۲۷ تیر ۱۳۹۲

یکسان کردن گوشی‌های هوشمند پیشرفته با نام جدید G


برند
G برای تمای گوشی‌های پیشرفتۀ ال‌جی در آینده

گوشی پرچمدار بعدی ال‌جی الکترونیکس به طور رسمی با نام G2 معرفی خواهد شود و اولین گوشی هوشمند ال‌جی خواهد بود که به عنوان بخش جدید برند G این شرکت برای گوشی‌های پیشرفته عرضه می‌شود. گوشی‌های هوشمند آینده در سری یا خانواده‌های یکسان تنها نام G را همراه خواهند داشت و برند گوشی‌های موبایل معمولی که تاکنون معرفی شده‌اند بدون تغییر باقی می‌ماند.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «نگرش ما این است که گوشی‌های جدید G ال‌جی همنام باشند و تجربۀ کاربری عالی و پیشرفته‌ای را ایجاد کنند. گوشی جدید G2 بر پایۀ خوشنامی سری‌های قبلی محصولات G ساخته خواهند شد.»

علاوه بر این، گوشی‌های ال‌جی با نمایشگر پیشرفتۀ 4:3 از این به بعد با برند Vu: دوباره نام‌گذاری می‌شوند. همۀ گوشی‌های هوشمند ال‌جی از فناوری‌های اصلی نسل جدید و تجربۀ کاربری آشنا برخوردار خواهند بود که هر کدام از سری‌ها نمایانگر چهرۀ جدید از مهارت شرکت در تولید محصول است.

۲ نظر

NADERI EBRAHIM ۲۸ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام.من به دنبال نرم افزار LG PC Suite رای گوشی تازه خریداری کرده خود E975 هستم ولی در سایت ال جی این نرم افزار برای این مدل نیست.لطفآ راهنمایی کنید.ممنون

admin-user4 ۲۹ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

میتوانید از این لین دانلود کنید

نظر دهید