۲۴ دی ۱۳۹۱

رونمایی از روبات جاروبرقی مربع شکل ال جی در نمایشگاه CES 2013

شرکت ال جی از جدیدترین روبات جاروبرقی خود با طراحی مربع شکل در نمایشگاه CES 2013 لاس وگاس پرده برداری می کند. این محصول با هوشمندی، سرعت بالاتر و کارایی بیشتر نسبت به دیگر نمونه های اتوماتیک همه جا را جارو و پاکیزه می نماید.

HOM-BOT مربع شکل با برخورداری از طراحی Corner Master دارای عملکردی فوق العاده است. در این طراحی از دو برس بلند، سنسورهای مکانیاب زوایا و شکل منحصر به فرد بدنه دستگاه استفاده شده است. سنسورهای مادون قرمز و اولتراسونیک موانع را شناسایی و دو دوربین Dual Eye 2.0 تعبیه شده بر روی آن مسیر و نقشه اتاق ها را حتی در تاریکی اسکن می کنند.

طراحی منحصر به فرد مربعی این محصول به همراه سنسورهایی با تکنولوژی برتر،‌ و برسهای جدید پیشرفته (که نسبت به مدل قدیمی 1.5 سانتی متر بلند تر است)، ‌ HOM-BOTجدید را قادر می سازد که تمام زوایا و گوشه ها را تمیز نماید. سنسورهای تشخیص دهنده زوایا،‌ اطلاعات مربوط به فواصل و مسیر ها را در اختیار دستگاه قرار داده و هنگام نزدیک شدن جاروبرقی به گوشه های اتاق، ‌فرمان حرکت، ‌تغییر مسیر و یا توقف را صادر می کنند.

جاروبرقی های روباتیک معمولا” دارای یک دوربین می باشند. اما HOM-BOT مربع شکل جدید از دو دوربین Dual Eye 2.0 برای مسیریابی سریعتر و موثرتر بهره مند است. دوربینی که در قسمت بالای این جارو برقی قرار داده شده سطوح بالایی را اسکن کرده و در هرثانیه چندین تصویر برداشت می کند. همزمان با مقایسه این تصاویر پیاپی نقشه فضای مربوطه تهیه و ذخیره می گردد. از سوی دیگر روبات جاروبرقی HOM-BOT با استفاده از سنسورهای مادون قرمز و اولتراسونیک قادر می باشد تمامی موانع موجود بر سر راه خود را شناسایی کند. این محصول قادر به تشخیص مناطقی که تمیز شده اند بوده و در نتیجه از جارو شدن مجدد یک نقطه جلوگیری به عمل می آورد.

میزان صدای این دستگاه 60dBA بوده و افراد می توانند به هنگام استفاده از جاروبرقی به وضوح صدای تلویزیون را شنیده و یا مطالعه نمایند. این محصول با ارتفاع 89 میلیمتر و ابعاد کوچک خود به راحتی می تواند سطوح زیرین اثاثیه منزل مانند مبلها و میزها را جارو نماید. محفظه جمع آوری گرد و غبار این جاروبرقی به راحتی از قسمت بالای دستگاه تعویض می شود. علاوه بر این فیلتر چند لایه HEPA II نصب شده بر روی دستگاه، درصد گرد و غبار و آلودگی هوا را در هنگام جارو کردن کاهش داده و هوای خروجی از جاروبرقی را تصفیه می نماید.

 جارو برقی مربع شکل HOM-BOT ،‌مجهز به ویژگی Turbo Mode نیز می باشد. شما می توانید با توجه به شرایط سطوح مربوطه، ‌برنامه و عملکرد مورد نیاز خود را در دستگاه تنظیم نموده و جاروبرقی را قادر سازید که انواع سطوح را تشخیص داده و به صورت اتوماتیک تنظیمات دستگاه را تغییر دهد.

سیستم راهنمای صوتی، وضعیت روبات را به 90 صدا اعلام می کند. از دیگر ویژگیهای این محصول سیستم تشخیص هوشمند مشکلات دستگاه است که افراد می توانند مشکلات احتمالی دستگاه خود را  به راحتی از طریق آن برطرف سازند. همچنین باتری این جاروبرقی روباتیک مدت زمان بیشتری شارژ بوده و نگرانی شما را به هنگام استفاده از آن کاهش می دهد.

۲ نظر

Saeed ۲۴ دی ۱۳۹۱ پاسخ

دستگاه خوبیه ولی چه فایده.
شما همون مدل قبلی رو هم تو ایرات توزیع نکردید چه برسه به این مدل .

خوبه ولی برای خارجیا.
اخبارشم اینجا بذارید تا ایرانیا با عکساش حال کنن.

khamooshi ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

SALAM
ba tashakor yek soal dashtam alan sale 2014 ast va sali k in jaro ro namaei shod sale 2012 bood aya hanoz ham be onvane kalaye marghob va mofid baraye in kar, mibashad? ba tashakor

نظر دهید