۲۸ آبان ۱۳۹۲

رونمایی از اولین تلویزیون OLED منحنی ال جی

 

تهران، هتل آزادیسهشنبه، 28 آبان 1392– ال‌جی و گلدیران، در همایشی که سه‌شنبه شب در هتل آزادی برگزار شد، از تلویزیون OLED منحنی مدل 55EA98000 رونمایی کردند.

این گردهمایی با حضور مدیران عالی شرکت‌های ال‌جی، گلدیران و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد و شرکت ال‌جی، به عنوان پرچمدار صنعت تلویزیون‌های OLED منحنی جهان، جدیدترین و مبتکرانه‌ترین محصول خود را به بازار ایران عرضه کرد تا مشتریان ایرانی نیز از این تجربۀ جدید بهره‌مند شوند. تلویزیون‌ OLED منحنی ال‌جی برای نخستین بار در نمایشگاه CES لاس‌وگاس معرفی شد و عموم مردم و رسانه‌های دنیا را شگفت‌زده کرد.

در ابتدای مراسم، جناب آقای کریس جانگ، مدیرکل ال‌جی الکترونیکس در ایران، گفت: «برای من باعث خرسندی است که در میان شما عزیزان حضور دارم و از صمیم قلب حضورتان را در همایش عرضۀ رسمی تلویزیون OLED منحنی ال‌جی خیر مقدم می‌گویم. اولین تلویزیون OLED منحنی دنیا تلویزیونی بسیار پیشرفته با امکان نمایش عالی تصاویر است که نشان از عصر جدیدی در تلویزیون‌ها دارد و در نهایت محصول تحول فناورانه از نمایشگرهای صفحه‌تخت به منحنی است. طراحی چشمگیر این تلویزیون توانایی شرکت ال‌جی برای یافتن راهکارهای متمایز با بهترین طراحی را در زمره محصولات تصویری جهان نشان می‌دهد.»

وی در ادامه افزود: «من با افتخار اعلام می‌کنم که بار دیگر ال‌جی نقش خود را به عنوان پیشگام در صنعت محصولات صوتی و تصویری اثبات می‌کند و بازار ایران را با همکاری شرکت گلدیران با فناوری‌های مبتکرانه و نشان دادن فواید باورنکردنی تلویزیون‌های OLED منحنی به مشتریان، در دست خود می‌گیرد.» کریس جانگ در پایان صحبت‌های خود از اصحاب رسانه برای شرکت در این همایش قدردانی کرد.

در ادامۀ همایش، جناب آقای حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران، ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه و خبرنگاران جهت شرکت در مراسم رونمایی از اولین تلویزیون OLED منحنی ال‌جی در ایران، مراسم امروز را گامی بزرگ در جهت آشنایی ارباب جراید با جدیدترین فناوری ارائه‌شده در جهان در ارتباط با سیستم‌های صوتی و تصویری دانست.

وی در ادامه گفت: «شرکت گلدیران همواره پیشرو در عرضۀ جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات صوتی و تصویری و خانگی در ایران بوده است و افتخار دارد همگام با سایر نقاط جهان اولین تلویزیون OLED منحنی ال جی را به خریداران سختگیر ایرانی ارائه دهد. گلدیران همواره از شعار “ایرانی لایق بهترین هاست” پیروی کرده است.»

در بخش بعدی مراسم، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و مدیران عالی ال‌جی و گلدیران به سؤالات پاسخ دادند. در پایان مراسم نیز حضار از نزدیک با عملکردهای تلویزیون OLED منحنی ال‌جی 55EA98000 آشنا شده و توانستند کیفیت تصویر فوق‌العاده، طراحی شگفت‌انگیز، صدای هیجان‌انگیز و زاویۀ دید عالی این محصول بی‌نظیر را تجربه کنند.

 

 

با تلویزیون OLED منحنی 55EA9800 ال‌جی، جور دیگر ببینید

تلویزیون OLED منحنی نشان از آغاز عصر جدیدی در تلویزیون‌ها دارد. این تلویزیون دارای انحنایی آی‌مکس‌ مانند است که تجربۀ مشاهدۀ راحت و شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کند. به لطف وجود فناوری WRGB، تلویزیون OLED منحنی ال‌جی مدل 55EA98000 نسبت کنتراستی بی‌نهایت با سیاهی بسیار عمیق و سفیدی بسیار روشن ارائه می‌دهد. نمایشگر منحنی این تلویزیون پیشرفته دقت رنگ باورنکردنی را، بدون در نظر گرفتن نور محیطی یا زاویۀ دید، ایجاد می‌کند.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی با ضخامت 4.3 میلی‌‌متر و وزن 17 کیلوگرم فوق‌العاده باریک و سبک است. طراحی هیجان‌انگیز، که با پایۀ کریستال تکمیل می‌شود، به غرق شدن بیشتر بیننده در نهایت کیفیت تصویر کمک می‌کند. علاوه بر این، بلندگوهای سرامیکی تلویزیون در پایۀ ساده و شفاف آن تعبیه شده است و صدایی بی‌عیب‌ونقص و با کیفیت حیرت‌انگیز را در دامنۀ فرکانس بالاتر از بلندگوهای مشابه تولید می‌کنند.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی از پلت‌فرم تلویزیون هوشمند و کاربرپسند ال‌جی و مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال بی‌سیم برخوردار است. به لطف وجود قابلیت‌های Tag On، Miracast و MHL، این تلویزیون بی‌همتا به کاربران امکان می‌دهد تا از متصل کردن آسان دستگاه‌ و اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش بهره‌مند شوند. تلویزیون OLED منحنی 55EA98000 با کنترل جادویی Magic Remote عرضه می‌شود که پیمایش در فهرست، جست‌وجوی محتوا و انجام بازی را ملموس و سرگرم‌کننده می‌کند. این تلویزیون از قابلیت مفید دیگری به نام Now On برخوردار است که محتوای مورد علاقه‌تان را، بر پایۀ عادات مشاهدۀ شما، پیشنهاد می‌دهد.

۸ نظر

مصطفی ۲۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

۵۵lA86000 تیرماه معرفی شد جشنواره فروش با هدیه برگزار کردند. هنوز که ۵ ماه گذشته ایران نیومده.

حالا ۵۵EA98000 امروز معرفی شده. حساب کنید کی میاد ایران.

Saeed ۲۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

جالبه بعضی نظراتی رو که خوشتون میاد چند دقیقه ای تایید می کنید و بعضی نظرات رو تا چند روز هم بهش نگاه نمی کنید.

admin-user4 ۲۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

دوست عزیز سلام
اگر نظری را جوابش را بلد باشم ، پاسخ داده یا تایید میکنم ولی اگر نیاز به سوال یا مشورت باشد، زمان می برد ( فکر کنم خیلی طبیعی باشه!)

مهدی ۲۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

تبلیغات ۵۵LA86000 رو برداشتین OLED تبلیغ کردین هنوز ۵۵LA86000 نیاوردین میخواین مدل جدید وارد کنین؟ این همه هزینه تبلیغ OLED کردین از فروش OLED ها هزینه یه دونه بیلبورد در نمیاد به جاش روی مدلهای ۵۵LA86000 و ۶۰LA86000 و از ۴K ها ۶۵LA9700 و ۵۵LA9700 تبلیغ میکردین و همین مدلها رو وارد میکردین خیلی خوب هم فروش میرفت و قیمت مناسب داشتن و همه امکاناتها رو هم داشتن مدلهای ال جی موجود در بازار یه تلوزیون دوربین دار نداره اگه این مدلهایی که گفتم وارد میکردین تنها تلوزیون هایی بودن که هم دوربین دارن هم NFC و DLA و امکانات دیگه همراه با قیمت مناسب

تابان ۳۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

۱-این تلویزیون از چه زمانی در ایران وبا جه قیمتی بصورت انبوه توزیع خواهد شد.
۲- آیااین موصوع که بعد اعمال تحریم علیه ایران ،دیگر امکان تهیه قطعات تلویزیون از کره ومالزی وسنگاپور و…ممکن نبوده وهمه مخصولات الکترونیکی توزیع شده در ایران تولید کشورچیناست ، صحت دارد

حسین ۳۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
خبر های منتشر شده در مورد این محصول که در ژانویه سال جاری برای اولین بار در نمایشگاه CES 2013 آمریکا رونمایی شده بیش از هر تلوزیون دیگری در طول ده ماه گذشته در کل دنیا بازتاب داشته است و به جرات می توان گفت تا زمان رو نمائی ار تلوزیون OLED جدید ۷۷ اینچی با وضوح تصویری UHD ال جی در نمایشگاه IFA 2013 که در شهر برلین آلمان برگزار و هنوز زمان عرضه تجاری آن مشخص نیست و به احتمال زیاد عرضه تجاری آن در سال ۲۰۱۴ میلادی صورت می گیرد ( با توجه به هزینه بالای ساخت تجهیزات تولید کننده پنل و دیگراجزای بدنه قطعا مدل عرضه شده بعنوان نمونه مفهومی یا به اصطلاح متداول تر کانسپت برای برخ کشیدن توانائی و فن آوری ال جی تولید نشده است ) به هر حال با توجه به اینکه تا این تاریخ در معدود کشورها این محصول رو نمائی و در برخی از آنها فروش تجاری این محصول آغاز شده به نظر می رسد بعد از رو نمائی از اولین UHD ال جی در سایز ۸۴ اینچ در ۱۸ ماه قبل و رونمائی از OLED صفحه تخت ۵۵ اینچی ال جی در فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره ) در دو ماه پیش این بار هم ال جی برای اولین بار از تلوزیون فوق سبک OLED با صفحه نمایش مقعر در ایران رونمائی نموده است و به جز تلوزیون ۷۷ اینچی ال جی قطعا امکان ارائه نمونه پیشرفته تر برای سایر برندها در ایران بعلت عدم تولید در دنیا وجود ندارد به هر حال مسئولین گلد ایران به قولی که در پیام نوروزی ۱۳۹۲ داده بودند وفا نمودند اما یک سئوال و آن اینکه اصولا گلد ایران برنامه ای برای فروش این تلوزیون که فقط یک مشکل آنهم قیمت گران آن در قیاسبا تلوزیونهای هم سایز دارد در ایران دارند و آیا این نمونه در فروشگاههای برند ال جی به نمایش گذاشته شد یا خیر ؟
موفق باشید .

مهتاب ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام .این تلویزیون وارد بازار ایران شده؟ کدام نمایندگی در مشهد؟ لطفا راهنمایی کنید.مرسی

نظر دهید