۰۲ خرداد ۱۳۹۲

ال جی لطفا پرداخت کن!!!!!

شرکت ال جی برای اولین بار سیستم پرداخت PayPal در پلتفورم تلویزیون های هوشمند خود ارائه می کند. این ویژگی هم اکنون در سری 2013 تلویزیون های هوشمند ال جی در ایالات متحده، کانادا و انگلیس در دسترس بوده و به زودی در کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، استرالیا و مناطق دیگر عرضه خواهد شد.

این سیستم پرداخت دیجیتال با امنیت بسیار بالا، یک روش پرداخت مطمئن برای مصرف کننده در جهت خرید محصولات و خدمات مختلف، به صورت مستقیم از طریق تلویزیون هوشمند ال جی است. با ورود PayPal به ساختار تلویزیون های هوشمند ال جی، فرصت بزرگی برای تعدادی از سهامداران فراهم گردید تا بتوانند دنیای تلویزیون های هوشمند را به سوی رشد بیشتر هدایت کرده و فعال تر سازند.

به گفته مدیر ارشد این بخش، مشارکت ال جی و PayPal تجربه کار با تلویزیون های هوشمند را بسیار خوشایند و مصرف کننده را از پرداخت های دیجیتال سریع تر و با امنیت بیشتر بهره مند ساخته است. PayPal به طرز چشمگیری از تعداد مراحل لازم برای یک تراکنش مالی خرید کاسته، و با حذف مواردی چون وارد کردن شماره کارت اعتباری، آدرس و دیگر جزئیات در زمان صرفه جویی می کند. با توجه به این موضوع، ال جی خواهد توانست به موفقیت چشمگیری در زمینه تجارت الکترونیکی با استفاده از بهترین لوازم صوتی و تصویری خود دست یابد.

خرید آسان و سریع محتوای تلویزیون های هوشمند

سیستم PayPal یک همراه مناسب برای ساختار تلویزیون های هوشمند بوده و به مصرف کننده این امکان را می دهد که سریع و راحت هویت خود را تصدیق کرده و خرید مورد نظرش را انجام دهد. افراد می توانند ارقام دیجیتالی را از طریق کنترل های متداول وارد کرده یا به وسیله کنترل جادویی ال جی از صفحه کلید دیجیتالی استفاده نمایند. این قابلیت پایانی برای وارد کردن دوباره و دوباره آدرس ایمیل، رمز ورود و شماره کارت اعتباری در هر خرید است. PayPal همچنین از گزینه “به خاطر بسپار” برای خریدی هرچه راحت تر برخوردار است.

به گفته مدیر ارشد کمپانی PayPal در این بخش، سیستم پرداخت PayPal تعریف جدیدی از تجارت الکترونیکی به صورت آنلاین یا آفلاین است. دستگاه تلویزیون نیز مجهز به یک کانال مخصوص برای دسترسی هر چه راحت تر مصرف کننده به این سیستم در هنگام خرید دیجیتالی می باشد. وی می افزاید؛ تلویزیون های هوشمند دارای ساختار مناسبی برای تجارت الکترونیک در سال های آتی بوده و ما خوشحالیم که توانستیم به همراه کمپانی ال جی در این زمینه پیشرو بوده و امنیت و کارایی سیستم پرداخت PayPal را مستقیما” به تلویزیون های هوشمند ال جی انتقال دهیم.

۳ نظر

حسین ۵ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
رفته رفته تلوزیونهای هوشمند با امکانات تین کلاینت ها مجهز و تقریبا تمامی اموری که در فضای مجازی و تحت وب قابل انجام است در آینده نزدیک با تلوزیونهای هوشمند قابل انجام است در این بین شرکتها ی تولید کننده تلوزیون بدنبال تولید برنامه های کاربردی و یا کسب مجوز برای استفاده از برنامه های کاربردی تولید شده توسط سایر شرکتها می باشند با تو جه به امکانات موجود در تلوزیونهای ال جی مانند مرور گر وب که برخلاف سایر برندها بطور استاندارد بر روی تمامی تلوزیونهای ال جی و نه فقط برخی از مدلهای خاص موجود است هم اکنون هم در داخل کشور انجام بسیاری از امور بدون نیاز به کامپیوتر موجود است و کسانیکه مختصر آشنائی به اینترنت دارند حتما از سهولت تنضیمات تلوزیون برای اتصال به اینترنت ( نسبت به تعریف یک کانکشن برای این منظور بر روی رایانه های شخصی ) مطلع می باشند و احیانا بسیاری از امور روز مره مانند پرداخت فیش های آب و برق و تلفن و گاز و عوارض شهرداری ، استعلام طرح تفضیلی شهرداری ، ثبت نام در دانشگاهها، و … و حتی در خواست پشتیبانی و یا خرید تجهیزات جانبی ( مانند عینک ، کابل های ارتباطی ، دستگاههای کنترل از راه دور ) لوازم خانگی و صوت وتصویری ال جی از طریق سایت پشتیبانی شرکت گلد ایران بنشانی
http://www.goldiransvc.ir را تجربه کرده اند . امکان ارتباط تصویری مستقیم ( در صورت خرید و نصب دوربین مخصوص تلوزیون های ال جی ) و استفاده از بسیاری از سایت های خبری ، اقتصادی ، سرگرمی ، آشپزی ، سایت تخصصی گیاه شناسی ، و … البته اگر تلوزیون شما ال جی نیست و یا فاقد امکانات تلوزیون هوشمند ال جی می باشید بسیاری از دستگاههای سینما خانگی ال جی این امکانات را در حد محدود تر و بدون مرور گر وب برای شما فراهم می سازند ( در حد اجرای برنامه های کاربردی و دسترسی به برحی از سایت ها مانند موارد مورد اشاره ) حدود یکسالی از رو نمائی Googel TV ال جی می گذرد در خبر اولیه هم تصمیم ال جی برای توسعه این فن آوری مورد تاکید قرار گرفته بود که این خبر حاکی از وفای به عهد ال جی می باشد به جرات میتوان گفت در ۵ سال گذشته سرعت تحولات در عرصه فن آوری تلوزیون بسیار چشمگیر بوده بطوریکه تلوزیونهای با عمر ۳ سال در حال حاضر قدیمی بنظر می رسند . برخی از تحولات صورت گرفته در این ۵ سال را مرور می کنیم .
۱ – در سال ۲۰۰۷ شرکت سونی خبر از توقف تولید تلوزیونهای با فن آوری لامپ تصویر یا همان CRT داد دلیل آنهم زیان ده بودن این بخش از تولیدات شرکت اعلام و از سال ۲۰۰۸ به غیر از اندک تولید کنندگان تولید تلوزیون با این فن آوری به تاریخ پیوست . ۲- از سال ۲۰۰۸ و تقریبا در یک بازه یکساله تولید تلوزیونهای بزرگ و سنگین وزن پروجکشن توسط کلیه تولید کنندگان متوقف گردید . ۳- در سال ۲۰۰۸ ال جی عرضه تلوزیون ال سی دی با صفحات نمایش بزرگ با نسبت ۳به ۴ استاندارد را متوقف و تولید تلوزیونهای بزرگ را با ابعاد واید با نسبت ۹ به ۱۶ ادامه داد . ۴- در سال ۲۰۰۹ اولین و تنها تلوزیون پلاسما با صفحه نمایش کوچک ۳۲ اینچی به بازار مصرف از جمله ایران عرضه شد. ۵ – در اواسط سال ۲۰۰۹ پخش تلوزیونی دیجیتال در تهران آغاز و شبکه مستند به عنوان اولین شبکه تلوزیونی که تنها بصورت دیجیتال برنامه های خود را پخش می کرد بصورت آزمایشی شروع بکار نمود در همین سال در برخی از کشورها پخش برنامه های تلوزیونی آنالوگ متوقف و در برخی دیگر از کشورها زمان توقف پخش تلوزیونی توسط فرستنده های آنالوگ اعلام شد .
۶ – اولین دستگاه ست آپ باکس یا گیرنده دیجیتالی تولید داخل توسط شرکت مادیران با نام تجاری ایکس . ویژن در آبانماه ۱۳۸۸ ( ۲۰۰۹ میلادی ) روانه بازار گردید این مدل یعنی XDVB-111 فقط توانائی دریافت سیکنالهای استاندارد و فاقد خروجی HDMI بود .
۷ – شرکت ال جیدر سال ۲۰۰۹ میلادی اولین تلوزیون مجهز به هارد دیسک داخلی با قابلیت توقف و یا برگشت به عقب برنامه های تلوزیونی با عنوان تجاری فن آوری ماشین زمان به بازار عرضه نمود این تلوزیونها با فن آوری پلاسما و کیفیت تصویری HD قابلیت ضبط برنامه از فرستنده های آنالوگ را داشتند این فن آوری یعنی ماشین زمان در حال حاضر در بسیاری از تلوزیونهای جدید وجود دارد اما ابزار ذخیره سازی آن فلش و یا هارد اکسترنال می باشد که از طریق درگاه USB به تلوزیون متصل می گردد . هر چند استفاده از هارد دیسک داخلی در تولیدات سال ۲۰۱۰ ال جی به بعد کنار گذاشته شد اما برخی دیگر از تولید کنندگان مانند لوه آلمان همچنان مدلهای دارای هارد دیسک داخلی را به بازار عرضه می نمایند در مدلهای ۲۰۱۳ ال جی ( که هنوز در بازار ایران عرضه نشده است ) از حافظه داخلی SSD که فاقد قطعات مکانیکی و مصرف برق بسیار پائینی نسبت به هار دیسک بوده و در مقابل ضربه قدرت تحمل بالاتری دارد و فاقد هر گونه سرو صدا در هنگام کار و با طول عمر بمراتب بالاتری می باشد به جای هارد دیسک داخلی استفاده شده است .
۸ – شرکت ال جی در سال ۲۰۰۹ میلادی برای اولین بار از فن آوری نام آشنای بلو توث در تلوزیون های خود برای انتقال بی سیم صوت و تصویر استفاده نمود .
۹ در سال ۲۰۰۹ میلادی اولین دستگاه کنترل از راه دور مجهز به جک هدفون توسط ال جی به بازار عرضه شد عرضه این فن آوری که در تلوزیونهای لامپ تصویر ال جی کاربرد داشت بعد از مدت کوتاهی متوقف شد.
۱۰- در سال ۲۰۱۰ میلادی سری اول تلوزیونهای سه بعدی به بازار عرضه شد اولین تلوزیوم عرضه شده با این فن آ؟وری توسط ال جی از فن آوری پلاسما با عینک شاتر فعال یا همان اکتیو استفاده می کرد . در این سال تلوزیونهای فاقد قاب الجی نیز به بازار عرضه شد عرضه تلوزیون بدون قاب هم اکنون توسط ال جی متوقف شده اما برخی از تولید کنندگان مانند سونی همچنان تلوزیون بدون قاب تولید و به بازار عرضه می کنند .
۱۱- شرکت ال جی تولید تلوزیون با عینک پسیو یا همان عینک های سبک را از سال ۲۰۱۰ میلادی آغاز و در سال بعد یعنی ۲۰۱۱ تولید تلوزیونهای اکتیو را بطور کامل متوقف کرد و مدل موفق LW75000 نیز در این سال برای نخستین بار به بازار دنیا از جمله ایران عرضه شد.
۱۱ – در سال ۲۰۱۰ میلادی تلوزیونهای هوشمند توسط برخی از برندها ا جمله ال جی به بازار عرضه و در حال حاضر بخش عمده ای از تلوزیونهای عرضه شده به بازار توسط ال جی و سایرین با این فن آوری تولید می گردند .
۱۲- اولین سری تلوزیونهای دارای گیرنده دیجیتال داخلی مطابق با سیستم پخش دیجیتال ایران در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط شرکت ال حجی به بازار ایران عرضه شد . این تلوزیونها بطور کامل و بدون مشکل از زبان فارسی در تمامی بخشها از جمله پیام نما ، زیر نویس % جدول پخش برنامه و منوها پشتیبانی می نمایند .
۱۲ – در سال ۲۰۱۲ میلادی اولین سری تلوزیونهای پسیو با قابلیت تنظیم عمق میدان سه بعدی توسط ال جی به بازار عرضه شد این مدلها که دارای قاب با لبه بسیار باریک و طراحی منحصر بفرد صفحه سینمائی یا سینما اسکرین بهده می بردند برای اولین بار به تلوزیونهای ال جی هویت مستقل بخشیدند .
۱۳ – در سال ۲۰۱۲ تولید کنندگان پیشگام و خوشنامی مانند سونی ، پاناسونیک ، توشیبا و جی وی سی از فن آوری پسیو در تولید تلوزیونهای ال ای دی و سه بعدی خود استفاده نمودند این شرکتها در ابتدا فقط تلوزیونهای اکتیو تولید می کردند
۱۴ – در سال ۲۰۱۲ اولین سری تلوزیون دارای دو دستگاه کنترل جداگانه که یکی از آنها صرفا برای کارکرد در محیط تلوزیون هوشمند کاربرد داشت توسط ال جی به بازار عرضه شد ( مدلهای هوشمند سینما اسکرین ) البته برای حفظ انتخاب مشتری در برخی از مدلهای عرضه شده این دستگاه کنترل گرانقیمت ۱۶۰ هزار تومانی در داخل کارتن بصورت اجباری عرضه نشد بلکه پس از خرید بصورت اختیاری توسط مشتری از طریق بخش پشتیبانی شرکت گلد ایران قابل خریداری است مدلهای پر طرفدار ال ام ۶۲۰۰۰ و ال ام ۶۴۱۰۰ از انواع مدلهای دارای قابلیت استفاده از کنترل جادوئی هستند که این دستگاه همراه تلوزیونهای فوق عرضه نشده ود صورت تمایل مشتری بایستی جداگانه خریداری شوند بعد از عرضه این دستگاه توسط ال جی برخی دیگر از تولید کنندگان مانند سامسونگ و تی سی ال نیز دستگاه کنترل دوم را همراه با تلوزیونهای هوشمند گرانقیمت خود عرضه نمودند .
۱۵ – در سال ۲۰۱۱ میلادی بزرگترین تلوزیون ال ای دی دنیا در سایز ۷۲ اینچ به بازار عرضه و با توجه به قیمت مناسب آن در بسیاری از کشورها از جمله ایران با استقبلال خوبی مواجه شد این تلوزیون ۲ اینچ از تلوزیون ۷۰ اینچی سامسونگ بزرگتر و از نظر قیمت بسیار مناسب تر از آن بود .
۱۶ – در سال ۲۰۱۲ میلادی بزرگترین تلوزیون ال ای دی سه بعدی و هوشمند دنیا با وضوح تصویری فوق العاده بالا در سایز ۸۴ اینچ به بازار های جهانی از جمله بازار ایران عرضه شد.
۱۷ – در سال ۲۰۱۲ میلادی نمونه تجاری تلوزیونهای ال ای دی اورگانیک یا همان OLED ال جی که در سال قبل از آن رو نمائی شده بود به بازار عرضه شد تلوزیونی که قط آن مانند شیشه مورد استفاده در منازل فقط ۴ میلیمتر و از فن آوری چهار رنگ با ساب پیکسلهای سفید بهره می برد و به لحاض استفاده از فن آوریهای جدید مانند پلیمر بدون کربن در قاب پشت تلوزیون کمتر از ۱۱ کیلو وزن داشت .
۱۸ در سال ۲۰۱۲ اولین تلوزیون ال ای دی اورگانیک با صفحه مقعر دنیا با صفحه ۵۵ اینچ توسط ال جی رو نمائی شد و با فاصله اندکی سامسونگ نمونه مشابه آن را رو نمائی نمود .
۱۹ – در سال ۲۰۱۲ اولین سری تلوزیون با قابلیت پشتیبانی از نسخه HDMI1.4 در تمام پورت های HDMI توسط ال جی به بازار عرضه و در مدلهای ۲۰۱۳ این فن آوری بصورت استاندارد در تمامی مدلها مورد استفاده قرار گرفت .
۲۰ – در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار فن آوری WIDI شرکت اینتل که امکان پخش تصاویر بصورت فول اچ دی را بصورت بی سیم از دستگاههای تلفن همراه و نوت بوکها و تبلت های دارای این فن آوری فراهم می سازد در مدلهای سینما اسکرین به بازار عرضه نمود .
۲۱ – در سال ۲۰۱۲ میلادی اولین سری تلوزیونهای پلاسما مجهز به فن آوری فلم لمسی ( PEN TOCH ) توسط ال جی به بازار عرضه شد
۲۲ – در سال ۲۰۱۲ شرکت ال جی Googel TV خود که محصول همکاری مشترک ال جی با شرکت گوگل بود را رو نمائی کرد و نسخه بهبود یافته آن در این گزارش معرفی شده است .
۲۳ – در سال ۲۰۱۲ شرکت ال جی فن آوری پخش دو گانه تصویر که امکان مشاهده دو تصویر کاملا مجزا با استفاده از دو عدد عینک مخصوص را به کاربر می دهد را در سری سینا اسکرین خود به بازار عرضه نمود باز هم در برخی از مدلها عینک همراه تلوزیون در کارتن و در برخی مدلهای دیگر در صورت تمایل مشترب می باید بطور جداگانه خریداری گردد .
۲۴ – در سال ۲۰۱۲ میلادی اولین کنترل هوشمند ال جی با حسکر صوتی و حرکتی رو نمائی و در سری ۲۰۱۳ سینما اسکرین ال جی بصورت تجاری به بازار عرضه شد.
البته بمنظور تنوع بخشی و امکان استفاده از برنامه های کاربردی تولید شده توسط سایر تولید کنندگان و رسیدن به یک استاندارد مشترک در تلوزیونهای هوشمند همانگونه که قبلا اخبار آن را از طریق این سایت نیز دریافت نموده اید شرکت ال جی اقدام به انعقاد قرارداد همکاری مشترک با شرکتهای صاحب نام در این رابطه نموده که علاوه براینکه در آینده نزدیک شاهد تنوع و قابلیت هایی بیشتر در برنامه های کاربردی تلوزیونهای هوشمند ال جی خواهیم بود هزینه های شرکت ال جی در این بخش بمیزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در نهایت این موارد به نفع مصرف کننده نهایی است البته در کنار تمام این امکانات شرکت ال جی مصرف کنندگان سنتی تلوزیون را هم فراموش نکرده است بطوریکه با امکاناتی از قبیل Quick Menu یا همان منوی سریع که برای تنظیمات اصلی تلوزیون مانند انتخاب کیفیت صدا و تصویر انجام می شود با دکمه INPUT برای انتخاب ورودی صوت و تصویر مورد استفاده قرار می گیرد برای استفاده روز مره کاربرد دارد و دکمهای بزرگ و با رنگ روشن متصاد با بدنه کار کرد با آن را برای افراد مسن که فقط می خواهد تلوزیون را روشن و خاموش نموده و یا تعویض کانال را انجام دهند ساده می سازد و راهنمای فارسی الکترونیک برنامه نیز برای آموزش استفاده از سایر امکانات تلوزیون بسیار راهگشا می باشد و برای بخش تلوزیون هوشمند هم قطعا کنترل دوم یا جادوئی کاربرد خواهد داشت بنا براین با این اخباری که در سایت مشاهده می کنید از بابت پیچیدگی کار با چنین تلوزیونهایی اصلا نگران نباشید چرا که برای تمام اقشار و در تمامی رده های سنی استفاده از این تلوزیون به تناسب کاربرد مورد نظر بسیار ساده است
موفق باشید .

یوسف ۶ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

فوق العاده است

وحید ۷ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

ال جی خیلی بیشتر از این جایگاهی که الان هست باید باشه. خیلی مهمه که تو این همه تکنولوژی اولین شرکتی باشه که معرفی میکنه. شاید به نظر من تبلیغهای موثر و هدفدار و بجا بدرستی انجام نمیگیره. از حسین هم تشکر میکنم که همیشه فول آپشن نظرشو میگه.

نظر دهید