۰۴ دی ۱۳۹۱

سینما‌خانگی محبوب کارائوکه وارد بازار شد!

 سینما خانگی کارائوکه در فروشگاه‌‌های ال‌جی در سراسر کشور عرضه شد.

در حال حاضر، مدل‌های LH-K948HTS و LH-K938HTS با قیمتی مناسب در بازار موجود است. در بسته‌بندی این محصولات نیز یک میکروفن و یک عدد دی‌وی‌دی حامل 300 آهنگ منتخب ایرانی با قابلیت کارائوکه گنجانده شده است.

انتظار این است که سینما خانگی‌های کارائوکه با استقبال گسترده علاقمندان روبرو شود.

کارائوکه قابلیتی است که به دستگاه‌های سینما خانگی ال‌جی اضافه شده و به کاربر اجازه می دهد به ترانه‌خوانی روی موسیقی آهنگ‌های محبوب خود بپردازد. برای این منظور، ضمن پخش موسیقی خام، متن ترانه به صورت زیر نویس روی صفحه تلویزیون نمایش داده شده و ریتم لازم نیز با تغییر رنگ زیرنویس مشخص می ‌شود و کاربر کافی است میکروفن را به دست گرفته و برای اعضاء خانواده یا دوستان هنرنمایی کند یا به مهارت‌ آواز‌خوانی را تمرین کند.

لازم به ذکر است در خاتمه آهنگ، امتیازی بین صفر تا صد به کاربر داده می شود. این امتیاز میزان مطابق بودن صدای او با صدای خواننده‌ای اصلی را نشان می‌دهد.

 

۶ نظر

حسین ۴ دی ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
کارائوکه یک کلمه ژاپنی به معنی فقط ارکستر یا به عبارت دیگر موسیقی خالی می باشد در این فن آوری صدای موسیقی و صدای خوانندخ و یا خوانندگان بر روی دو باند جداگانه ضبط و در زمان گوش کردن به سی دی هایی که با این فرمت ضبط شده اند در دستگاههی پخش عادی تفوتی باسایر سی دی های صوتی احساس نمی گردد اما دستگاههای دارای قابلین کارائوکه ( مانند برخی از دی وی دی های ال جی که مشخصه ظاهری آنها دو ورودی میکروفن در جلوی دستگاه می باشد ) می توانند صدای موسیقی را بتنهایی پخش و آن را با صدای میکوفن میکس کنند در این حالت شما می توانید بجای خواننده آواز بخوانید برای اینکه هماهنگی کاملی بین موسیقی و آواز شما برقرار شود شعر ترانه بصورت نوشتاری بر روی صفحه تلوزیون ظاهر شده و همزمان با ادای کلمات آن کلمات تغییر زنگ خواهند داد البته سابقه این فن آوری در ایران به سال ۱۳۷۷ برمی گردد زمانی که دو عدد سی دی کارئوکه به همراه دستگاههای پخش صوت و تصویر آیوا توسط شرکت ایران ضبط نمایندگی آیوا به خریدان این دستگاهها ارائه شد در سی دی اول آقای امید زندگانی مجری آن زمان و بازیگر فعلی سیناو تلوزیون مقدمه ای در خصوص فن آوری و معنی لغوی کارائوکه بیان نمود و سپس نحوه استفاده از این فن آوری در دستگاههای صوتی و تصویری ] های فای ) آیوا را به خریداران آموزش و در ادامه اولین کنسرت گروه آرین که با این فن آوری ضبط شده بود و در سی دی دوم تعادای از آهنگهای خوانندگان ایرانی از جمله خشایار اعتمادی که با این فن آوری ظبط شده بود موجود بود از آن زمان تا کنون علی رغم فروش گسترده دستگاههای صوتی و تصویری مجهز به این فن آوری منابع یا بهتر بگوئیم آهنگهای ظبط شده با این فن آوری در بازار کم بود اگر امتیاز این آهنگها به الجی واگذار شده قرار دادن تعدادی از این آهنگها برای دانلود امکان استفاده دارندگان محصولات دارای این فن آوری از امکانت دستگاهها را فراهم می سازد البته در آلبوم بسیاری از خوانندگان موسیقی بدون کلام آهنگهای پر طرفدار آنها نیز موجود است که برای کسانیکه دستگاههای آنها فاقد این قابلیت می باشد قابل استفاده است .
موفق باشید .

Melanie ۹ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

Salam bebakhshid maN in dastgaro az digikala kharidam ama toosh cd nist…khodeshunam peygiro javabgoo nistan

yahya alidadi ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

سلام
من این محصول را تست کردم جالب بود اما ایرادهایی هم دارد ۱. در امتیتز دهی
۲. وقتی میکروفن وصل میشود کیفیت صدا افت میکند

Melanie ۹ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

Salam bebakhshid man in dastgaro kharidam vali toosh cd nadare.chikar konam

negin ۲ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من یه سوال داشتم اون ۳۰۰ تا اهنگی که هست اکثرا نااشناس میخواستم بپرسم اهنگای دیگه رو چه طور میشه تهیه کرد؟؟؟؟؟ یا فقط قابلیت همین ۳۰۰ تاس که در این صورت واقعا خیلی بد میشه

Melanie ۹ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

Salam bebakhshid man in dastgaro kharidam vali toosh cd nadare.chikar konam

نظر دهید