۰۲ خرداد ۱۳۹۱

شرکت ال جی الکترونیکس از سازندگان برنامه های نرم افزاری هوشمند حمایت می کند

شرکت ال جی اعلام کرد کمپی با عنوان LG Smart World درقلب شهر سئول کره راه اندازی کرده است.

 در گذشته حمایت ال جی از سازندگان این برنامه ها تنها در محیط های اینترنتی آنلاینی مانند http://developer.lgmobile.com مربوط به گوشی های هوشمند و http://developer.lgappstv.com مربوط به تلویزیون های هوشمند دیده می شد، این اولین بار می باشد که شرکت ال جی تصمیم گرفته تا به صورت آفلاین به حمایت از سازندگان برنامه های نرم افزاری بپردازد.

این کمپ با قرار گیری در مرکز شهر سئول با مساحتی بالغ بر 125000 متر مربع ،‌نقش مهمی در حمایت از سازندگان برنامه های نرم افزاری دارد. در این محل افراد به اکثر محصولات هوشمند جدید از جمله گوشی های  Optimus 3D Max ، Optimus Tag و تلویزیون های هوشمند Cinema 3D  دسترسی دارند و همچنین در آْنجا برنامه های آموزشی و محل هایی جهت بررسی برنامه ها  محیا می باشد، بنابراین  افراد قادر هستند کاربرد برنامه های خود را تحت حمایت ال جی آزمایش کنند. بازدید از این کمپ برای عموم آزاد است و افراد می توانند با مراجه به سایت http://smartworldcampus.lge.com برای بازدید ثبت نام نمایند.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش ؛‌ ساخت برنامه های نرم افزاری برای دستگاه های هوشمند یک صنعت بزرگ و در حال گسترش چند میلیارد دلاری می باشد و بدینوسیله سازندگان قادرند به اکثر دستگاه های پیشرفته دنیا دسترسی سریع و آسان داشته باشند و بتوانند بر روی آنها کار کنند. وی افزود،‌ما امیدواریم که مغزهای متفکر، کمپ LG Smart World را تبدیل به دفتر  کار و آزمایشگاه خود کنند

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید