۰۲ خرداد ۱۳۹۲

ال جی سیستم عامل Google TV خود را به نسخه Jelly Bean آندروید 4.2.2 ارتقا می دهد

شرکت ال جی اعلام کرد که سیستم عامل Google TV خود را به نسخه جدید Jelly Bean آندروید 4.2.2 ارتقا داده است. این محصول سه ماهه سوم سال جاری به بازار جهانی عرضه شده و در نتیجه افراد خواهند توانست از برنامه های بیشتری مانند بازی های متنوع با قابلیت های جدید و گرافیک پیشرفته تر لذت ببرند.

 ال جی Google TV خود مجهز به سیستم عامل جدید را در کنفرانس Google I/O سان فرانسیسکو به نمایش خواهد گذاشت.به منظور دستیابی به عملکرد هرچه بهتر، نسخه جدید Jelly Bean، از کیت ارتقا دهنده بر مبنای آندروید یا همان NDK پشتیبانی کرده و در نتیجه دارندگان Google TV می توانند از دامنه گسترده برنامه ها و قابلیت های متنوع بهره مند شوند. برنامه های طراحی شده برای گوشی های هوشمند با استفاده از NDK در Google TV با تغییرات بسیار جزیی قابل اجرا هستند. با پشتیبانی از NDK، کاربران می توانند از بازی های بیشتری بر روی صفحه بزرگ تلویزیون خود لذت ببرند. این تطابق و سازگاری، ورود به دنیای رو به رشد برنامه های تلویزیون هوشمند را برای طراحان و برنامه نویسان آسان نموده است.

به گفته مدیر ارشد این بخش، Google TV ال جی با برخورداری از جدیدترین نسخه آندروید Jelly Bean و پشتیبانی از NDK، راحت ترین و پیشرفته ترین رابط کاربری و تجربه دسترسی به برنامه های متنوع را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. علاوه بر این، برای لذت بردن از برنامه های آندرویدی، سیستم عامل جدید این امکان را برای طراحان و برنامه نویسان فراهم کرده تا بتوانند در زمینه تلویزیون های هوشمند نیز فعالیت داشته باشند.

از سوی دیگر با استفاده از کنترل جادویی استثنایی ال جی، کاربران می توانند به راحتی از برنامه ها و قابلیت های فراوان Google TV بهره مند شوند. علاوه بر قابلیت های منحصر به فرد این کنترل جادویی Qwerty، ال جی برنامه رایگانی معرفی کرده که قادر است هر گوشی هوشمند یا تبلت آندرویدی را به یک دسته لمسی حساس برای بازی تبدیل کند. این برنامه جدید یک راه حل ایده آل برای کنترل بازی های متنوع و دو نفره جدیدی است که به نسخه ارتقا یافته Google TV اضافه شده و در نتیجه شما می توانید بازی هایی مانند فوتبال را با حریف خود همزمان بازی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های جدید این محصول مبدل بازی های دو بعدی به سه بعدی است. در نتیجه شما می توانید از تمام افکت های یک بازی سه بعدی بدون نیاز به تجهیزات 3D برخوردار بوده و لذت ببرید.

نسخه Jelly Bean سیستم عامل آندروید 4.2.2، سه ماهه سوم سال جاری برای Google TV از طریق OTA در ایالات متحده قابل دانلود می باشد. همچنین این محصول برای اولین بار، سال جاری در بازاری غیر از آمریکا، در کره جنوبی عرضه خواهد گردید.

۶ نظر

Saeed ۴ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

به نظر من ال جی تابحال خیلی خوب عمل کرده و در عرضه صفحات نمایش گوی سبقت رو از سامسونگ ربوده ولی این رویه ای که در پیش گرفته باعث نارضایتی مشتریانش خواهد شد.

محصولات هر ساله ال جی هیچ ربطی به محصولات یک نسل قبل تر از خود ندارد. به عنوان مثال:
من قصد خرید تلویزیون LM96000 هزار را دارم که با سری محصولات ۲۰۱۳ آشنا شدم. بماند که هیچ اطلاعاتی هنور در خود شرکت وجود ندارد و بعد از صحبت با چندین نفر فقط متوجه شدم این سری به زودی به بازار عرضه خواهد شد و کی و با چه قیمتی خدا داند و بس.

ظاهرا بالاترین سری یعنی سری LA86000 مشخصات فنی(۲۴۰HZ) پایین تری نسبت به LM96000 (480HZ) دارد. در حالی که نرم افزار هوشمند سری LA ورژن ۲ بوده و به احتمال زیاد سری LM این آپدیت را دریافت نخواهد کرد.

تا زمانی که کارشناسان شرکت یاد بگیرند که این دستگاهها چه خصوصیای دارد و به من مصرف کننده اطلاعات دقیق بدهند , متاسفانه سری LM دیگر در بازار یافت نخواهد شد(کما اینکه هم اکنون نیز نایاب است)

شا به جای من مصرف کنمنده تصمیم بگیرید و پیشنهاد خرید یکی از دو مدل LA86000 و یا LM96000 را به بنده بدهید.

دوباره ال جی از این عدم ثبات داره به سمت اندروید میره و بخشی از مصرف کننده آلوده اندروید میشه و تا به دردسرهای اون عادت میکنه , شرکت سری تلوویزیونهای web OS را به بازار عرضه می کنه و این خودش میشه چند دستگی در مصرف کنندگان و از دست دادن درصد بیشتری از خریداران جدید.

حسین ۴ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
حدود یکسالی از رو نمائی Googel TV ال جی می گذرد در خبر اولیه هم تصمیم ال جی برای توسعه این فن آوری مورد تاکید قرار گرفته بود که این خبر حاکی از وفای به عهد ال جی می باشد به جرات میتوان گفت در ۵ سال گذشته سرعت تحولات در عرصه فن آوری تلوزیون بسیار چشمگیر بوده بطوریکه تلوزیونهای با عمر ۳ سال در حال حاضر قدیمی بنظر می رسند . برخی از تحولات صورت گرفته در این ۵ سال را مرور می کنیم .
۱ – در سال ۲۰۰۷ شرکت سونی خبر از توقف تولید تلوزیونهای با فن آوری لامپ تصویر یا همان CRT داد دلیل آنهم زیان ده بودن این بخش از تولیدات شرکت اعلام و از سال ۲۰۰۸ به غیر از اندک تولید کنندگان تولید تلوزیون با این فن آوری به تاریخ پیوست . ۲- از سال ۲۰۰۸ و تقریبا در یک بازه یکساله تولید تلوزیونهای بزرگ و سنگین وزن پروجکشن توسط کلیه تولید کنندگان متوقف گردید . ۳- در سال ۲۰۰۸ ال جی عرضه تلوزیون ال سی دی با صفحات نمایش بزرگ با نسبت ۳به ۴ استاندارد را متوقف و تولید تلوزیونهای بزرگ را با ابعاد واید با نسبت ۹ به ۱۶ ادامه داد . ۴- در سال ۲۰۰۹ اولین و تنها تلوزیون پلاسما با صفحه نمایش کوچک ۳۲ اینچی به بازار مصرف از جمله ایران عرضه شد. ۵ – در اواسط سال ۲۰۰۹ پخش تلوزیونی دیجیتال در تهران آغاز و شبکه مستند به عنوان اولین شبکه تلوزیونی که تنها بصورت دیجیتال برنامه های خود را پخش می کرد بصورت آزمایشی شروع بکار نمود در همین سال در برخی از کشورها پخش برنامه های تلوزیونی آنالوگ متوقف و در برخی دیگر از کشورها زمان توقف پخش تلوزیونی توسط فرستنده های آنالوگ اعلام شد .
۶ – اولین دستگاه ست آپ باکس یا گیرنده دیجیتالی تولید داخل توسط شرکت مادیران با نام تجاری ایکس . ویژن در آبانماه ۱۳۸۸ ( ۲۰۰۹ میلادی ) روانه بازار گردید این مدل یعنی XDVB-111 فقط توانائی دریافت سیکنالهای استاندارد و فاقد خروجی HDMI بود .
۷ – شرکت ال جیدر سال ۲۰۰۹ میلادی اولین تلوزیون مجهز به هارد دیسک داخلی با قابلیت توقف و یا برگشت به عقب برنامه های تلوزیونی با عنوان تجاری فن آوری ماشین زمان به بازار عرضه نمود این تلوزیونها با فن آوری پلاسما و کیفیت تصویری HD قابلیت ضبط برنامه از فرستنده های آنالوگ را داشتند این فن آوری یعنی ماشین زمان در حال حاضر در بسیاری از تلوزیونهای جدید وجود دارد اما ابزار ذخیره سازی آن فلش و یا هارد اکسترنال می باشد که از طریق درگاه USB به تلوزیون متصل می گردد . هر چند استفاده از هارد دیسک داخلی در تولیدات سال ۲۰۱۰ ال جی به بعد کنار گذاشته شد اما برخی دیگر از تولید کنندگان مانند لوه آلمان همچنان مدلهای دارای هارد دیسک داخلی را به بازار عرضه می نمایند در مدلهای ۲۰۱۳ ال جی ( که هنوز در بازار ایران عرضه نشده است ) از حافظه داخلی SSD که فاقد قطعات مکانیکی و مصرف برق بسیار پائینی نسبت به هار دیسک بوده و در مقابل ضربه قدرت تحمل بالاتری دارد و فاقد هر گونه سرو صدا در هنگام کار و با طول عمر بمراتب بالاتری می باشد به جای هارد دیسک داخلی استفاده شده است .
۸ – شرکت ال جی در سال ۲۰۰۹ میلادی برای اولین بار از فن آوری نام آشنای بلو توث در تلوزیون های خود برای انتقال بی سیم صوت و تصویر استفاده نمود .
۹ در سال ۲۰۰۹ میلادی اولین دستگاه کنترل از راه دور مجهز به جک هدفون توسط ال جی به بازار عرضه شد عرضه این فن آوری که در تلوزیونهای لامپ تصویر ال جی کاربرد داشت بعد از مدت کوتاهی متوقف شد.
۱۰- در سال ۲۰۱۰ میلادی سری اول تلوزیونهای سه بعدی به بازار عرضه شد اولین تلوزیوم عرضه شده با این فن آ؟وری توسط ال جی از فن آوری پلاسما با عینک شاتر فعال یا همان اکتیو استفاده می کرد . در این سال تلوزیونهای فاقد قاب الجی نیز به بازار عرضه شد عرضه تلوزیون بدون قاب هم اکنون توسط ال جی متوقف شده اما برخی از تولید کنندگان مانند سونی همچنان تلوزیون بدون قاب تولید و به بازار عرضه می کنند .
۱۱- شرکت ال جی تولید تلوزیون با عینک پسیو یا همان عینک های سبک را از سال ۲۰۱۰ میلادی آغاز و در سال بعد یعنی ۲۰۱۱ تولید تلوزیونهای اکتیو را بطور کامل متوقف کرد و مدل موفق LW75000 نیز در این سال برای نخستین بار به بازار دنیا از جمله ایران عرضه شد.
۱۱ – در سال ۲۰۱۰ میلادی تلوزیونهای هوشمند توسط برخی از برندها ا جمله ال جی به بازار عرضه و در حال حاضر بخش عمده ای از تلوزیونهای عرضه شده به بازار توسط ال جی و سایرین با این فن آوری تولید می گردند .
۱۲- اولین سری تلوزیونهای دارای گیرنده دیجیتال داخلی مطابق با سیستم پخش دیجیتال ایران در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط شرکت ال حجی به بازار ایران عرضه شد . این تلوزیونها بطور کامل و بدون مشکل از زبان فارسی در تمامی بخشها از جمله پیام نما ، زیر نویس % جدول پخش برنامه و منوها پشتیبانی می نمایند .
۱۲ – در سال ۲۰۱۲ میلادی اولین سری تلوزیونهای پسیو با قابلیت تنظیم عمق میدان سه بعدی توسط ال جی به بازار عرضه شد این مدلها که دارای قاب با لبه بسیار باریک و طراحی منحصر بفرد صفحه سینمائی یا سینما اسکرین بهده می بردند برای اولین بار به تلوزیونهای ال جی هویت مستقل بخشیدند .
۱۳ – در سال ۲۰۱۲ تولید کنندگان پیشگام و خوشنامی مانند سونی ، پاناسونیک ، توشیبا و جی وی سی از فن آوری پسیو در تولید تلوزیونهای ال ای دی و سه بعدی خود استفاده نمودند این شرکتها در ابتدا فقط تلوزیونهای اکتیو تولید می کردند
۱۴ – در سال ۲۰۱۲ اولین سری تلوزیون دارای دو دستگاه کنترل جداگانه که یکی از آنها صرفا برای کارکرد در محیط تلوزیون هوشمند کاربرد داشت توسط ال جی به بازار عرضه شد ( مدلهای هوشمند سینما اسکرین ) البته برای حفظ انتخاب مشتری در برخی از مدلهای عرضه شده این دستگاه کنترل گرانقیمت ۱۶۰ هزار تومانی در داخل کارتن بصورت اجباری عرضه نشد بلکه پس از خرید بصورت اختیاری توسط مشتری از طریق بخش پشتیبانی شرکت گلد ایران قابل خریداری است مدلهای پر طرفدار ال ام ۶۲۰۰۰ و ال ام ۶۴۱۰۰ از انواع مدلهای دارای قابلیت استفاده از کنترل جادوئی هستند که این دستگاه همراه تلوزیونهای فوق عرضه نشده ود صورت تمایل مشتری بایستی جداگانه خریداری شوند بعد از عرضه این دستگاه توسط ال جی برخی دیگر از تولید کنندگان مانند سامسونگ و تی سی ال نیز دستگاه کنترل دوم را همراه با تلوزیونهای هوشمند گرانقیمت خود عرضه نمودند .
۱۵ – در سال ۲۰۱۱ میلادی بزرگترین تلوزیون ال ای دی دنیا در سایز ۷۲ اینچ به بازار عرضه و با توجه به قیمت مناسب آن در بسیاری از کشورها از جمله ایران با استقبلال خوبی مواجه شد این تلوزیون ۲ اینچ از تلوزیون ۷۰ اینچی سامسونگ بزرگتر و از نظر قیمت بسیار مناسب تر از آن بود .
۱۶ – در سال ۲۰۱۲ میلادی بزرگترین تلوزیون ال ای دی سه بعدی و هوشمند دنیا با وضوح تصویری فوق العاده بالا در سایز ۸۴ اینچ به بازار های جهانی از جمله بازار ایران عرضه شد.
۱۷ – در سال ۲۰۱۲ میلادی نمونه تجاری تلوزیونهای ال ای دی اورگانیک یا همان OLED ال جی که در سال قبل از آن رو نمائی شده بود به بازار عرضه شد تلوزیونی که قط آن مانند شیشه مورد استفاده در منازل فقط ۴ میلیمتر و از فن آوری چهار رنگ با ساب پیکسلهای سفید بهره می برد و به لحاض استفاده از فن آوریهای جدید مانند پلیمر بدون کربن در قاب پشت تلوزیون کمتر از ۱۱ کیلو وزن داشت .
۱۸ در سال ۲۰۱۲ اولین تلوزیون ال ای دی اورگانیک با صفحه مقعر دنیا با صفحه ۵۵ اینچ توسط ال جی رو نمائی شد و با فاصله اندکی سامسونگ نمونه مشابه آن را رو نمائی نمود .
۱۹ – در سال ۲۰۱۲ اولین سری تلوزیون با قابلیت پشتیبانی از نسخه HDMI1.4 در تمام پورت های HDMI توسط ال جی به بازار عرضه و در مدلهای ۲۰۱۳ این فن آوری بصورت استاندارد در تمامی مدلها مورد استفاده قرار گرفت .
۲۰ – در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار فن آوری WIDI شرکت اینتل که امکان پخش تصاویر بصورت فول اچ دی را بصورت بی سیم از دستگاههای تلفن همراه و نوت بوکها و تبلت های دارای این فن آوری فراهم می سازد در مدلهای سینما اسکرین به بازار عرضه نمود .
۲۱ – در سال ۲۰۱۲ میلادی اولین سری تلوزیونهای پلاسما مجهز به فن آوری فلم لمسی ( PEN TOCH ) توسط ال جی به بازار عرضه شد
۲۲ – در سال ۲۰۱۲ شرکت ال جی Googel TV خود که محصول همکاری مشترک ال جی با شرکت گوگل بود را رو نمائی کرد و نسخه بهبود یافته آن در این گزارش معرفی شده است .
۲۳ – در سال ۲۰۱۲ شرکت ال جی فن آوری پخش دو گانه تصویر که امکان مشاهده دو تصویر کاملا مجزا با استفاده از دو عدد عینک مخصوص را به کاربر می دهد را در سری سینا اسکرین خود به بازار عرضه نمود باز هم در برخی از مدلها عینک همراه تلوزیون در کارتن و در برخی مدلهای دیگر در صورت تمایل مشترب می باید بطور جداگانه خریداری گردد .
۲۴ – در سال ۲۰۱۲ میلادی اولین کنترل هوشمند ال جی با حسکر صوتی و حرکتی رو نمائی و در سری ۲۰۱۳ سینما اسکرین ال جی بصورت تجاری به بازار عرضه شد .
فکر می کنم همین چند نمونه کافی باشد تا سهم ال جی در توسعه فن آوری تلوزیون در سالهای اخیر بر همگان روشن گردد
موفق باشید .

حسین ۷ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
احتراما در ارتباط با دیدگاه آقای سعید (Saeed) باید بگویم برعکس نظر شما بنظر من تنها برندهای دارای خلاقیت و نو آوری و مشتری مدار که به نیازها و سلیقه های مشتری خود توجه دارند در شرایط فعلی امکان ماندگاری در بازار را خواهند داشت بیاد آورید زمانی صنعت الکترونیک در انحصار آمریکا و اروپا بود و برند های صاحب نام ژاپنی امروز مانند سونی و ناسیونال ( پاناسونیک فعلی ) بمنزله اجناس ارزان قیمت بازار رده بندی می شدند این برندها سالها به دنبال جلب رضایت مشتری از جنبه افزایش کیفیت و ماندگاری محصولات خود بودند براستی ۲۰ سال پیش برای کسی قابل تصور بود سونی زمانی جایگاه نخست تولید تلوزیون در دنیا را که تا سال ۲۰۰۶ در اختیار خود داشت به یک برند کره ای که در آن زمان ناشناخته بود واگذار نماید و یا یک برند نوظهور چینی مانند TCL بتواند جایگاه پنجم تولید تلوزیون دنیا را به خود اختصاص دهد هر چند هنوز هم برندهای خوشنام دنیا مشتریان خاص و وفادار خود را دارد اما اکثریت مردم به دنبال بهترین خرید از همه لحاظ هستند کیفیت ، قیمت ، امکانات ، دوام و خدمات بعد از فزوش در دنیای امروز حرف اول را می زند البته نه تنها ال جی بلکه تمامی تولید کنندگان معتبر دنیا با ورود مدلهای جدید به یکباره مدلهای قدیمی را کنار نمی گذارند و در صورت موفقیت یک مدل در خصوص ادامه تولید و یا استفاده از طرح آن در مدلهای جدید تر استفاده می کنند بطور مثال هنوز در بسیاری از فروشگاهها مدل پر طرفدار LW57000 که دو سال پیش به بازار عرضه شده بفروش می رسد و بسیاری دنبال این مدل خاص هستند در مدلهای سینما اسکرین عرضه شده در سال ۲۰۱۲ میلادی علاوه بر امکانات مدلهای ۲۰۱۱ شاهد ایجاد امکان تعیین عمق سه بعدی که تا پیش از آن در انحصار تلوزیونهای سه بعدی با عینک اکتیو بود هستیم علاوه بر آن امکان پخش دو گانه تصویر با استفاده از دو عینک جداگانه برای لذت هر چه بیشتر از بازیهای کامپیوتری بصورت تمام صفحه برای دو بازیکن بودیم ضمنا در مدلهای ۲۰۱۱ در اکثر مدلهای هوشمند استفاده از مودم های دارای قابلیت ارتباط بی سیم منوط به نصب دانگل وای فای که بایستی بطور جداگانه خریداری و یکی از درگاههای ورودی USB را بطور دائم در اشغال خود داشت بود اما در مدلهای ۲۰۱۳ تلوزیونهای هوشمند گیرنده وای فای به صورت داخلی در اکثر مدلها موجود است ، بمنظور استفاده راحتر تر طراحی ارگونومیک در تولید کنترل جادوئی مورد توجه قرار گرفت و این کنترلها نسبت به اولین نمونه عرضه شده در تلوزیونهای مدل ۲۰۱۱ بقول معرو ف بسیار خوش دست تر هستند .ضمنا امکان پخش تصائیر با کیفیت بالا یا فول اچ دی از طریق تلفن همراه و تبللت و نوت بوکهای مجهز به فن آوری WIDI شرکت اینتل برای اولین بار در مدلهای سینما اسکرین ۲۰۱۲ ال جی عرضه شد. البته سلیقه ها متفاوت اما برخی از مدلها با اقبال بیشتری مواجه هستند مثلا خودم طراحی ال جی برای مدلهای ۲۰۱۲ را بیشتر می پسندم هر چند بنظرم مدلهای در نظر گرفته شده برای عرضه در بازار ایران یا سری LA بسیار شبیه به مدلهای سری LW و بسیار شیک تر از مدلهای LW***V که حرف V آن مرتبط با شکل پایه آن می باشد بسیار شیکتر است هر چند در بخش ایران سایت اصلی شرکت ال جی http://WWW.LG.COM.IR این مدلها رو نمایی نشده اما در سایت نماینده انحصاری ال جی در ایران یعنی شرکت گلد ایران بنشانی http://www.goldiran.ir/pc-27.htm
تمامی مدلهای جدید که قرار است بزرودی وارد بازار ایران شوند بطور کامل معرفی شده اند هر چند دفترچه راهنمای استفاده از محصول بزبان فارسی و بخش بروز رسانی نرم افزار آنها هنوز در این سایت فعلا موجود نیست موجود نیست اما با بررسی بیشتر در می یابیم که از نظر فنی بسیار مشابه با مدلهای همتراز خود در سال ۲۰۱۲ می باشند البته کنترل معملی تلوزیون به شکل مدلهای ۲۰۱۲ اما کنترل هوشمند آن از نظر طراحی تغییر و به حسگرهای حرکتی و صوتی مجهز شده است . علوه بر پشتیبانی از نسخه USB 2 دارای امکان پشتیبانی از نسل جدید USB 3 را که سرعت انتقال دیتا در آن بمراتب بالاتر از مدلهای قدیمی می باشد را دارد و شخصا برای اولین بار می بینم که در تلوزیون مورد استفاده قرار می گیرد در این تلوزیون تعبیه شده است ضمنا تمامی سه درگاه ورودی یا همان پورت HDMI مدل ۲۰۱۳ نسخه جدید HDMI1.4 را پشتیبانی می کنند البته در مدل های ۲۰۱۲ که از فن آوری HDMI1.3 پشتیبانی می کنند تعداد این پورتها یکی بیشتر یعنی چهار عدد می باشد البته نصب دورربین وب کم داخلی بطور استاندارد مانند برخی از مدلهای سامسونگ سری ۷ و ۸ در تلوزیونهای مدل ۲۰۱۳ ال جی بصورت استاندارد نصب گردیده که در مورد مدلهای ۲۰۱۲ بصورت اختیاری و بصورت جداگانه بایستی خریداری گردد قدرت خروجی صوتی مدلهای ۲۰۱۳ نسبت به مدلهای ۲۰۱۲ افزایش و برای پخش صداری بم ثوی برای اکثر مدلها ساوب وفر نصب گردیده است . اما هر چند در خصوص سیستم عامل تلوزیونهای فوق اطلاع رسانی نشده اما سیستم عامل آن همان سیستم عامل مدلهای ۲۰۱۲ می باشد من مدل یکی از مدلهای ال ام سال ۲۰۱۲ ال جی را خریداری کرده ام نسبت به سایر تلوزیونها تعاداد نگارش های نرم افزاری آن بسیار زیاد است و با آمدن نگارش جدید استفاده از اپلیکیشن ها و بسیاری از امکانات تلوزیونهای سه بعدی آن منوط به بروز رسانی نرم افزار تلوزیون که بسیار ساده و فقط با دستگاه کنترل از راه دور معمولی تلوزیون قابل انجام است صورت می گیرد که این خود نشانه فراموش نکردن مشتریان قدیمی توسط ال جی می باشد با بیان تفاوتها حلا راحتر می توانی در مورد خرید تلوزیون مدل ال ام و یا ال آ تصمیم بگیری ضمنا با توجه به بررسی سایت رسمی ال جی تولید مدلهای موفق ال ام در سال ۲۰۱۳ کماکان ادامه خواهد داشت بنابر این نگران کمیاب شدن و یا از مد افتادن سری ال ام نباشید .
موفق باشید .

صادق ۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
خسته شدم از بس نمایندگی های یزد رو برای خرید ۴۷LM96000 متر کردم (اصفهان هم به اقوام گفتم اونام پیدا نکردن). لطفاً نشونی یه نمایندگی رو (ترجیحاً یزد و بعدش اصفهان)بهم بدید که موجود داشته باشه. وگرنه مجبورم تلویزیونی تو این رنج مشخصات و قیمت از سامسونگ بگیرم(ES8880)
ممنونم از اینکه تو تاپیک های دیگه جوابمو دادین.

ال جی ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

شما اگه از تهران بخرید برای شما ارسال میکنیم
این هم شماره همکارمون در اصفهان
۰۹۱۳۷۳۷۸۰۱۴ Mansoor Sedaghat

علی ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.من یه مشکلی دارم:چطور میتونم با تلوزیون بازی کنم واپ نصب کنم,خوشحال میشم که جوابمو بدید.مدلم:۴۷lb65200gi_tb

نظر دهید