۰۹ آبان ۱۳۹۱

ال جی و تولید تلویزیون های هوشمند جدید مخصوص استفاده در هتل ها

شرکت ال جی جدیدترین مدل تلویزیون های هوشمند خود را که مخصوص صنعت هتلداری طراحی شده است، معرفی نمود.

این سری تلویزیون ها که Smart Hotel TV نام دارند، از راهکارهای جدید ال جی در بخش هتلداری بوده و به راحتی با فضای اتاق ها منطبق می گردند. افراد می توانند از برنامه راهنمای تعبیه شده در آن ها علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت از امکانات دیگر آنها چون ارتباط با بخش خدمات هتل در داخل یا خارج اتاق بهرهمند شوند.

تلویزیون هوشمند Pro:Centric ال جی مخصوص هتل ها، شامل دو سری LT770H و LT760H بوده و از رابط کاربری قابل تنظیم برای سلیقه های متنوع مهمانان در هر اتاق برخوردار می باشد. این محصول مجهز به برنامه های کاربردی تلویزیون های هوشمند،‌ به همراه دیگر قابلیت های ارتباطی بوده که به مهمانان امکان دسترسی آسان به محتوای مورد نظر خود و همچنین IP شخصی برای هر فرد را می دهد. به علاوه وجود یک جعبه تنظیم کامل داخلی، نصب و ‌راه اندازی و دیگر هزینه های عملیاتی دستگاه را کاهش می دهد.

به گفته مدیران ارشد این بخش؛ سری جدید تلویزیون های هوشمند ال جی که ویژه هتل ها طراحی شده است، دارای قابلیت هایی است که برای هر دو گروه مهمانان و صاحبان هتل ها راحتی هر چه بیشتر را به ارمغان می آورد. ال جی به عنوان پیشرو در زمینه تولید تلویزیون های مخصوص هتل،‌ مزیت های خاصی را برای هتل داران در نظر گرفته که بتوانند هزینه های نگهداری خود را کاهش دهند.

رابط کاربری قابل تنظیم و همچنین برخورداری از اتصالات چندگانه

سری تلویزیون های هوشمند ال جی ویژه هتل ها، از ساختار Pro:Centric بهره مند می باشد. این محصول از طریق رابط Webkit از HTML5، Java و فلش پشتیبانی نموده و در نتیجه پردازشگران سیستم ها، ‌برنامه نویسان و سهامداران می توانند ارتباط هر چه بیشتر و بهتری با مشتری برقرار نمایند.

از ویژگی های دیگر این تلویزیون های Pro:Centric هوشمند ال جی، می توان به اتصالات چندگانه آن اشاره کرد. علاوه بر ورودی های USB و WiFi، ‌این محصول به قابلیت منحصر به فرد اشتراک گزاری هوشمند نیز مجهز می باشد. با استفاده از تکنولوژی WiDi،‌ شما می توانید محتوای مورد نظر خود را در بین دیگر دستگاه های سازگار جا به جا نمایید.

برنامه های از پیش نصب شده به همراه قابلیت پاک کردن اتوماتیک History دستگاه:

سری LT770H و LT760H از تلویزیون های جدید ال جی، مجهز به برنامه های کاربردی می باشند که از قبل بر روی دستگاه نصب شده اند. افراد می توانند توسط تنظیمات دستی،‌ از امنیت اطلاعات شخصی خود مطمئن گردند. لازم به ذکر است، این برنامه ها کاربران را قادر می سازد،‌ که به شبکه های اجتماعی مهم (SNS) و منابع اطلاعاتی دسترسی آسان داشته باشند.

از طرف دیگر نیز برنامه پاک کردن اتوماتیک History، به مهمانان این اطمینان را می بخشد که نتایج جستجو ها و گشت و گذارهای اینترنتی آنها، به هنگام تخلیه اتاق به صورت خودکار و برای حفظ حریم شخصی افراد از دستگاه پاک می شوند.

کاهش هزینه ها برای هتل داران

این سری تلویزیون های هوشمند Pro:Centric جدید ال جی،‌ علاوه بر ویژگی های جذاب و سرگرم کننده، ‌به طرز قابل توجه ای هزینه های نصب و مدیریت را نیز کاهش می دهند. قابلیت IP Coax در مدل 760H، ‌سبب کاهش هزینه های سرمایه گزاری در بخش های زیر بنایی جهت دستیابی به شبکه داخلی یا همان “اترنت” می گردد. وجود جعبه تنظیم داخلی باعث حذف هزینه های سخت افزاری اضافه در این محصول شده، ‌هزینه های اولیه نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری را نیز کاهش می دهد. در انتها هزینه های عملیاتی نیز با توجه به توانایی کارکنان در کنترل کلی توسط سیستم مرکزی مدیریت از راه دور، ‌تقلیل یافته است.

راهکار های صنعت هتلداری

به گفته مدیران ارشد تلویزیون های صنعتی ال جی، این شرکت از سابقه ای طولانی در این صنعت برخوردار می باشد. همچنین این کمپانی سعی نموده است از تکنولوژی های کاربردی خود برای برقراری تعاملی سالم با صنعت هتلداری استفاده نموده و به عنوان اولین برند در بازار آمریکا مطرح گردد.

در انتها لازم به ذکر است که، سری 760H این تلویزیون ها هفته جاری در آلمان و انگلیس معرفی و سپس در دیگر بازراهای اروپا، ‌آمریکا، ‌آسیا،‌ خاورمیانه و آفریقا معرفی و سری LT770H نیز در سایز های 47 و 42، 37، 32 اینچ، ‌در سه ماهه آخر سال میلادی در آمریکا عرضه خواهد شد.

۲ نظر

حسین ۱۰ آبان ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
با توجه به اینکه بخش عمده تلوزیونهای ال سی دی ، ال ای دی و پلاسمای ال جی سالم و در حال کار در منازل بین سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۹ خریداری و فاقد امکانات گیرنده دیجیتال داخلی و امکانات تلوزیونهای هوشمن میباشند پیشنهاد میگردد ال جی هم مانند شرکت رقیب و هموطن خود برای بهره مندی از فن آوریهای نوین در خصوص تولید و عرضه دستگاه چندکاره بلوری ، گیرنده دیجیتال با امکانات تلوزیون هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت برای کسانیکه ست صوتی و تصویری آنها از برند ال جی است اقدام نماید شایان ذکر است تنها یک نوع ویدئو عرضه شده توسط ال جی دارای گیرنده داخلی دیجیتال می باشد که آنهم فاقد امکانات تلوزیون هوشمند میباشد ضمنا با توجه به تفاوت اندک دستگاه مذکور با دستگاههای صرفا بلوری موجود در بازار بنظر می رسد استفاده این سه بخش ز سخت افزار مشترک مانند POWER در کاهش بهای تمام شده دستگاه موثر و مصرف کننده با قیمتی بسیار مناسب از هرسه امکان بطور همزمان بهره مند و از طرفی از شلوغی دستگاههای مختلف بر روی میز تلوزیون و اجبار برای استفده از چند دستگاه کنترل مجزا وجود نخواهد داشت قطعا کنترل این دستگاه قابلیت کنترل تلوزیون با برند ال جی را نیز خواهد داشت ارائه کنترل جادوئی به همراه دستگاه علاوه بر کنترل معمولی دستگاه نیز بر جذابیت خربد این دستگاه چند کاره خواهد افزود ضمنا یک مدل پیشرفته این دستگاه برای پشتیبانی بی سیم از بلند های سینمای خانگی و آمپلی فایر برای تغذیه بلند گو های سیسنمای خانگی به همرا خروجی صوتی امکان ارتقاء و حذف بخش پخش ویدئو و آمپلی فایر سینمای خانگی قدیمی را
فراهم خواهد ساخت بمنظور هماهنگی با تجهیزات تولید شده در این سالها توصیه می گردد بدنه دستگاه برنگ مشکی براق تولید گردد
موفق باشید .

احمد ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام و خسته نباشید
من میخواستم بدونم تلویزیون های هتلی lcd هستند یا led و آیا میتوان در منزل هم استفاده نمود ؟

نظر دهید