۰۶ تیر ۱۳۹۲

موسیقی همیشه در دسترس

شرکت ال جی از بلند گو های مدل NP6630، NP6530 و NP3530 پورتابل خود رونمایی کرد.

 این محصول دارای سیستم اتصال بی سیم بوده و از هر دو سیستم عامل اندروید و IOS پشتیبانی می کند. گرچه این سیستم صوتی در ظاهر نسباتاً کوچک طراحی شده ولی بصورت پورتابل یا قابل حمل بوده و قادر به تولید صدایی قدرتمند می باشد. همچنین طراحی کوچک این محصول جلوه خاص و زیبایی به آن بخشیده است. این محصول با قابلیت حمل آسان و تولید صدای فوق العاده گزینه ای ایده آل برای کاربری اداری،‌ خانگی و تجاری می باشد.

قابلیت اتصال بی سیم:

بلند گوهای پورتابل ال جی با فناوری اتصال دستگاه به دستگاه به صورت بی سیم،‌ به کاربران امکان پخش صدا از طرق بلوتوث را به آسانی می دهد. لازم به ذکر است که،‌ بلند گوی مدل NP6630 از دو قابلیت اتصال بلوتوث و Airplay بهره می برد. Airplay به کاربران سیستم های IOS  امکان پخش موسیقی با کیفیت بالا تا شعاع 100 متری را می دهد. فناوری AirDirect ال جی با پشتیبانی از سیستم Airplay بدون WiFi، ‌دسترسی سریع تری نسبت به بلوتوث را به کاربران خود ارائه می کند.با برخورداری از میکلوفون داخلی شما می توانید با استفاده از عملکرد بلندگوی گوشی موبایل،‌تماس های دریافتی خود را پاسخ داده یا قطع نمایید.

صدایی قدرتمند:

بلندگوهای پورتابل ال جی علیرغم طراحی کوچک آن، ‌صدایی قدرتمند و بی نظیری را ارائه می دهند. بلندگوهای مدل NP6630 و NP6530 دارای صدایی با قدرت خروجی 20W بوده، ‌در حالی که مدل NP3530 دارای قدرت صوتی 6W است. بکارگیری یک Passive Radiator مخصوص در این بلندگو موجب افزایش قدرت صدای باس دستگاه شده و بنابراین کیفیت صدا تحت تاثیر  سایز کوچک این سیستم صوتی قرار نمی گیرد از سوی دیگر الگوریتم صدای دینامیک ال جی،‌ حتی در زمانی که میزان صدا پایین است، باس و هر سه سطح صدا حفظ شده و در هر فرکانس صوتی یکنواختی در حد اکثر صدا حفظ می گردد. همچنین با بکارگیری از codec صوتی apt-X صدا از طریق بلوتوث با کیفیت بهتری بخش می شود.

علاوه بر مزیت های یاد شده یعنی سایز کوچک، کیفیت صدای بالا و ظاهر جذاب و زیبا، این سیستم های صوتی دارای طول عمر و زمان کارکرد باتری بیشتری می باشد بطوریکه بلندگوهای مدل NP6630 و NP6530 تا 10 ساعت و مدل NP3530 تا 15 ساعت قادر به پخش مداوم موسیقی بعد از هر بار شارژ شدن هستند. بلندگوها پورتابل 2013 ال جی تلفیقی بی نظیر از عملکرد و قابل حمل بودن هستند.

 

۲ نظر

vahid ۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام…گوشی omtimus G pro کی وارد ایران میشه؟؟؟ و اینکه من میتونم نمایندگی همچین فروشگاهی رو در تهران یا کرج بگیرم؟؟ از کجا باید اقدام کنم؟

پاسخ ↓

حسین ۹ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام مدلهای فوق در این عرضه نشده و احتمالا نخواهد شد چرا در مورد مدل ND5530 عرضه شده در ایران که قابلیت ورودی دوگانه جهت پخش از موبایل های مجهز به سیستم عامل آندوئید ( مانند کلیه مو بایل های هوشمند ال جی ) و همچنین موبایل های مجهز به سیستم عامل IOS مانند سری آیفون محصول شرکت اپل و اصولا تمام تجهیزات مجهز به این سیستم عامل ، قابلیت پخش موسیقی با بلوتوث یا از طریق بی سیم قابلیت NFC و مجهز به دستگاه کنترل از راه دور و ۳۰ وات قدرت خروجی که با ضمانت گلد ایران به بازار ایران عرضه می گردد و مشابه محصولات فوق می باشد معرفی نگردیده است ضمنا بدنیست در خصوص ساند باکس یا همان بلند گو خطی مدل LH-910SPK که برای تلوزیونهای سینما اسکرین ۲۰۱۲ به بازار عرضه شده و بهترین تناسب را برای تلوزیونهای ۴۲ اینچ بویژه مدل ۴۲LM6710 که هارمونی کاملی از جنبه رنگ و طرح بدنه قاب با این دستگاه دارد و اخیرا با تیراژ بالا و با قیمت ۴۹۵۰۰۰ تومان و با ضمانت گلد ایران در بسیاری از نمایندگیهای این برند عرضه شده و قابلیت نصب روی دیوار ، قابلیت انتقال موسیقی با بلوتوث و درگاه یو اس بی و ۱۶۰ وات قدرت خروجی و دارای دو ورودی اپتیکال ( یکی برای انتقال مستقیم صدا از تلوزیون و دیگری برای انتقال صدا از دستگاه پخش بلو ری و یا دی وی دی و …. هم مطالبی دراین درگاه ارتباطی بنویسید تا کنون فقط یک خبر در مورد دستگاه سوند بار یا همان بلندگوهای خطی که در زیر قاب تلوزیون قرار می گیرد منتشر نموده اید آنهم برای مدلی که در ایران عرضه نمی گردد.
موفق باشید .

نظر دهید