۱۳ شهریور ۱۳۹۲

بازی‌های جذاب تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در گرمای تابستان

چیزی به پایان فصل تابستان نمانده است. اما هنوز گرمای هوا حس می‌شود؛ گرمای سوزانی که می‌تواند حوصلۀ شما را سر ببرد. با 3 بازی جذاب و جدید برای تلویزیون سینما سه‌بعدی هوشمند ال‌جی می‌توانید گرما را حس نکنید و روزهای آخر تابستان را به راحتی سپری کنید.

  • بازی ?Where’s My Water از دیسنی: در این بازی باید دوش آب را به تمساح باتلاقی برسانید.
  • بازی  Catapult King محصول چیلینگو: در این بازی باید سنگ‌های منجنیق، اراذل و اوباش و استرس را دور کنید.
  • بازی  Slingshot Racing محصول یونیتی: در این بازی باید روی مسیرهای یخی مختلف مسابقه بدهید.

با تلویزیون‌های سینما سه‌بعدی هوشمند ال‌جی، شما می‌توانید دنیای بازی ال‌جی (LG Game World) را به راحتی دانلود کنید و این بازی‌ها را انجام دهید. بیایید نگاهی دقیق‌تر به این بازی‌ها داشته باشیم:

1-    بازی “دوش آب من کجاست؟” (سُوآمپی) محصول دیسنی

اولین بازی که ما معرفی می‌کنیم Where’s My Water? است که توسط دیسنی تولید شده است. هدف اصلی در این بازی پازل رساندن دوش آب یه یک تمساح باتلاقی بامزه است.

با استفاده از حدسیات خوب از مسیر جریان آب، کاربران باید برای آب مسیری ایجاد کنند و با دقت اطمینان حاصل کنند که هیچ مادۀ خارجی در مسیر لوله‌های دوش سد معبر نکند.

سوامپی تمساح دوست داره بعد از یک روز کاری سخت یه دوش طولانی و خوب بگیره

سوامپی تمساح دوست داره بعد از یک روز کاری سخت یه دوش طولانی و خوب بگیره

سوامپی 200 میلیون بار در سراسر جهان برای گوشی‌های هوشمند دانلود شده است و بالاترین وضعیت را در فروشگاه‌های مجازی برنامۀ کاربردی در بیش از 90 کشور داشته است. در چندین کشور بزرگ نیز بالاترین رتبه را در فروشگاه Google Play کسب کرده است. علاوه بر این، توسط Pocket Gamer و Apple’ N’Apps و دیگر رسانه‌های بازی برتر در سال 2011 به عنوان “برترین بازی سال” جایزه گرفته است.

کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی در تلویزیون سینما سه‌بعدی هوشمند ال‌جی بازی سوامپی را بهتر می‌کند. به دلیل اشاره، کلیک و حرکات کششی، کاربران از هر سن و جنسیتی می‌توانند از این بازی لذت ببرند و آنهایی که این بازی را در گوشی‌های هوشمندشان انجام می‌دهند می‌توانند این بازی را به روش جدید و هیجان‌انگیزی تجربه کنند.

دیگر چه؟ ادامۀ بازی سوامپی در نیمۀ دوم امسال در دسترس قرار می‌گیرد؛ پس منتظر باشید!

2-    بازی پادشاه منجنیق محصول چیلینگو (Catapult King)

پادشاه منجنیق توسط یکی از سازندگان برتر بازی‌های موبایل، چیلینگو (Chillingo)، منتشر و توسط Wicked Witch ساخته شد. این افسانه در این پازل فیزیک تخیلی به چیزی بیش از افسانه مبدل شده است. منجنیق را عقب بکشید و تلاش کنید جبهۀ پیچ‌در‌پیچ دشمن را با شلیک‌های دقیق خراب کنید و به سوی برنده شدن پیش بروید. هیچ چیز مثل نجات پرنسس زیبا لذت‌بخش نیست. نه؟ البته که نیست.

منجنیق را بکشید و با مسیر و زاویه مطابقت دهد تا آتش بزنید!

منجنیق را بکشید و با مسیر و زاویه مطابقت دهد تا آتش بزنید!

پادشاه منجنیق در بیش از 20 کشور در صدر فروشگاه مجازی برنامه‌های کاربردی بوده و با گرافیک افسانه‌ای و متمایزش و جلوه‌های ویژۀ جذاب بازیکنان زیادی را به خود جلب کرده است. در سینما سه‌بعدی هوشمند ال‌جی، کاربران از تجربۀ منحصربه‌فرد کنترل منجنیق با کنترل Magic Remote ال‌جی لذت می‌برند.

برای قلابسنگ کردن گرمای تابستان و استرس خود آماده‌اید؟ همین امروز بازی پادشاه منجنیق را امتحان کنید.

3-    بازی مسابقۀ تیروکمان محصول یونیتی (Slingshot Racing)

آخرین بازی که معرفی می‌کنیم Slingshot Racing است که Snowbolt Interactive آن را ساخته و توسط یونیتی (Unity) عرضه شده است.

تصور کنید یک سورتمه دودی را روی مسیر یخی که مدام تازه می‌شود می‌رانید! به نظرتان حالا گرمای تابستان رنگ نمی‌بازد؟

بیشتر جذابیت Slingshot Racing به دلیل مسیرهای جورواجور و سورتمه‌هایی است که می‌توانند لذت‌بخش و بازی فوق‌العاده ساده‌ای باشند. بازیکنان با مطابقت دادن زمان می‌توانند کلید OK روی کنترل Magic Remote ال‌جی را فشار دهند تا قلاب‌ها را آزاد کنند. نیروی گریز از مرکز قلاب‌ها می‌تواند برای روشن کردن گوشه‌های مسیر استفاده شود و اگر کلید OK هنگام بازگشت فشار داده شود، شتاب حاصله بر سرعت سورتمه‌ها می‌افزاید.

جذابیت دیگر بازی حالت بازی دونفرۀ آن است. از بازی با خودتان خسته شده‌اید؟ در مسیرهای یخی با اعضای خانواده و دوستان مسابقه دهید.

اما اگر فقط یک کنترل Magic Remote ال‌جی داشته باشید چه؟  اشکالی ندارد. مسابقۀ تیرکمان نه تنها قابل بازی با کنترل Magic Remote ال‌جی است بلکه شما می‌توانید با گوشی هوشمندتان از طریق یک برنامۀ کاربردی به عنوان کنترل استفاده کنید. فقط کافیست برنامۀ LG TV Remote را در گوشی هوشمند خود دانلود و آن را با تلویزیون سینک کنید. همین! در بازی بعدی می‌توانید برای برنده جایزه تعیین کنید.

با این بازی‌هایی که به شما معرفی کردیم و بسیاری از بازی‌های دیگری که در LG Game World پیدا می‌کنید، گرمای تابستان را فراموش کنید و بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را در صفحۀ بزرگ و زیبای تلویریون سینما سه‌بعدی هوشمند ال‌جی تجربه کنید.

نسخۀ کامل بازی‌هایی که در این مطلب نام برده شد برای کشورهای زیر به عنوان یک سرویس پولی در دسترس است:

* امریکا، کانادا، انگلیس، استرالیا، هنگ‌کنگ، سنگاپور، فیلیپین، مالزی، امارات متحدۀ عربی، ترکیه، کره، فرانسه، آلمان، اسپانیا، پرو، شیلی، مکزیک، کلمبیا، ایتالیا، برزیل، روسیه، اوکراین، تایوان، ویتنام، اندونزی، تایلند، ژاپن.

۱۶۳ نظر

کاظم ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
این ۳ بازی در LG GAME WORLD تلویزیون ما وجود ندارد.مدل تلویزیوم ما LM 64100 می باشد.لطفا پیگیری نمایید.

محمد حسین ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

اره مال ما هم اینجوریه مدلش la 7400

علی ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

اگه واقعا دوست دارین این بازی ها رو داشته باشی باید خدمات کشور خودتون رو روی امارات متحده ی عربی تنظیم کنید

علی ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید که کامل توضیح ندادم
باید برین در setting
قسمت گزینه ها (یا همون چمدون نقره که روش یه دونه آچار هست)
بعد قسمت تنظیمات smart tv را پیدا کنین وبرین داخلش
به صورت دستی کشور را روی امارات متحده ی عربی تنظیم کنید واز خدماتش لذت ببرین

محمد حسین ۳۱ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

ببخشید توی تلویزیون ما کشور امارات وجود نداره

امیر ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
من همه این کارا رو کردم
ولی این بازی هارو از کجا گیر بیارم؟

متین ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام این سه بازی را ما چگونه میتوانیم دریافت کنیم

محمد ۱۶ دی ۱۳۹۵ پاسخ

سلام سیستم عامل تلویزیونتون webos باید باشه تا پشتیبانی کنه

هادی ۲۶ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

باسلام من تلویزیونم رو اپدیت کردم ولی نه بازی داره نه زبان فاری مارکش lgweb osهوشمنده وبا کنترل جادویی کار میکنه لطفا راهنمایی کنید

Ehsan ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ پاسخ

ال ای دی ما ال جی sk8000 super4k کلی بازی خوبه خارجی روشه. دیگه به این نیاز نیست. عالیییییییه.

م ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ پاسخ

چی میگی لطفا پیگیری نمایبد چیه

Ehsan ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ پاسخ

«م»بدبخت زورت گرفته ال ای دی تون نخودیه

حمید خیری ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ پاسخ

سلام چجوری بازی دانلود کنم

مصطفی ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

من از همه دوستان خواهشی دارم که اگه این سوال رو می دونند جواب بدند. تو سایت ها دیدم که سری LM ال جی قابلیت تصویر در تصویر داره. همون PIP از ورودی های دیگه بصورت دو تصویر نمایش میده.. تلویزیون های سامسونگ چه قیمت ارزون و چه قیمت بالا همه این قابلیت رو دارند. اما من نمی دونم سری LA مثلا LA66000 این قابلیت نرم افزاری رو دارند. از حسین آقا هم چیزی در این رابطه می دونند بگن ممنون میشم.

سجاد درویشی ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ناز من این مدل رو دارم اما این قابلیت رو نداره

Saeed ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

آقا من میگم بهتر نیست یک انجمن مخصوص الجی راه بندازین؟؟!!

علی ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

موافقم

مهراد ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

آفرین

pooya ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با اجازه admin عزیز و حسین جان
آقا مصطفی این قابلیت نرم افزاری نیست و به سخت افزار TV مربوط میشه. یعنی تلویزیون هایی که دارای دو تیونر داخلی هستند، قابلیت نمایش دو کانال همزمان را دارند.کا تا جایی که من اطلاع دارم( و خودم از LM96000که سرآمد ال جی در ۲۰۱۲ هست ، استفاده میکنم وهمچنین) در هیچ کدام از مدل های ۲۰۱۲ ال جی از این تکنولوژی ، که به نظر من منسوخ شده یا شایدم بهتره بگم بکار نمیاد،استفاده نشده.
ولی در مدل های ۲۰۱۳ ، فقط در مدل LA8600 قابلیت دو تیونر بودن وجود دارد.و دیگر مدل ها هم این قابلیت را ندارند.
البته در تلویزیون های تک تیونری ،امکان پخش تصویر کانال دوم وجود ندارد و باید تصویر دوم را از ورودی های دستگاه انتخاب کنیم تا از طریق تیونر دستگاه ورودی تلویزون تصویر دوم را پخش کند.
امیدوارم که کمکی کرده باشم
البته حتما حسین نظرات تکمیلی رو میگه :X

مصطفی ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

“”البته در تلویزیون های تک تیونری ،امکان پخش تصویر کانال دوم وجود ندارد و باید تصویر دوم را از ورودی های دستگاه انتخاب کنیم تا از طریق تیونر دستگاه ورودی تلویزون تصویر دوم را پخش کند.””

pooya جان منظورم همون تلویزیون تک تیونر که از ورودی های دیگه تصویر دوم رو گرفت. سری lm و سری la کدوم این قابلیت رو دارند. بشه از تلویزیون تک تیونر از ورودی دیگه تصویر دوم رو گرفت. آخه سامسون و سونی همه مدل هاش چنین قابلیتی رو دارند. اما ال جی تو بعضی سایت ها نوشته و تو بعضی نوشته نیست. برا همین سر در گم شدم. برام سخته برم سمت سامسونگ!!!!
اگه دوستانی که سری lm دارن و سری la دارند چنین چیزی داره بهم توضیح بدن ممنون میشم.

فري ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام میخواستم بدونم این بازی ها بعد از دانلود کردن نیازی به انلاین بودن در هنگام بازی هست.بعدش امکان هست بازی angry birdsبرای این تلوزیون بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

admin-user4 ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

خیر، معلوم نیست

فري ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ببخشید من میخواستم بازی Cut the Rope Lite رو از سایت ir.lgapps.com دانلود کنم نوشت دستگاه شما پشتیبانی نمیشود.میخواستم بدونم چه تلوزیون هایی پشتیبانی میشن در ضمن مدل تلوزیون من۴۲la66000هست که کنترل جادویی هم داره.
در ضمن وقتی با تلوزیون به اینترنت وصل شدم پیغام بروزرسانی کلی تلوزیون رو داد میخواستم بدونم اگه بروز رسانی کنم مشکلی پیش نمیاد و زبانش هم فارسی هست.حجمش هم ۵۰۱ مگابایت بود.
با تشکر…..

admin-user4 ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بروزرسانی را انجام دهید
در مورد بازی سوال میکنم

ahmadreza ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام نه من همین دیشب بروز رسانی کردم چند تا قابلیت مثل دوربین هم بهت اضافه میکنه

فري ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ممنون ولی اگه بروز رسانی کنم زبان منو ه و smart tvفارسی میمونه؟؟؟؟؟؟؟؟

admin-user4 ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

اگه با گارانتی ایران باشه بله

سینا ۲ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

لینک دانلودش کجاست??

فري ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ممنون با گارنتی گلد ایران هست. امیدوارم مشکلی پیش نیاد.

فري ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ببخشید من هنوز آپدیتش نکردم.
ممکنه بعد از اپدیت بازی Cut the Rope Lite روش اجرا بشه ؟؟؟؟

حسین ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
با اجازه ADMIN در پاسخ به آقای مصطفی و با تشکر از آقای پویا و همچنین توصیه فنی به آقای فری
POP به فن آوری پخش دو تصویر هم سایز در کنار هم و PIP به پخش تصویر کوچکی در کنار تصویر اصلی اطلاق میشود تلوزیونهای آنالوگ برای پخش دو تصویر همزمان تلوزیونی نیاز به دو تیونر جداگانه داشتند در پخش دیجیتال معمولا پخش ۸ کانال تلوزیونی بطور همزمان بر روی یک فرکانس یا TS قابل انجام است و امکان مشاهده همزمان دو کانال تلوزیونی دیجیتال در تلوزیونهای تک تیونره بصورت POP یا PIP در صورتیکه از این فن آوریها پشتیبانی نمایند صرفا در صورتی امکان پذیر است که دو شبکه مورد نظر بر روی یک TS یا بهتر بگوئیم باند فرکانسی مشترک پخش شوند مثلا شبکه های یک تا ۸ سیما در حال حاضر روی یک TS پخش می شوند و بطور مثال مکان تماشا ی شبکه ۳ و شبکه خبر بصورت همزمان برای تلوزیونهای تک تیونره با قابلیت پشتیبانی PIP و POP وجود دارد و در صورتیکه تلوزیون قابلیت PVR یا ضبط برنامه شبکه های دیجیتال را داشته باشد میتوان یکی از این شبکه هارا ضبط و دیگری را تماشا کرد و اما باید اضافه کنم به غیر از LA86000 ( موجود در ایران ) و LA96000( که در ایران در دسترس نیست ) که در سال جاری عرضه و دارای دو تیونر دیجیتال جداگانه ( که تا کنون در تلوزیونهای دیجیتال سابقه نداشته ) هستند و همزمان از امکانات POP ( تصویر در کنار تصویر ) و PIP ( تصویر در تصویر ) پشتیبانی می کنند و امکان تماشا و ضبط همزمان دو کانال تلوزیونی در دو باند فرکانسی ( TS ) متفاوت را دارند که از سوی ال جی با نام فن آوری ماشین زمان ۲ معرفی و تبلیغات آن را همه جا دیده اید سایر مدلهای LM و LA صرفا از فن آوری PIP آنهم صرفا در منوی تلوزیون هوشمند پشتیبانی و با کلیک بر روی آیکون آن که در سمت راست بالای صفحه تلوزیون وجود دارد امکان مشاهده همزمان تلوزیون و یا برنامه ویدئویی مورد علاقه خود را در کادری کوچک در سمت چپ و یا زاست پائین صفحه تلوزیون خودتان خواهید داشت ( در تنظیمات تلوزیون امکان جابجا کردن این صفحه نمایش به چپ و راست وجود دارد ) و اما آقای فری گرامی در منوی اصلی تلوزیون کلیک کنید گزینه مشخصات تلوزیون را انتخاب کنید خواهید دید مدل تلوزیون شما در این منو چند کاراکتر اضافی نسبت به مدل مندرج بر روی کارتن دارد در همین صفحه تلفن مرکز پشتیبانی را به زبان فارسی می بیینید اگر شماره تلفن ۰۲۱۸۴۷۳۳ شرکت گلد ایران بود مشکلی در خصوص بروز رسانی دستگاه نخواهید داشت البته در زمان پشتیبانی سیستم پیغام هشدار می دهد که عملیات چند دقیقه ای بطول می انجامد اگر اینترنت پرسرعت ندارید این زمان ممکن است به یک شبانه روز هم برسد در صول دانلود نرم افزار که با هر بار ورود به منوی بروز رسانی ظاهر می گردد اگر تلوزیون را خاموش کنید مشکلی پیش نمی آید اگر عجله داشتید به جای خاموش کردن تلوزیون ابتدا یکی از ورودیهای غیر فعال مانند AV را در حالتیکه دستگاه متصل به آن خاموش است انتخاب و در منوی تنضیمات تصویر که با فشردن دکمه Q Menu روی کنترل از راه دور ظاهر می گردد حالت بدون تصویر را انتخاب کنید بعد از چند ثانیه پنل تلوزیون خاموش اما ال ای دی قرمز رنگ روی قاب که حالت آماده بکار یا استند بای را نمایش می دهد روشن نخواهد شد در این حالت با فشردن هریک از دکمه های کنترل تصویر تلوزیون مجددا فعال می گردد با احتیاط کنترل را در جایی دور از دسترس قرار دهید تا کار تلوزیون تمام شود البته در صورت نیاز میتوانید با فشردن هر دکمه و فشردن دکمه ورودی یا INPUT از برنامه های تلوزیونی و ویدئوی و … استفاده نمائید بعد از اینکه دانلود نرم افزار که حجمی در حدود ۳۴۰ مگابایت دارد اتمام یافت تلوزیون بطور خود کار آن را از حالت فشرده خارج و بار گزاری می نماید این فرایند فقط چند ثانیه زمان می گیرد و به سرعت اینترنت شما ارتباطی ندارد این چند ثانیه برای تلوزیون حکم مرگ و زندگی را دارد و نباید به هیچ عنوان خاموش شود در غیر این صورت ممکن است تلوزیون دچار مشکل جدی شود اگر برق منطقه شما مطمئن نیست و در ساعات پیک امکان قطع برق وجود دارد در صورتیکه مرحله دانلود در حال اتمام است تلوزیون را خاموش و در ساعات نیمه شب که احتمال قطع برق کمتر است آن را روشن تا فرایند دانلود و بروز رسانی در این زمان انجام شود تغییرات حاصله را بیشتر در منوی تلوزیون هوشمند و پخش فرمتهای صوتی و تصویری که قبلا در پخش آن از طریق حافظه جانبی مشکل داشتید جستجو کنید ضمنا آخرین نسخه بروز رسانی مخصوص تلوزیونهای عرضه شده در ایران را میتوانید از سایت گلد ایران بوسیله کامپیو تر هم دانلود کنید در این سایت ابتدا تلوزیون و بعد مدل آن را انتخاب و با کلیک بر روی آن منوی پشتیبانی را انتخاب و آخرین نگارش نرم افزار و در صورت نیاز فایل راهنمای فارسی را برای مطالعه دانلود کنید فعلا این امکان برای سری LM در سایت گلد ایران وجود دارد و در مورد سری LA منوی پشتیبانی وجود دارد دارندگان این سری می توانند از روی سایت ال جی ایران تلوزیون خود را انتخاب و از منوی پشتیبانی دانلود نرم افزار و راهنمای فارسی آن را انجام دهند برای دارندگان سایر مدلها از جمله سری LM هم این امکان وجود دارد اگر از این طریق و با استفاده از فلش بروز رسانی را انجام می دهید از بروز بودن آنتی ویروس رایانه خود مطمئن و حتما فلش خود را قبل از استفاده فرمت کنید .
موفق باشید .

فري ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با تشکر فراوان از جناب حسین آقا.فقط من نفهمیدم که چرا اون بازی (Cut the Rope Lite)رو تلوزیون من اجرا نمیشه.چون نوشته که باید تلوزیون دارای قابلیت پشتیبانی از ۳D و کنترل جادویی رو داشته باشه که تلوزیون من هم داره.یه بازی درست حسابی هم پیدا کردم که اجرا نمیشه.
حیف…………….
به هر حال ممنون.

حسین ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
جناب آقای فری خان نسخه آپدیت ویژه ایران معمولا دیر تر ارائه و فاصله زمانی ارائه نسخه های چدید معمولا شش ماه است با توجه به این موضوع باید نسخه بعدی آپدیت مهرماه امسال بار گذاری بشه شاید با این نگارش مشکل شما حل بشود ضمنا اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی تلوزیونهای ال جی برای کشورهای مختلف متفاوت است
l,tr fhadn .

حسین ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و عرض معذرت
موفق باشید در آخرین اظهار نظر لاتین تایپ شده
موفق باشید

فري ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ممنون از جناب اقای حسین .زدم اپدیت بشه تا ۵۴ درصد رفت نتم قطع شد.خدا کنه بقیش وقتی وصل شدو بره.

فري ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام من تلوزیونم رو اپدیت کردم هیچ تغیری در منو و یا اسمارت تی وی نداشتم ورژن نرم افزار بالا رفت ولی هیــــــــــــچ تغیری حاصل نشد.

فري ۱۱ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام ببخشید این LG GAME WORLD چیه نرم افزار هست.در تلوزیون من فقط ال جی اسمارت وورد وجود داره .میشه توضیح بدین این نرم افزار چیه و باید از کجا دانلود کرد.مدل تلوزیونم ۴۲la66000

admin-user4 ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
برنامه‌ای که به صورت پیش فرض قرار دارد

☠SABA☠ ۲۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

SALAM AGAR MISHE BARAYE
TELVIZIOON HAYE GHEYRE
HOOSHMAND BAZI BESAZID.
^_^

mehdi ۱۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
الان la66000 رو زدم آپدیت بشه.. اینترتم سرعتش بالاست و وصله ولی نمیدونم چرا نیم ساعته رو ۰% مونده!
نمیدونم مشکلی هست یا نه ..اگه ارور بده واسه تلویزیون مشکل پیش نمیاد؟!
ممنون میشم راهنمایی کنید
اصلا راهی نداره با ucb جداگانه نرم فزار جدیدو روش بریزم؟

admin-user4 ۱۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
به روز رسانی را قطع کنید و دوباره امتحانم کنید، ممکن است ایراد از سرور باشد

Mohamad6093 ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

دوست عزیز تا وقتی آپدیت تموم نشه بروز رسانی نصب نمیشه روی تلویزیون بعد دانلود تازه شروع به نصب میکنه
آپدیت هم با سرعت دانلود ۵۱۲حدود ۵-۶-ساعت طول کشید واسه من

امیرمحمد ۲۱ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

اینکه تو لیست بازیاش نیست جطوری میطونم نصبش کنم.

شماهایی که میگین نصب نمیشه باید توی تنظیمات تلوزیون بگردین وپیداکنین

محمد ۲۱ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی بد بود بود

mehdi ۲۷ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

چرا سیستم کانال دیجیتال تلویزیون ال جی با EPG ایران مشکل داره…هر چی تنظیم میکنم باز ساعت ۳:۳۰ جلو میره و با برنامه در حار پخش مچ نمیشه.
آیا با بروز رسانی مشکل حل میشه!
منتظر راهنماییتون هستم
ممنون

admin-user4 ۱ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

با خدمات تماس بگیرید

morteza ۵ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام تلویزیون ما ال جی اسمارت است اما وقتی می خوام واردسیستم بشم ایمیلم را میزنم اما می گه غلته

nasrolla ۶ دی ۱۳۹۲ پاسخ

تو سایت الجی عضو شدم اما موقع دانلود اخطار میده مدل دستگاه شما معرفی نشده مدل ال ایla660000 کنترل جادویم داره

admin-user4 ۸ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

با خدمات گلدیران تماس بگیرید

سعید ۹ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
تلویزیون ما ال جی اسمارت مدل LN57200 است،تو سایت ال جی نوشته که game world داره اما الان نگاه میکنم میبینم که این قسمت رو نداره حالا چطوری این مشکلو حل بکنم؟
البته اینو هم بگم که سه بعدی نیست.
اینم مشخصات تو سایت ال جی:
http://www.lg.com/ir/tvs/lg-42LN57200

admin-user4 ۱۲ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

از خدمات گلدیران پیگیری کنید

hossien ۱۰ دی ۱۳۹۲ پاسخ

اقه لینک دانلودش کجاست

hossien ۱۰ دی ۱۳۹۲ پاسخ

ببخشید اقا

حسین ۱۲ دی ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام خدمت شما تلویزیون مدل ۶۷۱۰۰lmال جی دارم بروزرسانی روانجام دادم آیا این مدل قابلیت دانلود از اینترنت رو داره

moslem ۲۳ دی ۱۳۹۲ پاسخ

باعرض سلام tv lg66000دارم هرموقع که قسمت نصب بازی میرم میگه واردسیستم شویدایمیل ورمز عبورموکه میزنم میگه که شناسه نادرست است چکاربایدبکنم که بازی برام نصب شه.

علیرضا ۴ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

سلام من تلویزیونم هم سه بعدی هست و هم کنترل جادویی داره بعد میخوام بدونم که بازیهاشو از کجا باید دانلود کنم میشه از طریق گوشی هم ریخت؟

نادر ۲۹ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.من طریقه نصب بازی رویsmart tv را پیدا کردم در تلگرام تماس بگیرید تا ان را کامل توضیح دهم

محمد ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

ببخشید تلوزیون ما هوشمند ولی این بازی ها را نداره . میگم باید از جای دانلودش بکنیم.****

محمدLG ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

میخواستم از دوستان بپرسم میشه فایلش رو با کامپیوتر دانلود وبعد روی تلویزیون نصب کرد؟

علی ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

دوستان چطور میتونم برنامه های کانالهای تلویزیون رو ضبط کنم
مدل تلویزیون LA350v

علی ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشی LA620v

هادی ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

دوستان لطفا یکی به من کمک کنه.
ایا میشه رو تبویزیون برنامه pdfنصب کرد ؟؟
همچین برنامه ای هست؟؟

هادی ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

اقای ادمین سوال منم جواب بدین بطفا

سینا ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

من تلوزیون ال جی اسمارت دارم.
و عضو lg smart world هم هستم و از تمام قابلیت های تلوزیون استفاده کامل میکنم
میخواستم بدونم اگر بازی یا برنامه ای به تلوزیونم نخورد ممکنه در نسخه های بعد بازی یا برنامه به تلوزیون من بخوره؟

saeid ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید در lg-la66000 چگونه میشه وای فای را خاموش کرد؟
هرچی تو منوش گشتم چیزی ندیدم.ممنون

amirhossein lllllllllll ۲ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام. من یک تلویزیون LM67100 دارم و برای استفاده از برنامه ها و بازی های سایت ال جی عضو سایت شدم اما وقتی میخوام وارد سایت بشم میگه باید ایمیل تایید را تایید کنید .مدت زیادیه که ثبت نام کردم اما هنوز ایمیل تاییدی برام ارسال نشده. لطفا راهنمایی کنید.

mahmood ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام.
من یک دستگاه LA86000 دارم.مشکلی که واسم پیش اومده اینه که رمز امنیتی رو که قبلا واسش تعریف کردم یادم رفته.میخواستم بدونم روشی برای بازیابی این رمز یا برگشت به رمز پیش فرض۰۰۰۰ وجود داره ؟
با تشکر

mahmood ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

در مورد بازی هایی که بالا معرفی کردین میخواستم بدونم که چجوری میتونم اونا رو تهیه کنم.نرم افزار تلویزیونم آپدیته اما توی لیست بازیها اونا رو نمیبینم.

شمس ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام وخسته نباشید من تلوزیون ال ای دی مل ۴۹LB552Vدارم چطور زبان فارسی رو به منو وزیرنویس رو اضافه کرد نمایندگی این کارو میکنه یا خیر

ال جی ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
در این مورد با خود نمایندگی باید تماس بگیرید

امین ۲۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام . من میخوام ۴۷la66000 بخرم . چجوره . راضی هستین ؟ بخرم یا نه ؟

محمد ۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
یکی از دوستان راهنمایی کنه تو بازی پنالتی perfect چجوری میشه چت کرد
من فقط میتونم پیامهارو ببینم!!!!!!!!

جلالي ۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام

من قبلاهم درمورد ارائه آپدیتهای مربوط به تلویزیونها اسمارت الجی کامنت گذاشته بودم وانتقاد کرده بودم که ظاهرا به مذاق مدیران خوش نیومده بود وپاکش کردن.

الانم دوباره اومدم یه انتقادی راجع به اپلیکیشنهای تلویزیونهای اسمارت الجی بکنم واونم اینه که چرا برنامه های کاربردی وبازیهایی که برای این تلویزیونها منتشر میشه انقدر ضهیف وسطح پایین هستش؟؟؟

مثلا برای تلویزیونهای اسمارت سامسونگ خیلی برنامه های کاربردی بیشتر اونم به زبان فارسی منتشر شده حالا بازیهاش بماند که واقعا از سطح بازیهای تلویزیونهای اسمارت الجی بالاتره.تنوعشم بیشتره

ازتون خواش میکنم یکمی هم به نظر کاربرایی که هزینه کردن وازمحصولات الجی خریداری کرده هم توجه کنید وبرنامه های کاربردی بیشتروسطح بالاتری رو برای این تلویزیونها درنظر بگیرید.

باتشکر.

ال جی ۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

آقای جلالی عزیز شماره تماس خود را برای من بنویسید تا با شما تماس بگیرم

جلالي ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام مجدد خدمت شما

امیدوارم که واقعا تماس گرفته شود

درضمن شماره تماس من هم درسایت الجی ایران وهم درسایت گلدیران موجود بوده و دربخش نظرات وانتقادات درکامنتهای خود این شماره رو یادداشت کرده ام

اما اینجاهم میزارم تا شمادوست عزیز بامن تماسی داشته باشید وباهم در اینمورد وچند مورد خاص دیگر ازضعف در پشتیبانی این تلویزیونها نیز کمی گفتگو کنیم

xxxxxxxxxxxxxxxx
ارادتمند.جلالی

ال جی ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

برای مدیر مربوطه ارسال شد

mostafa ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

چ جوری دانلود کنم

مهدی ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

مدل تلویزیون ما مدلش la6600 است وبرنامه ی ال جی ریموت روگرفتم اما مدل تلویزیون ما توش نیست

مسکش ۵ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

خیلی عالی بود

محمد حسین ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید این بازی ها در تلویزیون ما نیست مدلش LA7400 هستت لطفا پیگیری کنید

مومنی ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

من تلویزیونln61500دارم ایا بازی cut the rope رای این مدل هست؟

hasan ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

چجوری دانلود کنم با کامپیوتر میشه دانلود کرد یا نه لطفا جواب بدید

مهدی ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام. من هم مشکل EPG دارم با خدمات هم تماس گرفتم گفتند کاری نمیشه کرد! واقعا از شرکت ال جی نمیشه توقع داشت مشکل رو برطرف کنه؟

علی ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام و خسته نباشید
مدل تلویزیون من LB65200-GT است در موارد زیر سئوال داشتم اگه ممکنه جواب دهید با تشکر فراوان
– در اتصال به LG store ایراد شبکه را می گیرد در حالیکه اینترنت وصل است
– عدم اجرای فیلم هایی که در سایتهای اینترنتی می باشد .
– طریقه دریافت بازیها

مومنی ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

درود خدا برال جی

مومنی ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ببخشید ایا بازی angry bird برای تلویزیون ln61500 -te می یاد لطفا جواب بدید ممنون.

عرشیا ۱۲ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

برای تلوزیون الجی نسخه webosهم هست؟مدل تلوزیونم lb65200

wampire ۴ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

چطوری این بازی رو از طریق تلویزیون smar tv مدل : LB69000lg دانلود کنم

پیام ۲۹ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید بازی فوتبال برای تلویزیون LG LB870T هست

سلیمانی ۲۶ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام
مدل تلویزیونla6600هست اگر امکان داره طریقه دانلودش روبگید هرکاری کردم دانلود نمیشه

محمدرضا ۱۱ دی ۱۳۹۳ پاسخ

آقا چرا برنامه های ال جی خیلی کمه وتنوع هم نداره در حالی که سامسونگ این امکانات رو داره. از جمله نرم افزار اسکایپ چرا تبلیغاتش هست ولی تو تلویزیون ما نیست.؟

مهیار ۱۹ دی ۱۳۹۳ پاسخ

اقا الین ها رو از کجا دانلود کنیم بگید تو رو خدا بازی ها رو

مسعود ۲۰ دی ۱۳۹۳ پاسخ

تلوزیون ما مدل۴۲lb5820 هست وقتی بازی tvsocerدانلود کنم میگه او باید سیستمتون آپدیت شه و وقتی می خوام آپدیت کنم میگه آخرین نسخه رو دارید؟

جتج ۳ دی ۱۳۹۴ پاسخ

نت تو مشکل داره

بابک ۸ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام وخسته نباشید
من تو سایت ال جی اسمارت ورلد عضو هستم ولی وقتی میخوام برنامه ای دانلود کنم میگه مشخصات دستگاه شما ثبت نشده .تو اون سایت قسمتی که مشخصات دستگاهم را ثبت کنم وجود نداره .
سپاسگذارم اگه منو راهنمایی کنید

بابک ۸ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

خواهش میکنم از ادمین عزیز کمک کنه

همایون ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام …من یه اسمارت تی وی ال جی دارم مدل lb65200 اولا یه اپلیکیشن ال جی استور داره با این که به اینترنت وصلم موقعه باز کردنش میگه اتصال شبکه برقرار نیست…دومین مشکل اینه که تو وب بروزینگ سایت ال جی و ال جی اسمارت ورلد رو که میزنم میگه این صفحه وب موجود نیست….ولی بقیه سایتا باز میشن….برای دانلود بازی یا اپلیکیشن چیکار کنم با این وضعیت؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

hamid ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

در تلویزیونهای lg smart چگونه می شود وارد lg store شد

Behnam ۸ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.خسته نباشید.ال ای دی مدل LB67000 به سایت فروشگاه متصل نمیشود اما سایت های دیگری را باز میکند!چرا؟
برنامه ها و بازی ها را از کجا تهیه کنیم؟
اسمارت بدون اینها بدرد نمیخوره.لطفا جواب بدید.

حسین منتظری ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
من دوسوال دارم:
۱-تلویزون ما فوق هوشمند است و دوربین دار است(مدل:۵۷LB87 ) آیا بازی ها را میتوان با حرکت دست بازی کرد؟
۲-لینک دانلود بازی ها را نیافتم لطفا راهنمایی کنید از کجا دانلود کنم؟

ال جی ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
خیر
از قسمت اسمارت وارد شوید (البته باید به اینترنت متصل باشید)

فرشاد ۶ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

باسلام.من یک تلویزیون ۳۲ال ای دی ال جی خریداری کرده ام ولی منوی فارسی ندارد -باید چگونه آن رافارسی کنم؟باتشکر

nima ۸ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

من ال جی ۷۲۰۰ دارم اما بازی نداره چکار کنم راهنمائی کنید ممنون میشم

REZA ۱۱ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام چطور میشه با تلوزیون به اینترنت متصل شد

جتج ۲۷ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

waer نداره تازه پولی هم است بازی هاش

جتج ۳ دی ۱۳۹۴ پاسخ

بازی اولی نداشت

رضا ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

تلوزیون من lg smart world داره ولی lg game world نداره خاهش میکنم کمکم کنید چطور اینو دانلود کنم. مدل ۲۰۱۵ هست
نمیتونم برنامه واسش دانلود کنم فقط چهارتا برنامه فابریک داره

رضا ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام.آیا راهی است تا برنامه تلگرام را روی تلویزیون اجرا کرد .همچین برنامه ای برای تی وی ساخته شده؟.با تشکر

ramin ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

نه

حسن ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام به همگی

بنده تلویزیون ۵۵uf950tخریدم
و تازه نصب کردم وقتی یک دستگاه خارجی ویدئو یا دی وی دی را از طریق کابل av که یک کابل سه به یک هست یعنی یک طرف سه رنگ زرد و سفید و قرمز و طرف دیگه از فیش به صورت سوزنی یا میخی تک هست وصل میکنم صدا پخش میشه ولی تصویر سیاه و سفید و در هم پخش میشه و اطلاعات دستگاه را نیز تلویزیون نشون نمیده لطفا راهنمایی کنید اگه به ایمیلم بفرستید ممنون میشم

ال جی ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

لطفا با مرکز خدمات مشتریان گلدیران به شماره تلفن ۸۴۷۳۳ تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

رئوف ۸ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام اگه میشه بهم بگین که چجور این بازی رو دانلود کنم و کجا میتونم زبانشو به امارات متحده عربی بزارم؟؟

پژمان ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
یعنی نمیشه از همینجا دانلود کرد؟؟؟
مدل تلویزیون ما ۴۹LH548V
جدیده دیشب خریدیم مال همین امساله۲۰۱۶
هر چی تو قسمت سرچ میزنم نمیاد

پژمان ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
ببخشید من چن روز پیش یه تلویزیون مدل ۴۹lh548vخریدم الان هر کار میکنم نمیتونم بازیاشو پیدا کنم میشه راهنمایی کنید??

محمد ۲۶ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

این بازی ها برای تلویزیون ال جی اسمارت ۲۰۱۴ هم هست

علی ۴ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من میتونم برنامه دانلود کنم وبازی ولی هر جایی مکان رو تغیر دادم این بازی ها نبود میشه بگید چجوری روی کدوم کشور تنظیم کنم تا بیاد روی امارات هم گذاشتم ولی فرق زیادی نکرد در داخل IGSTOR میشه بگید چکار کنم که سایت های میرم فیلتر نشه و تمام برنامه و بازی ها برام بیاد مدل۴۲LB65200GI

ال جی ۴ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز سلام،

برای دانلود برنامه و استفاده از خدمات فروشگاه LG Store ابتدا باید حساب کاربری ال جی ایجاد کنید. در همین وبلاگ نحوه ایجاد حساب کاربری به جزییات توضیح داده شده است.

علیرضا ۲۷ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

سلام لطفا بازی های دو نفره بگذارید

آرمان ۹ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

من روی امارات متحده عربی تنظیم کردم ولی نیومد لطفا بگویید چه کار کنم؟

علیرضا157 ۲۷ دی ۱۳۹۵ پاسخ

من تلویزون ال جی uh651vدارم ولی روش نصب بازی روی ان رو بلد نیستم لطفا بهم بگید چطور بازی نصب کنم؟ممنون

مسعود ۱ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خسته نباشی من مدل تلویزیون Uh850 دارم میخوام منوشو فارسی کنم راهنماییم کنیم تلویزیونم گارانتی گلدیران نداره از مرز گرفتم ولی فول امکاناته سه بعدی فورکا لطفا کسی اطلاع دقیق داره لطف کنه بهم پیام بده

amir ali ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

بازی هاتون واقعا خوبن

فاطمه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

چطوری میشه دانلودش کرد

رضا ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام

در پاسخ به کاربر فاطمه :

شما باید تلویزیونتون اگر هوشمند باشه یا با کابل مودم یا با وای فای اونو به اینترنت وصل کنید و برید از فروشگاهش بازی دانلود کنید بعد به راحتی میتونید بازی کنید .

ramin ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

این بازی ها تو فروشگاهش نیست چکار کنم بیاد????? ازجای دیگه میشه دنلودش کرد? اگه میشه کجا??????

محمدرضا ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

سلام دوستان خسته نباشید یه سوال داشتم
تلویزیون ما اسمارت ال جی هستش اما سه بعدی نیست، این یعنی بازی شامل حالش نمیشه؟؟

محمد ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام میشه بپرسم چطوری میشه بازیهای اکشن رو تلویزیونهای اندروید دار بازی کرد ؟ ایا امکان وصل دسته بازی به تلویزیون وجود دارد

احمد ۵ تیر ۱۳۹۶ پاسخ

دوستان سلام
آیا ال جی UH850v بازی داره خودش یا نه؟
اگه داره کجاست؟
آیا لازمه رو امارات تنظیم‌شه؟!

Amin ۲۵ تیر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام ببخشید
لینک دانلودش کجاس پس

Amir ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

سلام من به تازگی تلویزیون ال جی۴۹lh590vرو خریداری کردم میخواستم بدونم اگه بروزرسانی اش کنم زبانش فارسی میشه

ماهان ۷ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام تلویزیون ما la 8600 ta چطوری میتونم pes 2018 بر روی ان نصب کنم؟؟؟

حسين ۷ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

تلوزیونهای هوشمند ال جی فقط قابلیت نصب برخی از نرم فزارهای موجود در فروشگاه نرم افزار ال جی را دارند ونرم افزارهای اندروید روی انها نصب نمیشود

ایمان ۱۶ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام من تلویزیونم بی ضمانته وقتی میرم اکاتت درست کنم میگه این سرویس تو کشور شما پشتیبانی نمیشه آیا راه حلی هست که من بتونم به ال جی استوری دسترسی داشته باشم

مهدی ۲۷ دی ۱۳۹۶ پاسخ

رو تلویزیو غیر هوشمند هم می شه؟

حسین ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام
من تلویزیون ۳۲LA6100 رو دارم
میخواستم ببینم امکان نصب بازی های جدید وجود داره ؟
بازی هایی که توی game world هست خیلی سطح پایینه
ضمنا بروز رسانی رو هم انجام دادم ولی تغییری حاصل نشد

الیاس ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

سلام من میخوام در تلویزیون الجی ۴۷انچ برنامه دانلود کنم ولی میزنم دانلود میگه حساب جیمیلمم وارد میکنم میگه مشکل داره باید چکار کنم

ramin ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

این بازی های بالارا چطور دانلود کنم

alireza ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

سلام دوستان من تلویزیونم مدل ۵۵eg910t هستش ولی متاسفانه از نمایندگی نخریدم و خارجیه و تو جایی ک برنامه دانلود میکنم برنامه های ایرانی نیست راهی هست ک نرم افزار های ایرانی رو رو تلویزیونم نصب کنم

ارزو ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ پاسخ

سلام میشه بپرسم چگونه میشه بازی های پیش فرض تلویزون های ال جی را مخفی یا حذف یا قفل کرد خواهش میکنم کمک کنید

رضا ۲۵ دی ۱۳۹۷ پاسخ

اقا من چطور دانلود کنم بعدش تلویزون به وایفا متصل میشه

حسين ۲۶ دی ۱۳۹۷ پاسخ

اولا این بازیها در برخی از کشورها قابل ارائه است اکثر تلوزیونهای جدید ال جی دارای وای فای داخلی هستند و براحتی قابل اتصال به اینرنت می باشند در خصوص مدلهای قدیمی و اکثرا مدلهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۰ می بایست دانگل وای فای ال جی بصورت جداگانه خریداری که به یکی از ورودیهای usb متصل می گردد .

hesam ۳ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

با سلام من از کدوم سایت میتونم برنامه ی lgappبگیرم

محمد ۱ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

سلام من مدل تلویزیونم ۴۹uj651v مال گلدیران نیست از بانه خریدم ولی نمی دونم چجوری کیبورد رو فارسی کنم یا فیلتر شکن روش نصب کنم یا به گفته دوستان این بازیهای بالا رو روش نصب کنم میخوام تو نت فلیکس یا youtube برم میشه کمکم کنید

حسين ۲ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

این مدل وارداتی ( عموما تولید مصر ) و از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند بنا براین امکان نصب زبان فارسی را هم ندارد امکان نصب فیلتر شکن هم روی تلوزیونهای هوشمند وجود ندارد .

p ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

سلام
تلویزیون من مدلش ۴۹ul670v است وقتی میرم تو تلویزیون که ثبت نام کنم میگه نمیشه لطفا کمک کنین

محمد ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ پاسخ

سلام من تونستم زبان کیبورد رو فارسی کنم فقط یه کمک کنید که من چجوری پروکسی بزنم که بتونم وارد یوتوب بشم یا بازیهای وب او اس رو تلویزیون نصب کنم خواهشا راهنمایی کنید فقط نگید امکانش نیست مدل تلویزیون : ۴۹uj651v

امیرعباس ۲۸ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

سلام من تلویزیونم ۴۹UF770V هستش میشه لطفا راهنماییم کنین چجوری روعربستان تنظیمش کنم وچجوری برنامه های فیلتر تو ایران رو باز کنم??? میشه زود جواب بدین ممنون ازتون

ایمان خان ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

سلام روی تلویزیون سامسونگ میشه فوتبال نصب کرد لطفا حتما راهنماییم کنین ممنون

حسین ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

تا انجا که اطلاع دارم در مورد تلوزیونهای ال جی با سیستم عامل وب او اس و سامسونگ با سیستم عامل تایزن خیر در مورد تلوزیونهای دارای سیستم عامل آندروید که تقریبا بخش عمده تلوزیونهای هوشمند سایر برندها رو شامل میشه بله

ایمان خان ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

سلام فوتیال هم میشه روی تلویزیون نصب کرد ممنون بابت راهنمایی

حسین ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

تا انجا که اطلاع دارم در مورد تلوزیونهای ال جی با سیستم عامل وب او اس و سامسونگ با سیستم عامل تایزن خیر در مورد تلوزیونهای دارای سیستم عامل آندروید که تقریبا بخش عمده تلوزیونهای هوشمند سایر برندها رو شامل میشه بله

ایمان خان ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

سلام میخواستم بدونم بازی فوتبال روی تلویزیون نصب میشه لطفا راهنمایی کنین ممنون

حسین ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

تا انجا که اطلاع دارم در مورد تلوزیونهای ال جی با سیستم عامل وب او اس و سامسونگ با سیستم عامل تایزن خیر در مورد تلوزیونهای دارای سیستم عامل آندروید که تقریبا بخش عمده تلوزیونهای هوشمند سایر برندها رو شامل میشه بله

محمد ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ پاسخ

سلام
آیا میشه بازیهارو حذف یا مخفی کرد ؟ اگه کسی می دونه راهنمایی کنه لطفا

پوریا ۱۰ دی ۱۳۹۸ پاسخ

سلام من وقتی میخوام از lg smart world نصب کنم میگه وارد سیستم شوید و صبت نام کنید ولی وقتی میزنم صبت نام میزنه شرایت و مقرات تایید نشده.
تو رو خدا بگید از کجا درستش کنم.

Nima ۳ فروردین ۱۳۹۹ پاسخ

من تلویزیون ۴۷ln47000 دارم سه بعدی هم هست داخل فورشگاهش این بازی هارو نداره خدمات کشورش هم ایالت متدحده عربی هست

علیرضا ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

سلام
برای تلویزیون smart LG SM9000 که هوشمند هست دسته بازی وجود داده؟

mokhles ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ پاسخ

اصن چ جوری دانلود کنیم

امیر محمد ۹ آبان ۱۳۹۹ پاسخ

اصلا بالا نمی یاد

amir ۱۱ دی ۱۳۹۹ پاسخ

چجوری دانلود کنم

فرزانه ۲۷ دی ۱۳۹۹ پاسخ

میشه لطفا راهنمایی بفرملیید چه نوع و مدل دسته بازی با تلویزیون مج میشه ؟

mahyar ۲۷ دی ۱۳۹۹ پاسخ

سلام لطفا لینک دانلود رو برام ایمیل کنید

علی ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ

سلام
چجوری باید بازی را در تلویزیون نصب کنم.

نظر دهید