۲۴ خرداد ۱۳۹۱

ال جی از اولین صفحه نمایش Full HD جهان برای گوشیهای هوشمند رونمایی کرد

 

شرکت ال جی از صفحه نمایش 5 اینچی Full HD خود با بالا ترین رزولوشن بر روی گوشیهای هوشمند، پرده برداری کرد. در نتیجه کاربران قادر خواهند بود محتوای Full HD خود را با کیفیتی همانند تلویزیون و مانیتور مشاهده نمایند.

این صفحه نمایش 5 اینچی که گام بزرگی در پیشرفت نمایشگرهای موبایل به شمار می رود، از تکنولوژی منحصر به فرد Advanced High Performance In-Plane Switching))AH-IPS یا همان فناوری IPS با کارایی بالا به همراه رزولوشن 1920 x 1080 و تراکم پیکسل 440ppi برخوردار می باشد و برای اولین بار در جهان تصویری با کیفیت تلویزیونهای Full HD را در گوشی هوشمند شما به ارمغان می آورد.

نسبت تصویر 16:9 در این صفحه نمایش به همراه ابعاد بزرگتر، تراکم و کیفیت بالاتر پیکسل ها، از تفاوتهای بارز این محصول در مقایسه با صفحه نمایش های متداول 4.5 اینچی می باشد.

تکنولوژی AH-IPS در این صفحه نمایش Full HD ال جی یکی از ویژگیهای منحصر به فرد آن است. با توجه به تراکم بالای پیکسل ها، چشم شما قادر به تشخیص و مشاهده پیکسل ها به صورت جداگانه نمی باشد. همچنین برخورداری از تصاویری با رنگهای واقعی، زاویه دید گسترده تر به همراه زمان پاسخ دهی سریع از دیگر نکات قابل توجه در این صفحه نمایش می باشد. با استفاده از قابلیت انتقال نور بیشتر که منجر به کاهش مصرف انرژی می گردد، پنل های AH-IPS برای استفاده در محیط های فاقد سقف نیز بسیارمناسب می باشند.

در انتها لازم به ذکر است که این صفحه نمایش 5 اینچی Full HD ال جی در نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه می گردد.

   

 

۲ نظر

مهدی ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ پاسخ

جای شکی نسیت که کیفیتش بالاست و الجی همیشه به نظر من پیشتاز بوده به امید این که محصولات عالیش مخصوصا تلفن همراهش در ایران بیشتر بشه.

mosava ۱ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

خوب شد باز یکی پیدا شد حرف مارو بزنه! چرا گوشی های ال جی اینقدر کم وارد میشن؟! وچرا اصلا ال جی برخلاف سامسونگ و سونی تبلیقات تلفن هوشمند نمیکنه؟! لطفا پاسخ بدید . . .

نظر دهید