۱۲ شهریور ۱۳۹۲

فینال هشتمین دوره مسابقات آشپزی با سولاردام ال‌جی در ایران (سال 2013)

هشتمین دوره مسابقات آشپزی با سولاردام ال‌جی (سال 2013) با شعار «خوشمزه رقابت کنیم» به ایستگاه پایانی خود رسید.

«سالن زرین» هتل آزادی تهران عصر دوشنبه چهارم شهریور میزبان 13 تیم برگزیده کشور بود تا در حضور جناب آقایان کریس جانگ، مدیرعامل ال‌جی در ایران، حسین تنهایی، قائم مقام گلدیران، امیر عباس کائینی، معاونت اجرایی گلدیران، جمعی از مدیران عالی ال‌جی و گلدیران و مشتریان منتخب VIP شرکت گلدیران مرحله پایانی رقابت‌های آشپزی با سولاردام را برگزار کنند.

آقای کریس جانگ طی سخنان کوتاهی به معرفی ویژگی‌های آخرین مدل سولاردام‌های ال‌جی با نام سولاردام پرشیا پرداخت و گفت: این ماکروویو توانایی پخت سریع غذاهای اصیل ایرانی نظیر قرمه‌سبزی، ته‌‌چین مرغ و انواع کباب را دارد؛ به گونه‌ای که با فشردن یک دکمه، سولاردام پرشیا فرآیند طبخ را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

وی افزود: با تکنولوژی پخت سریع نه تنها ایرانیان بلکه مردم سراسر جهان از این پس می‌توانند غذاهای محبوب ایرانی را طبخ و از تجربه آن لذت ببرند.

مدیرعامل ال‌جی در ایران یکی دیگر از ویژگی‌های سولاردام پرشیا را «هیتر ذغالی» دانست و اظهار داشت: حفظ طعم طبیعی غذا، مغز پخت و آبدار‌تر کردن آن و حفظ خواص مغذی و ویتامین‌ها از جمله امکانات هیتر ذغالی است که باعث صرفه‌جویی 50 درصدی انرژی و افزایش سه برابری سرعت پخت نسبت به فر برقی نیز می‌شود.

مجریان مرحله پایانی مسابقات آشپزی با سولاردام ال‌جی زوج محبوب تلویزیونی، سرکار خانم آزاده نامداری و فرزاد حسنی بودند که با اجرای فوق‌العاده‌شان لحظات خوشی را برای مهمانان مراسم رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، تیم‌های شرکت‌کننده باید منوی غذایی خود را که شامل پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر بود را ظرف 50 دقیقه با دستگاه‌های سولاردام پرشیا طبخ کرده و میز دو نفره‌ای را تزئین و آماده می‌کردند.

نتیجه رقابت فشرده تیم‌ها به برتری تیم‌های تهرانی و شیرازی انجامید. بنا به رای هیات داوران، تیم‌های اول تا سوم به شرح زیر اعلام شدند:

تیم اول (برنده جایزه و اعزامی به مسابقات جهانی آفریقای جنوبی): سرکار خانم‌ها اکرم وکیل زاده و شایسته فتاحی

تیم دوم (برنده جایزه و اعزامی به مسابقات جهانی آفریقای جنوبی): سرکار خانم‌ها فاطمه صابری و نرگس شعاع

تیم‌های سوم (برنده جایزه ارزشمند): سرکار خانم‌ها سمیه ماهان، زهره پاییزی از تهران و فرحناز مظفری و لیلا حلیم مظفری از شیراز

به گفته آقای حسین تنهایی،‌ قائم مقام گلدیران، که دقایقی در طی مراسم مسابقه خطاب به مشتریان برگزیده VIP گلدیران به ایراد سخن پرداخت، هدف گلدیران علاوه بر رهبری بازار معرفی شدن در افکار عمومی به عنوان شرکت خدمتگزار به مردم است. وی گفت: هدف اجتماعی ما این است که حق مصرف کننده به بهترین نحو ادا شود.

مسابقه بزرگ آشپزی ال‌جی و گلدیران همه ساله با هدف بسط و توسعه فرهنگ استفاده از ماکروویو و به ویژه معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد سولاردام ال‌جی برگزار می‌گردد. در مسابقه امسال 13 تیم از مناطق شش گانه گلدیران با مرکزیت شهرهای اصفهان، شیراز،‌ تبریز، نور، مشهد و تهران حضور یافتند. معیارهای ارزیابی هیات داوران نیز عبارت بود از:

• خلاقیت در منوی غذایی

• میزان استفاده مناسب از عملکردهای متنوع سولاردام پرشیا

• حفظ کیفیت مواد اولیه و رعایت بهداشت و نکات ایمنی

• کمترین میزان هدر رفتن مواد غذایی

• نحوه سرو و ارایه غذا و همچنین مدیریت صحیح زمان

شایان ذکر است که در نهایت دو تیم اول و دوم برای شرکت در رقابت‌های جهانی در آفریقای جنوبی اعزام خواهند شد و در پایان مراسم، جوایز ارزنده‌ای به رسم یاد بود به تمامی شرکت‌کنندگان در برنامه اهدا شد.

۳ نظر

maryam kaboudi ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنده بعنوان میهمان در مراسمتون حضور داشتم و از نزدیک شاهد این مسابقه بودم. ولی به نظر من این مسابقه نبود چرا که امتیازاش و از قبل داده بودین. تقلبی که شما تو این مسابقه کردید تا اون اندازه واضح بود که اکثر قریب به اتفاق حضار هم با بنده هم عقیده بودن.
امیدوارم تا شاهد هیچ تقلب و پارتی بازی ای در هیچ مسابقه ای نباشیم.
اینکه حق به حق دار نرسید ناراحتم کرد نه چیز دیگه.
به نظر بنده جا داشت تا از بقیه شهرهای شرکت کننده که سختی کیلومترها راه را به جان خریده بودند تا به این مسابقه برسند، نیز قدرانی هرچند خشک و خالی می شد.

mrm ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

موافقم

ارمین ۱۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

قصد توهین به کسی ندارم ولی داور ها صلاحیت داوری نداشته فقط به عنوان سرگرمی بود واز قبل هم برنده مشخص بود

نظر دهید