Digital Living Network Alliance

۲ نظر

محمد رضا تیرناز ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ پاسخ

گوشی زیبا و جالبی است.

جواب مسابقه : ۴ تفاوت در تصویر دیده می شود.

alispeedsport ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ پاسخ

در بخش (چند تفاوت) جواب ۴ مورد است.
ودربخش (پرسش) جواب LG P500 است.
ودربخش (آرزو کنید) به نظر من زیبا ترین آرزو این است که موبایل دارای ضخامت کم و با صحفه نمایش شیشه ای و بدنه ی خم شونده باشد.

نظر دهید