۰۴ خرداد ۱۳۹۱

شرکت ال جی خط تولید محصولات خود را در اروپا گسترش می دهد

ال جی قصد دارد مقام اول را در تولید ماشین لباسشویی و یخچال در اروپا را کسب کند.

ال جی در حال احداث خط تولید جدیدی در شهر وراتسلاف لهستان می باشد. ظرفیت سالیانه تولید این خط تولید بالغ بر 1000000 دستگاه ماشین لباسشویی و هم چنین 300000 تا 1000000 دستگاه یخچال می باشد.

این خط تولید به ال جی کمک می کند تا  نیاز ها وخواسته های مشتریان خود را سریع تر  پاسخگو باشد،  ‌زیرا قبلأ ماشین های لباسشویی و یخچال فریزرها از کشور کره با کشتی به اروپا حمل می  شد که  بیش از یک ماه به طول می انجامید،‌ با وجود این کارخانه، این کار حداکثرظرف 5 روز انجام می گردد.

بنابراین با کاهش هزینه حمل و نقل و انبارداری،‌هزینه های زنجیره ای تامین،‌ کاهش می یابد. احداث این کارخانه موجب اشتغال زایی برای 800 نفر و افزایش 36% مشارکت تجاری بومی می گردد.

به گفته مدیر ارشد لوازم خانگی ال جی: کارخانه ورستلاف زمینه ای است که ال جی تا سال 2015 صدر نشین تولید کنندگان ماشین لباسشویی و یخچال فریزر در اورپا گردد.

یخچال هایی که در این کارخانه تولید می شوند عمداتأ شامل مدل های ساید بای ساید، دو درب با فریزر پایین و مدل Larder & Freezerمی باشند. یخچال های ساید بای ساید دارای رده مصرف انر‍‍ژی A++ هستند در صورتی که یخچال های فریزر پایین دارای رده مصرف انرژی A+++ می باشد. از دیگر ویژگی های یخچال های فریزر پایین این است که نیازی به لوله کشی آب ندارند.

این دو مدل یخچال از تکنولوژی  کمپرسور خطی بهره مند می باشند که این امر موجب می گردد مصرف انر‍ژی کمتری داشته باشد و مواد غذایی را به مدت طولانی تری تازه نگه دارند.

کارخانه جدید مدل های متنوعی از ماشین های لباسشویی از مدلهای سنتی گرفته تا مدل های جدید را تولید خواهد کرد و تقاضای افزون بازار به لباسشویی مدل Front Load با تکنولوژی Inventor Direct Drive را پوشش خواهد داد . در این کارخانه ماشین لباسشویی 12 کیلویی جدید مدل 6 Motion Direct Drive با رده مصرف انر‍ژی A+++ تولید خواهد شد که نسبت به مدل های قبلی بازده مصرف انرژی  A+++،‌انرژی کمتری مصرف می کنند.

۶ نظر

مهدی ۷ خرداد ۱۳۹۱ پاسخ

امیدواریم با این محصولات خوب و با کیفیتش بتونه.

حسین ۷ خرداد ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
با توجه به مزیتهای نسبی اقتصادیدر بخش نیروی انسانی از جمله فراوانی و پائین تر بودن سطح دستمزد و همچنین تولید داخل بودن بخش عمده مواد اولیه و محصولات واسطه ای مورد نیاز مانند ورق آهن ، رنگ ، تولیدات پتروشیمی برای تولید قطهات پلاستیک ، سیم و … دسترسی آسان به بازارهای کشورهای آسیای میانه و کشورهای حاشیه دریای خزر و با توچه به همکاری بسیار طولانی ( حدود چهردهه ) ال جی با کارخانجات داخلی در خصوص تولید لوازم خانگی و صوتی و تصویری اعم از تولید تحت لیسانس و با برند ال جی و یا با همکاری فنی و استفاده از قطعات ال جی مانند تولید مانیتورهای لامپی ، ال ای دی و آل سی دی در شرکت مادیران و تولید تلوزیون های لامپی و پروژکشن در شرکت شهاب با برند ال جی و استفاده از کمپرسورهای ال جی در بسیاری از یخچالهای تولید داخل و همچنین استفاده از الکترو موتورهای ال جی در تولید بسیاری از جارو برقی های تولید داخل و نیز استفاده از لامپ تصویر و یایر قطعات در تولید تلوزیونهای ایرانی از قبیل پیام ، شهاب ، بلر ، تماشا ، شیراز ، اطلس، پانوراما، شیراز که برخی کاملا مشابه مدلهای ال جی می باشند و همچنین تولید لباسشوئی های ال جی مشابه با مدلهای ارائه شده با برتد ال جی اما با برند های ایرانی پاکشوما و ارج که نمایانگر کیفیت بالای تولیدات ارائه شده محصولات به لحاظ کیفیت بالای مونتاژ و آن بخش از مواد اولیه و یا قطعات واسطه ای تولید داخل کشور می باشد امیدواریم ال جی در کنار نگاه به بازار پرمصرف و رو به رشد مصرف لوازم خانگی و صوتی و تصویری نیم نگاهی هم به سرمایه گذاری مشترک و ایجاد امکان تولید مشترک با استفاده از منابع اقتصادی و نیروی انسانی با استعداد و متعهد ایرانی بخصوص در مناطق ویژه اقتصادی داشته باشد هر چند صحبتهایی در خصوص تولید تلوزیون در شهرستان سیرجان استان کرمان مطرح شد اما بواسطه عدم اطلاع رسانی سایت ال جی و یا گلد ایران نمیدانم این صحبت تا چه اندازه محقق شده قطعا هواداران وفادار ال جی از محصولاتی که هم وطنان آنها در تولید محصول سهم داشته اند استقبال خوبی خواهند نمود زیرا این محصولات با قیمت بسیار مناسبتر از تولیدات نهایی محصولات وارد شده از سایر کشورها به دست مصرف کننده ایرانی خواهد رسی از طرفی بواسطه طولانی بودن دوره تولید هر محصول در کشور ایران نسبت به دوره تولید همان محصول در شرکت مادر که بین یک تا حد اکثر دوسال میباشد اطمینان کامل از دسترسی آسان به قطعات یدکی مورد نیاز حتی ÷س از ده سال از تولید آخرین مدل هر محصول که شرکت تولید کننده ملزم به ارائه خدمات ÷شتیبانی برای محصول می باشد و در یک جمله استفاده از محصول برای یک عمر را بدنبال خواهد داشت .
موفق باشید

مهدی ۸ خرداد ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام خدمت آقای حسین
من فکر میکنم که در همون کشور کره تولید بشه و بدست مصرف کننده برسه هم از لحاظ کیفی و اطمینان به کالا مطمئن تر هست و هم دید مثبت تری خریدار نسبت به محصول داره.

مهدی ۸ خرداد ۱۳۹۱ پاسخ

اگر از یک بعد دیگه هم نگاه بکنیم کسانی که دوست دارند با شرکت همکاری کنند یک نفر خود من این امکان براشون فراهم میشه که خیلی میتونه خوب باشه…
مرسی از الجی

دادخواه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

عالیه ادامه بدین

رضا نجمی ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

اقا مهدی
لازمه به اطلاعتون برسونم که تلویزیون تولید شده در شهرستان سیرجان از لحاظ کنترل کیفی بالاتر از تولید در کشور کره جنوبی است زیرا در سیرجان ۱۰۰ درصد امکانات تلویزیون ها جک میشه ولی توی کشور کره جنوبی از ۴ورودی HDMI فقط یکی چک میشه ولی توی سیرجان همه ی امکانات چک میشن و در اخر هم به صورت نمونه تعداد زیادی از تلویزیون های تولید شده و اماده عرضه در بازار به وسیله واحد کنترل کیفیت خروجی چک میشود

نظر دهید