۲۸ خرداد ۱۳۹۲

تلویزیون Ultra HD ال‌جی و کسب جایزه مبتکر فناوری جهانی

 

شرکت ال جی جایزۀ ویژه مبتکر فناوری جهانی 2013 را در مراسم Plus X Award در کلن آلمان دریافت کرد.

 Plus X Award یکی از بارزترین جوایز نوآوری اروپا در زمینه تکنولوژی، ورزش و سبک زندگی به شمار می‌رود و مهر تأیید برای برندهایی با کیفیت برتر است. این اولین بار در تاریخ 10 سالۀ Plus X Award است که جوایز به ۱۷ محصول از یک برند تعلق می‌گیرد. محصولات ال‌جی، شامل گوشی Optimus G که پرچمدار گوشی‌های هوشمند است و اولین تلویزیون ULTRA HD، برندگان همیشگی در زمینۀ نوآوری، کیفیت بالا، طراحی، محیط زیست (اکولوژی) و استفاده آسان بوده‌اند.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش؛ ال جی از اینکه توانسته است جوایز بسیاری کسب نماید بسیار خشنود است. ما در تلاشیم تا محصولاتی تولید کنیم که از استانداردهای جدیدی از نظر بازدهی، طراحی و سازگاری با محیط زیست برخوردار باشند. از سوی دیگر جایزهPlus X Awards  گواهی بر موفقیت ال جی است. محصولات جدید شرکت نشان دهنده شعار “همه چیز ممکن است” بوده و در عین حال در بهتر کردنِ زندگی مردم موفق گشته اند و این چیزی است که ال‌جی به آن می‌پردازد.

تلویزیون Ultra HD ال جی با برترین کیفیت تصویر

تلویزیون 84 اینچی UHD ال جی موفق به کسب چندین جایزه در بخش های مختلفی چون نوآوری، کیفیت بالای تصویر، طراحی و استفاده آسان گردید. با برخورداری از صفحه نمایش 84 اینچی، این اولین تلویزیون UHD در جهان است که تجربه تماشای تصویری بی نظیر به همراه قابلیت های بیشمار، همچنین استفاده آسان و راحت را برای شما به ارمغان می آورد.

با وضوح تصویری معادل چهار برابر تلویزیون های FULL HD متداول، تلویزیون UHD ال جی از کیفیت تصویری باور نکردنی برخوردار می باشد.

۴ نظر

حسین ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
تلوزیون اولترا اچ دی ۸۴ اینچی ال جی در عرض مدت کوتاهی از رو نمائی آن توسط ال جی در بازار ایران عرضه شد اتفاقی که انتظار می رفت برای تلوزیون OLED ال جی در سایز ۵۵ اینچی صفحه تخت و یا محصول جدید تر آن با صفحه منحنی مقعر آن نیز تکرار شود که تا آنجا که اطلاع دارم هنوز محقق نشده جالب ترین اتفاقاتی که بعد از رو نمائی از این تلوزیون غول آسا در تهران اتفاق افتاد عرضه محصولی کاملا مشابه از نظز فنی و ابعاد و البته متفاوت در طذاحی از طرف سونی در فاصله ای بسیار نزدیک به فروشگاه عرضه کننده تلوزیون اولترا اچ دی ال جی بود فروشگاه عرضه کننده تلوزیون ۸۴ اینچی ال جی درتهران فروشگاه علی واقع در خیابان جمهوری اسلامی بعد از پل حافظ به سمت غرب و نبش کوچه لاله می باشد و فروشگاه عرضه کننده تلوزیون اولترا اچ دی سونی فروشگاه دنیای سونی که در چند قدمی آن و نبش کوچه یغما قرار دارد در سایت های رسمی سونی و ال جی کاتالوگ دو محصول که همزمان در فروشگاههای مذکور نیز در تیراژ مناسبی توزیع گردیده قابل دانلود می باشد در این محول سونی بر خلاف معمول از فن آوری عینکهای PASSIVE استفاده شده در حالیه بقیه محصولات سونی عرضه شده در بازار از فن آوری عینکهای ACTIVE استفاده می کنند و تنها محصول عرضه شده سونی با فن آوری DUAL PLAY یا به عبارت خودمانی درارای قابلیت پخش همزمان دو تصویر متفاوت به صورت تمام صفحه که تمشای هریک از این تصاویر صرفا با یک عینک خاص مقدور و مهمترین کاربرد آن استفاده از این فن آوری هنگام انجام بازیهای دو نفره رایانه ای با نسل جدید دستگاههایی نظیر ایکس باکس و پلی استیشن می باشد و با این فن آوری نیازی به تقسیم کردن صفحه برای نمایش دو تصویر جداگانه از زاویه دید دو بازیکن نبوده و استفاده از این فن آوری قطعا باغث مفرح تر شدن بازی از دید بازیکنان رقیب خواهد بود که در کاتالوگ سونی که تولید کننده دستگاههای پلی استیشن می باشد این قابلیت به تفضیل شرخ داده شده تا آنجا که بنده بررسی کردم این قابلیت تا کنون فقط در برخی از مدلهای سینما اسکرین ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ ال جی موجود بوده و این اولین عرضه فن آوری مذکور در سایر برندها می باشد قطعا با مقایسه کاتالوگ محصولات فوق شباهت بسیار زیاد این دو محصول را تصدیق خواهید کرد و هرچه بیشتر بررسی کنید رد پای بیشتری از فن آوری ال جی در این دو محصول را خواهید یافت در بررسی نزدیک یکپارچکی قاب ال جی حکایت از برنامه ریزی برای تولید این محصول بصورت تجاری و نه مفهومی یا به عبارت بهتر کانسپت دارد در صونی برش های قاب در گوشه ها نمایانگر چند تکه بودن قاب مانند قابهای عکس رایج دارد هر دو تلوزیون از قدرت صوتی ۵۰ واتی بهره مند هستند که بلند گوهای ال جی در پشت تلوزیون و بلند گوهای سونی در سمت راست و چ÷ قاب و با فاصله و زاویه اندکی متمایل به داخل ( خدود ده درجه ) قرار دارند تعداد بلند گوهای سونی بیشتر و همین بلند گو ها بر عظمت و زیبائی آن افزوده اند در حالیکه ساب وفر ال جی امکان تولید صداهای بم و قدرتمند را بنحو بهتری فراهم می سازند طراحی ال جی دقیقا مطابق با مدلهای ۴۷ و ۵۵ اینچی ۹۶۰۰۰ می باشد از نظر امکانات و ورودیها و خروجیها و …. هم دقیقا یکی هستند تنها تفاوت آنها در قدرت صوتی ، و وضوح تصویری و میزان برق مصرفی و قدرت انطباق تصویر ۸۰۰ هرتزی نمونه بزرگتر در مقابل ۱۰۰۰ هرتزی مدلهای ۴۷ و ۵۵ اینچی این سری می باشد . بعد از استقبال از این دو محصول سونی و ال جی تبلیغات سامسونگ برای عرضه نمونه های بزرگتر تلوزیونهای اولترا اچ دی را در سطح مطبوعات شاهد بودیم و بالخره در نزدیکی محل نمایش محصولات ال جی و سونی در فروشگاه جم رایان که بعد از ساختمان آلومینیم واقع شده نمونه ۸۵ اینچی سامسونگ بمعرض نمایش در آمد ( هم اکنون امکان مشاهده این سه محصول و مقایسه فنی و ظاهری آنها در سه فروشگاه نزدیک به هم وجود دارد . ) البنه با توجه به اختلاف تنها یک اینچی تلوزیون سامسونگ با توجه به ابعاد خیلی بزرگ ۸۴ و ۸۵ اینچی تلوزیونها اختلاف سایز محسوس نبوده و این طراحی منحصر بفرد تلوزیون سامسونگ است که جلب توجه می نماید طراحی شبیه به بوم نقاشی و یا دار قالی ایرانی از نظر صوتی سیستم قدرتمند ۱۲۰ واتی سامسونگ در مقابل قدرت ۵۰ واتی سونی و ال جی حرفی برای گفتن دارد برای ترکیب هرچه بیشتر صدا و تصویر بلند گوها دور تا دور قاب بیرونی نصب شده و تمامی ورودیها و خروجی های دستگاه به غیر از کابل برق درون یک جهبه جداگانه که بصورت بی سیم با تلوزیون مرتبط است جاسازی شده و در پشت تلوزیون هیچگونه درگاه ورودی و خروجی را ملاحظه نمی کنید بنا بر این این تلوزیون از زاویه پشت هم زیباست و تکیه گاه آن هم به جز چارچوب استیل آن تکیه گاه عقبی است که در ترکیب با بخش جلو نمایی از صندلیهای تاشو را در ذهن بیننده تداعی می نماید طراحی استیل گونه و براق قاب های درونی و بیرونی و پایه عقبی تلوزیون نوی حس استحکام را در بیننده متجلی می سازد و به نظر می رسد سامسونگ هر آنچه در توان داشته در تولید این محصول بکار برده است تا محصولی هنری و در عین حال کلکسیونی از فن آوری را به بازار عرضه نماید محصولی که در حالت خاموش شباهتی به تلوزیون ندارد و از دید من به جذابی تلوزیون سونی نیست طراحی ال جی بهترین طراحی برای سایز های کوچکتر تا حداکثر ۵۵ می باشد اما در سایزهای غول آسا اکثر مردم به جای ظرافت در طراحی انتظار طراحی عضلانی با القای حس استحکام و پایداری و در یک کلام طراحی متناسب با سایز را دارند امیدوارم این جملات به نا پایداری و یا عدم استحکام تلوزیون غول پیکر ال جی تعبیر نشود زیرا همگام با ابعاد تلوزیون پایه و محل اتصال آن به بدنه و همچنین قاب یکپارچه تلوزیون ال جی نیست تقویت شده اما طراحی بنحوی است که بنظر می رسد مدل کوچکتر در دستگاه انگردیسمان یا همان دستگاهی که برای بزرکتر کردن و
چاپ عکس در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد قرار گرفته و تمامی جزئیات مو به مو بزرگتر شده است و دست آخر اینکه تلوزیون ال جی با شرایط خاص برای فروش عرضه شده و به خریدار آن یک دستگاه گوشی هوشمند ال جی نیز به عنوان هدیه تقدیم می گردد قیمت نهایی تلوزیون الجی ۴۷ میلیون تومان و قیمت تلوزیون سونی ۸۰ میلیون تومان و قیمت تلوزیون سامسونگ ۱۵۰ میلیون تومان یعنی بیش از سه برابر سامسونگ قیمت گذاری شده است که با توجه به مقایسه این سه مدل از نزدیک و بررسی امکانات آنها و سایر پارامترها بسیار گران بنظر می رسد در کاتالوگ عرضه شده برای این تلوزیون در فروشگاه جم رایان هم به نکته قابل توجهی که این اختلاف چشمگیر قیمت را توجیه کنم نیافتم البته شاین ذکر است که فن آوری پخش تصاویر در تلوزیون اولترا اچ دی ۸۵ اینچی سامسونگ مانند سایر محصولات این شرکت فن آوری عینکهای اکتیو می باشد در مورد تفاوت این فن آوری با فن آوری پسیو مطالب بسیاری منتشر شده که قصد تکرار مکررات را ندارم و فقی باید اشاره کنم برای کسانیکه عادت دارند در حالت درازکش و به پهلو فیلم سه بعدی تمشا کنند عینک های اکتیو اصلان مناسب نیست و تصویر کاملا تیره می شود در حالیکه عینکهای پسیو در کنار بقیه محاسن مشکل فوق را ندارند و حتی در حالت دراز کش به پهلو هم امکان تماشی فیلم سه بعدی را خواهید داشت و در آخر اینکه هر برندی در سایت رسمی خود یک بخش به عنوان تالار افتخارات دارد که در این بخش فهرستی از جوائزی که به محصولات آن برند تعلق گرفته است فهرست می گردند در این درگاه ارتباطی جای تالار افتخارات ال جی و همچنین تاریخچه اختراعات و ابدعات ال جی خالیست که امیدواریم مسئولین سایت در این عرصه نیز وارد گردند دست آخر اینکه در کنار مقایسه فنی و بررسی میدانی انجام شده علاوه بر جادوی فن آوری وطراحی به جادوی ال جی در ارائه کالا به قیمت مناسب نیز رسیدم بنظر شما عرضه محصولات کیفی با داوام بالا و امکانات فوق العاده اما با قیمت غیر قابل رقابت اگر نگوئیم جادو اما واقعا هنر نیست
موفق باشید .

حسین ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
تاریخچه صنایع الکترونیک در کشور آلمان به حدود یکصد سال قبل باز می گردد قدیمی تر ها حضور برندهای آلمانی از جمله گروندیک ، تلفنکن ، بوش ، زیمنس ، لوه اپتا و … در بازار های لوازم الکترونیک را قطعا به خاطر دارند هم اکنون برخی از برندها مانند بوش و زیمنس در سطح محدودی مانند لوازم گرمایشی ، لوازم خانگی و تلفن های بی سیم در بازار ایران حضور دارند ، در حدود سال ۱۳۷۲ و ۱۳۷۳ هجری شمسی یک مدل ۲۱ اینچ تلوزیون تلفنکن در ایران و استان کرمان مونتاژ شد و تلویون گروندیک آلمان نیز به واسطه تولید در کارخانجات پارس الکتریک در دهه های ۵۰ تا ۸۰ درصد عمده ای از بازار تلوزیون ایران را در اختیار داشت این برند هم با برند گروندیک و هم با برند پارس در کشور تولید می شد البته حدود دو سال قبل نیز تعداد محدودی از تلوزیونهای مونتاژ ترکیه این برند وارد کشور شد که به علت قیمت بالای آن چندان مورد استقبال قرار نگرفت ، شرکت زیمنس هم که با ضرو زیان در بخش تلفن همراه مواجه شد عطای آن را به لقای آن بخشید و تولید آن را بطور کامل متوقف نمود البته شرکت بنکیو تایوان که تامین کننده قطعات تلفن های همراه زیمنس بود کماکان تامین قطعات یدکی گوشیهای موجود را به عهده دارد در آغاز بهره برداری از سیستم تلفن همراه در ایران گوشیهای زیمنس با استقبال مناسبی مواجه شد اگر بخاطر داشته باشید گوشی معروف S55 زیمنس اولین گوشی مجهز به فن آوری بلوتوث در دنیا و در عین حال لقب کوچکترین و سبکترین گوشی جهان را زمانی یدک می کشید که با توجه به اینکه سالها پیش به بازار دنیا و از جمله ایران عرضه شده هنوز هم از نظر طراحی نسبتا بروز به نظر می رسد به هر حال عمر گوشیهای زیمنس به نسل های جدید تلفن همراه قد نداد و از بازار رقابت خارج شد مهمترین اختراع شرکت تلفنکن آلمان که به بیش از ۵۰ سال قبل بر می گردد استاندارد پخش تلوزیونی پال بود که کیفیتی بمراتب بالاتر از سیستم پخش قدیمی NTSC آمریکا و حتی سیستم جدید تر آن یعنی سکام فرانسه را داشت بطوریکه بمرور زمان بسیاری از کشورهایی که سیستم های پخش دیگر را انتخاب کرده بودند به این استاندارد پخش روی آوردند بطور مثال تا زمان راه اندازی شبکه تهران یا همان کانال ۵ استاندارد پخش در ایران سکام فرانسه بود که از زمان برگزاری بازیهای آسیائی تهران در سال ۱۳۵۳ پخش آزمایشی برنامه های رنگی تلوزیون در ایران با این سیستم برنامه های تلوزیونی در ایران پخش می شد کنار گذاشته و به تدریج سیستم پخش بقیه شبکه ها هم به پال تغییر
و شبکه های جدید هم از ابتدا با این استاندارد شروع بکار نمودند شاید برایتان جالب باشد که علی رغم آغاز پخش تلوزیونی به طریق رنگی در ایران اولین برندهایی که وارد بازار ایران شدند یعنی گروندیک و لوه اپتا آلمانی بودن و تلوزیون لوه آلمان با فن آوری لامپ تصویر لانه زنبوری که به واسطه قرار گرفتن پیکسل ها ی لامپ تصویر به شکل کندو زنبور عسلدر کنار هم به این نوع لام÷ تصویر اطلاق می شد و سالهاست تولید این نوع لامپ تصویر منسوخ شده است دارای فن آوریهایی مانند تعویض کانال فینگر تاچ یا همان لمس انگشت ، دستگاه کنترل از راه دور و اولین تلوزیون دارای قابلیت دریافت سیگنالهای پل و سکام بصورت همزمان و اتوماتیک دنیا بود یعنی مانند تلوزیونهای امروز در زمان دریافت سیگنالهای پال بلافاصله سیستم آن به پال و در زمان دریافت سیگنال با استاندارد سکام بلافاصله سیستم دریافت آن به سکام تبدیل می شد ( تمامی تلوزیونهای ال جی موجود در بازار ایران از این دو استاندارد پشتیبانی می کنند ) پایه استیل ستاره ای چرخدار این تلوزیون زیبائی و حس استحکام را در بیننده ایجاد می کرد . در حال حاضر این تلوزیون با قیمت بسیار بالا و در تیراژ پائین در بازار ایران عرضه میشود که اطلاعات جامعی از محصولات آن را در سایت آن بنشانی http://www.loewe.tv/ir/ می توانید مشاهده نمائید از نکته های قابل توجه در مورد این برند علاوه بر قیمت گران محصولات آن نصب هارد دیسک داخلی در برخی از مدلهای آن می باشد فن آوری که در سال ۲۰۰۹ در تلوزیونهای ال جی عرضه شده در بازار ایران شاهد بودیم ( فن آوری ماشین زمان را که حتما به خاطر دارید البته در مدلهای جدید ال جی از حافظه داخلی فلش ( احتمالا فن آوری ُSSD) که فاقد قطعات مکانیکی متحرک و به همین لحاظ از مصرف برق پائین و کاملا بی صدا و بسیار با دوام می باشد استفاده و در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر می توان از فلش و یا هارد اکسترنال که از طریق درگاه USB قابل اتصال به تلوزیون می باشد استفاده نمود غرض از بیان این تاریخچه و حواشی آن بود که دریافت این تعداد جایزه به صورت همزمان در کشوری که نیم قرن پیش شاید یکه تاز صنایع الکترونیک در کل دنیا بود و هنوز هم محصولات صنعتی آن از نظر کیفیت در دنیا شناخته شده است موفقیتی بسیار بزرگ برای خانواده بزرگ ال جی به شمار می رود
موفق باشید .

حسین ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با عرض سلام ، ادب و احترام
دنیای امروز دنیای رقابت اقتصادی است برای اینکه در این دنیای رقابت امکان ادامه فعالیت وجود داشته باشد بایستی با صرف هزینه های زیاد در بخش تحقیق و توسعه همیشه یک گام از دیگران جلوتر باشید مسئله بعدی شناخت نیاز های مشتری و رعایت سلیقه مردم در طراحی محصول می باشد در کنار پارامترهای بیشمار مسئله قیمت و حفظ بازار هم از عوامل موفقیت و ماندگاری در دنیای رقابتی امروز است در شرایطی که اغلب تولید کنندگان چشم به بازار شب عید دوخته و علاقه چندانی به ارائه محصولات به بازار نداشته و حتی برخی سود را در عدم عرضه کالا دیدند شرکت ال جی نه تنها محدودیتی در عرضه محصولات به بازار نداشت بلکه در مقاطعی تخفیفات مناسبی در ارائه کالا منظور نمود و توانست از خلا موجود در بازار لوازم خانگی و صوت و تصویر در ماههای گذشته با عرضه گسترده محصول و ارتقاو تمدید مدت گارانتی مشتریان جدیدی در بازار ایران جلب نماید بطوریکه در ماههای اخیر شاهد بوده و هستیم بسیاری از فروشگاههای برند یا به عبارت دیگر فروشگاههایی که فقط محصولات یک برند خاص را عرضه می نمایند در خصوص تغییر برند و فروش محصولات ال جی به علت ثبات در عرضه و ارائه محصول با قیمت مناسب و خدمات خوب روی آورده اند و بر خلاف سایر برندها که بعلت تفاوت چشمگیر قیمت بین دستگاههای گارانتی و قاچاق عرضه و فروش کالاهای بدون گارانتی آنها رواج یافته با توجه به حاشیه سود پائین این عرضه به حداقل رسده برای نمونه سری به بازار صوت و تصویر تهران واقع در خیابان جمهوری اسلامی حد فاصل پل حافظ و چهار راه فلسطین بزنید اگر وضعیت فعلی را با وضعیت سالهای قبل مقایسه کنید قطعا کاهش فروشگاههای عرضه کننده برندهای ژاپنی و جایگزینی با برندهای داخلی و کره ای را بوضوح احساس خواهید کرد و اگر باز هم دقت کنید رشد فروشگاههای برند ال جی بالاتر از دیگران بوده است فروشگاههایی که همراه با تغییر برند نام قبلی خود را حفظ نموده و این موضوع حاکی از ثبات مدیریت آنها می باشد در عرضه تلوزیونهای با قاب فلز گونه و خش دار و طراحی با هویت پایه ها نیز ال جی پیشگام ودر فن آوری سه بعدی نیز با ارائه فن آوری عینک های سبک بدون نیاز به شارژ و ارزان امکان تماشای دسته جمعی فیلم های سه بعدی را بصورت خانوادگی فراهم نمود در کنار داشتن تمام امکانات مورد نیاز برای استفاده کنندگان طیف وسیعی از محصول در رنج قیمتی گسترده در سایزهای مختلف و مناسب با بودجه های مختلف از خانواده های کم در آمد ( با عرضه تلوزیون های لامپی و ال سی دی با سایز کوچک و امکانات کمتر و پلاسما های ۴۲ اینچ اچ دی ) تا تلوزیونهای سه بعدی هوشمند دارای بالاترین کیفیت تصویر و امکانات ذر سایز های بسیار بزرگ از ۵۵ تا ۷۲ اینچ البته برای افراد پردرآمد به نیازهای اقشار مختلف جامعه پاسخگو بوده البته این موفقیت یک شبه بدست نیامده زمانی که محصولات این شرکت با نام گلد استار عرضه میشد انگیزه خرید قیمت پائین محصولات این برند در حد کمتر از نصف محصولات مشابه سونی و پاناسونیک بود در آن زمان انتظار دوام زیاد از محصولات این شرکت نمی رفت اما با گذشت زمان دوام محصول برای مصرف کنندگان ثابت و کیفیت محصول نیز رفته رفته ارتقاء و سپس مرحله زیبا سازی طراحی و تعبیه امکانات و عرضه محصولات در مدلهای مختلف نیز مزید استقبال بازار از محصولات این برند گردید برندی که قبلا بسیاری از قطعات محصولات آن تولید سایر تولید کنندگان بود رفته رفته خود به تامین کننده قطعات برای سایر برند ها گردید در بازار رقابتی امروز نه سونی و نه پاناسونیک وحتی در آینده نزدیک دیگر سامسونگ رقیب ال جی نخواهت بود البته در این میان شرکتهای گمنام چینی با خرید برندهای معروف جهانی دارای مشکل مالی و یا خرید امتیاز تولید محصول و حتی سرمایه گذاری مشترک با برندهای خوشنام بصورت موازی نسبت به ارائه محصول با برند خود وهمزمان برندهای خریداری و یا دارای سرمایه گذاری مشترک اقدام و رفته رفته با آوردن نام خود در کنار برندهای مشهور امکان گرفتن سهم بیشتر در بازار را در سالهای آینده تجربه خواهند نمود بطور مثال شرکت تی سی ال چین که در سال گذشته با گرفتن سهم چهر درصدی از بازار تلوزیون دنیا معادل سهم فیلیپس و یا توشیبا ( در سال ۲۰۱۱ سهم ال جی ۱۳ در صد بازار جهانی و رتبه دوم در فروش تلوزیون در دنیا بود ) در حال حاضر تلوزیون های تولیدی خود را با برند آرسی ای در بازاز آمریکا و کانادا عرضه می نماید ( تلوزیونهای آرتی آی در دهه ۴۰ و ۵۰ تحت لیسانس این برند در ایران تولید می شد ) و همچنین با سرمایه گذاری مشترک با تامپسون فرانسه ( تامین کننده تجهیزات فرستنده ها و استودیوهای پخش و ضبط برنامه های رنگی سیما در دهه های ۵۰ و ۶۰ ) و تولید تجهیزات تلفن همراه الکاتل بذای اروپا و در آسیا با همان برند سه حرفی تی سی ال اقدام به عرضه تلوزیونهای ارزانقیمت نموده اند و با رشد خزنده در بازار به دنبال سهم بیشتری در بازار هستند امیدواریم ال جی از سرنوشت برندهایی مانند سونی و پاناسونیک که زمانی آنقدر به کیفیت محصولات خود مغرور و خود را بی رقیب دیدند که از نیاز های بازار و نوآوری در طذاحی و عرضه محصولات با قیمت مناسب باز ماندند و یا برندهایی مانند آیوا که زمانی بزرگترین تولید کننده ویدئوهای وی اچ اس و کیفیت و زیبائی و کیفیت محصولات آن زبان زد بود ودر نهایت بعلت عدم توان رقابت در مقابل اجناس کره ای ورشکست و توسط سونی خریداری و با اختصاص خطوط تولید آن در مالزی به تولیدات محصولات سونی به تاریخ ÷یوست و یا خرید برند سانیو توسط پاناسونیک و صدها نمونه دیگر البته اتفاقات چند ساله اخیر و سرمایه گذاری سنگین ال جی در بخش تحقیق و نو آوری و نگاه به آینده در بخش فروش به جای تامین سود مقطعی و از همه مهمتر مشتری مداری بنظر می رسد ال جی از هم اکنون خود را برای رویا رویی با چنین شرایط رقابتی و ارتقاء به عنوان اولین تولید کننده لوازم خانگی و صوتی و تصویری دنیا و از همه مهمتر حفظ آن برای سالهای بعد آماده نموده ولو در کوتاه مدت هزینه هایی را هم برای عرضه کالا با حاشیه سود پائین و حتی زیان بپردازد کسب صدها جایزه جهانیدر زمینه های نو آوری ، طراحی ، کیفیت در ده سال گذشته
و ارائه اجناس با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت بطوریکه برخلاف سایر برندها از خریداران می خواهد ابتدا تحقیق و بعد مقایسه و بهد انتخاب و خرید نمایند نیز نشان از اعتقاد عمیق به این باور است راستی شما اهل مقایسه هستید اگر چنین است نتیجه گیری نهایی شما از مقایسه انجام شده چیشت ؟
موفق باشید

حسین ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
این خبر قبلا در بخش تلفن همراه همین درگاه ارتباطی در تاریخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۰ انتشار یافت و اظهار نظر دوم ارائه شده توسط اینجانب که هنوز در انتظار بررسی است دقیقا از بخش انتظار نظر همین خبر که با فاصله کمی از ارسال آن تائید گردید کپی شده است بنظر می رسد ایجاد هماهنگی در کاربران بخش لوازم خانگی و صوتی و تصویری و موبایل و … جهت جلو گیری از انتشار اخبار تکراری در این درگاه ارتباطی ضروریست آنچه که مسلم است اینکه بخش موبایل ال جی در سال جدید بویژه هفته های اخیر بسیار فعال و علاوه بر انتشار اخبار جدید در این حوزه در خصوص بررسی و تائید اظهار نظرهای ارسالی بسیار فعال تر از سایر بخشهاست قطعا این موضوع مورد تائید کاربر بخش صوت و تصویر که این خبر را با ۸ روز تاخیر نسبت به کاربر بخش موبایل منتشر نموده است نیز قرار خواهد گرفت با توجه به اینکه بخش عمده فروش ال جی در ایران تا کنون مربوط به بخش لوازم خانگی و صوت وتصویر بوده جهش انجام شده در فروش موبایلهای ال جی در ماههای اخیر در بازار ایران تا حدودی مدیون تلاشهای کاربر بخش تلفن های همراه در این درگاه ارتباطی می باشد نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

نظر دهید