۱۲ دی ۱۳۹۳

معرفی نسل دوم سیستم مراقبت از لباس ال‌جی Styler در CES 2015

این شاخه جدید در لوازم خانگی برای افراد پرمشغله راهی آسان برای تروتمیز نگه داشتن و مراقبت از لباس‌هایی است که نگهداری از آنها سخت است

سئول، 2 ژنوایه 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) نسخه جدید و به‌روزشده از سیستم منحصربه‌فرد مدیریت لباس با نام ال‌جی Styler را در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 معرفی خواهد کرد. ال‌جی Styler با طراحی جمع‌وجور و قیمتی مناسب‌تر برای تروتمیز نگه داشتن لباس‌ها، بدون استفاده از مواد شوینده، طراحی شده است و راهکاری ایده‌آل برای لباس‌هایی مانند پیراهن، کت و کاپشن به شمار می‌رود که نگهداری آنها سخت است.

ال‌جی Styler جدید مجهز به مجموعه امکاناتی است که در هیچ ماشین لباسشویی پیدا نمی‌شود و لباس‌ها را سریع‌تر و راحت‌تر از قبل تروتمیز می‌کند. قابلیت بوزدایی Styler ال‌جی از بخار برای از بین بردن بوهای نامطبوع و زننده که ناشی از دود سیگار، غذا و عرق کردن است استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند بین دو رایحه متفاوت انتخاب کنند تا عطری تازه و باطراوت و پایدار به لباس‌های خود بزنند. قابلیت Quick Refresh لباس‌ها را از نظر ظاهر، حس و بو تروتازه نگه می‌دارد و با قابلیت Moving Hanger Action به آرامی لباس‌ها، پس از بخار گرفتن، تکانده می‌شوند تا چروک‌ها از بین برود. علاوه بر این، قابلیت Easy Pants Crease Care شلوارها را طی نیم ساعت بدون خط تا و چروک مرتب می‌کند. ال‌جی Styler جدید از پمپ گرمایشی برخوردار است که هوای گرم ایجاد می‌کند و آن را در دمای پایین حفظ می‌کند تا لباس‌ها آب نروند یا در هنگام خشک کردن آسیب نبینند.

ال‌جی Styler با TrueSteam به شیوه مؤثری لباس‌ها را استریلیزه می‌کند. TrueSteam فناوری پرطرفدار اسپری بخار داغ ال‌جی در بسیاری از ماشین‌های لباسشویی پرطرفدار ال‌جی است. تنها با لمس یک دکمه، بخار داغ تا 99.9 درصد از میکروب و باکتری‌هایی که در عمق لباس‌ها و اسباب‌بازی‌های نرم بر جای مانده است را از بین می‌برد. سازمان‌های معتبر آزمایش محصول شامل بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و مؤسسه تحقیقات و آزمایش البسه کره (KATRI) کفایت و سودمندی قابلیت استریلیزه کردن با بخار در دستگاه Styler ال‌جی را آزمایش و تأیید کرده است. آزمایشاتی که توسط Intertek انجام شد نشان داد که ال‌جی Styler تقریباً 92 درصد از پرکلرو اتیلن و مواد سرطان‌زای احتمالی را در یک برنامه 90 دقیقه‌ای استریلیزه کردن برطرف می‌کند. پرکلرو اتیلن ماده شیمیایی است که هنگام خشکشویی استفاده می‌شود.

قابلیت عیب‌یابی هوشمند و راحتی برچسب NFC در این Styler جدید ال‌جی نیز گنجانده شده است. قابلیت عیب‌یابی هوشمند از طریق گوشی هوشمند به کاربر هشدار می‌دهد و او را از نگهداری و تعمیر مورد نیاز دستگاه با NFC باخبر می‌کند. کاربران می‌توانند برنامه‌های خاص را در گوشی هوشمندشان دانلود کنند تا از پیش و با یک ضربۀ گوشی هوشمند در Styler خود بارگذاری کنند.

در مقایسه با Styler قبلی، اندازه کابین دستگاه تا 30 درصد کاهش پیدا کرده است و لبه‌های منحنی، درب شیشه‌ای مدرن و دستگیره آلومینیومی شیکی دارد که برای ارتقای محصول ایجاد شده‌اند و به صورت یکپارچه با هر دکور داخلی جور در می‌آید. کنترل‌های Styler ال‌جی در جلوی پنل لمسی قرار دارد و با نوری ملایم و آرام می‌درخشند. ال‌جی Styler خیلی بی‌سروصدا کار می‌کند و تنها 40 دسی‌بل صدا تولید می‌نماید. بنابراین، هنگامی که خواب هستید نیز می‌تواند همچنان کار کند.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، گفت: «هر چه زندگی ما پرمشغله‌تر می‌شود، مراقبت مناسب از کمد لباس‌ها سخت‌تر می‌شود. خدمات تمیز کردن حرفه‌ای نه تنها گران هستند بلکه در درازمدت به لباس‌های شما آسیب می‌رساند. ال‌جی Styler به مشتریان کمک می‌کند تا کنترل بیشتری نسبت به کمد لباس‌های خود داشته باشند و این یک راهکار جایگزین برای چنین خدماتی است. علاوه بر این، کت، کاپشن، بلوز و لباس‌های ظریف شما به بهترین شکل و حالت نگه داشته می‌شود.»

مشخصات اصلی:

  • ظرفیت تمیز کردن لباس (در مجموع 4 تکه)
  • قابلیت برطرف کردن چروک و خط تا از شلوار با Easy Pants Crease Care
  • فناوری پمپ گرمایشی
  • برنامه ضدعفونی و بهداشتی کردن (تأیید شده توسط Intertek)
  • خشکشویی آرام برای لباس‌های ظریف
  • عیب‌یابی هوشمند
  • NFC

۱ نظر

محمد حسین ۱۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام توی ایران هم میاد

نظر دهید