۰۱ بهمن ۱۳۹۱

ال جی ، و کسب گواهینامه Carbon Free

شرکت ال جی  موفق به دریافت گواهینامه Carbon Free برای شش عدد ازمحصولات خود در زمینه استراتژی کاهش استفاده از کربن ،‌ گردید.

علاوه بر فعالیت های ال جی در راستای تولید محصولاتی با کربن کمتر،‌تعدادی از این محصولات نیز توانسته اند گواهینامه بدون کربن را از موسسه معتبر Carbon Free دریافت نمایند.

محصولاتی که موفق به کسب گواهی نامه Carbon Freeگشتند شامل: گوشی هوشمند Optimus G، ‌تلویزیون های OLED،‌ ماشین لباسشویی،‌ یخچال فریزر،‌ جاروبرقی و مانیتور می باشندکه برای ارائه این گواهی نامه ،کلیه فرآیندهای تولید و بسته بندی، حمل و نقل و نحوه بازیافت نهایی این محصولات،  به صورت دقیق مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش،‌ ما به عنوان یک شرکت مسئول در مقابل محیط زیست،‌ متعهد به عرضه محصولاتی با مصرف انرژی کمتر، به بازار هستیم. لازم به ذکر است کاری که ما شروع کرده ایم یک دو ماراتون بوده  و هدف تنها رسیدن به حداکثر سرعت نیست، با این وجود ما شروع بسیار خوبی داشته  و همچنان یک راه طولانی ای در پیش رو داریم.

در سال 2012 نیز ال جی موفق به دریافت گواهی Carbon Free برای 7 عدد از محصولات خود گردید. امسال کلیه محصولات ال جی که در طول این سال ها موفق به دریافت گواهی Carbon Free شده اند در نمایشگاه CES لاس وگاس در غرفه ال جی به نمایش گذاشته شده اند .

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید