۲۳ آذر ۱۳۹۲

PhoneArena Awards 2013: بهترین گوشی‌های هوشمند سال

همه ساله سایتها و مجلات معتبر، بهترین محصولات سال را اعلام می‌کنند. PhoneArena هم در سایت خود بهترین محصولات 2013 را معرفی کرد. در ادامه بهترین گوشی‌های هوشمند سال را از زبان PhoneArena بخوانیم:

بالاخره وقتش فرا رسید! زمان آن است تا بهترین گوشی‌های هوشمند سال را در کنار شما در PhoneArena Awards معرفی کنیم. از اینکه به آخرین و البته مهیج ترین بخش این دنباله یعنی انتخاب برترین گوشی هوشمند سال رسیدیم، بسیار خوشحالیم. پیش از پرداختن به برندگان این بخش باید اذعان کنیم که انتخاب محصولات برگزیده کار بسیار دشواری بود. بخشی از این دشواری به دلیل تعداد بسیار زیاد گوشی‌های هوشمندی بود که در دوازده ماه گذشته معرفی شده و بسیاری از آن‌ها دوست داشتنی بودند. گرچه تنها چند گوشی شایستگی دستیابی به چنین افتخاری را دارند.

طبل‌ها را به صدا درآورید…

LG G2

بخش برترین گوشی‌های هوشمند PhoneArena Awards 2013: ال‌جی کار بسیار دشواری را پیش رو داشته است. آن‌ها باید محصولی با کیفیت را توسعه می‌دادند که بتواند با رقبای پرقدرتش دست و پنجه نرم کند. گوشی هوشمندی که بتواند تمامی گوشی‌های سریع اندرویدی را پشت سر نهد.  این نکات شرکت را به سمت عرضه LG G2 سوق داد و خوشبختانه باید گفت این پسر، خواست پدر را به خوبی برآورده کرد. و هنوز هم G2 در بین گزینه‌های کاربرانی که به دنبال بهترین‌های بازار هستند، دیده می‌شود. برای آن هایی که با این گوشی آشنا نیستند، LG G2 از صفحه نمایشی 5.2 اینچی بهره می‌برد و علیرغم اندازه صفحه نمایش، بدنه‌ای کوچک و فشرده دارد. از نظر کارآیی و عملکرد هم، G2 با وجود پیکربندی سخت افزاری فوق العاده خود، بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود. در همین حال، تنها چند گوشی می‌توانند از نظر عمر باتری به G2 نزدیک شوند. اگر می‌خواهید گوشی هوشمندی را برگزینید که تمامی امکانات را در عالی ترین سطح به همراه هم در اختیار شما قرار دهد، LG G2 گزینه‌ای ارزشمند است؛

Google Nexus 5

بخش برترین گوشی‌های هوشمند PhoneArena Awards 2013: در بخش بهترین گوشی‌های هوشمند سال پیش، Google با معرفی Nexus 4 و به دلیل قیمت بسیار عالی آن، به خوبی درخشید . قیمت گوشی در برابر قابلیت هایی که ارائه می‌داد، بسیار اندک بود و گوشی آنقدر خوب بود که توانست عنوان گوشی مورد علاقه ما را در سال 2012 از آن خود کند. 12 ماه از آن هنگام گذشته و حالا Nexus 5 با مجهز شدن به Android 4.4 KitKat ، پا جای پای برادر بزرگترش گذارده است.  این گوشی از هر جنبه‌ای که به آن بنگریم، یکی از برترین گوشی‌های بازار بوده و از سویی دیگر تنها بهایی کمتر از نیمی از بهای دیگر رقبای خود دارد.  و علاوه بر بهره گیری از سخت افزاری قدرتمند و عالی، گوشی از نسخه دست نخورده و خالص سیستم عامل محبوب Google نیز بهره می‌برد.

۹ نظر

م.ش ۲۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام شما که انقدر از g2 تعریف میکنید پس ۳۲ گیگش کجاست؟؟؟؟؟؟
خب وقتی ۳۲ گیگش نباشه حالا هر چیم که تعریف کنید. چه فایده؟؟؟؟!!!

مهدی ۲۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام می خواستم بدونم ایا طول عمر باطری G2در نسخه های مختلف تفاوت داره؟و در کدام نسخه بیشترین طول عمر را داراست؟

امین ۲۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام به ادمین جان
من حدود دو ماه است که تو سایتتون نظر ندادم و علت آن هم این بود که یابعضاسوال دوستان از شما باسوال من یکسان است و بعد از زمانی که گفتین نسخه ی ۳۲گیگ جی۲ در آذرماه خواهدآمد و از اون موقع تا به حال هر روز به سایتتون سر میزدم تا ببینم کی خبر آمدنش رو اعلام میکنین؟اما واقعا انصافه که اینقدر مردم رو منتظر همچنین چیزی بکنید؟بیش ازدو ماه هست که فقط دارین وعده میدین و از اون بدتر که تقریبا هر روز یک مطلب از برتریهاش میگید ولی اصلش….خواهشا میتونید مردونه قول بدین که دیگه تا اواسط ماه آینده قطعا تو بازار می آید؟ببخشین که با این لحن گفتم چون دیگه صبرم تموم شده.خواهشا پاسخ بدین چون میدونم سوال و درخواشت خیلیهاس.
باعرض معذرت فراوان بابت لحن سوالم

افشین ۲۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

تست باطری G Flex هم دراومد
۲۵:۱۹ ساعت ۳G Talk time
9:31 ساعت Web browsing
19:57 ساعت Video playback
رکورد جدید خیره کننده ۹۷ ساعت Standby

افشین ۲۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

عدد آخری که نوشتم اشتباه شد تست Standby هنوز اعلام نشده

ABBAS ۲۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

من تا سی ام حداکثر صبر میکنم ۳۲ گیگ بیاد نیومد میرم z1 میخرم…
واقعا نمایندگی ال جی تو ایران خیلی ناشیانه و مبتدی داره عمل میکنه
براشون واقعا متاسفم

HOSEIN ۲۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

بعداز مدتها حدودا سه ماه منتظر موندن برای ورود ال جی جی۲ بلاخره چهرروز پیش رفتم علاالدین یدونه Z1 خریدم .
خیلی پشیمونم این همه الکی صبر کردم.
از مدیران ال جی هم بابت دروغ ها و وعده های سرخرمن و الکی سپاسگذارم.

امیر ۲۶ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

۳۲ گیگ جی ۲ چی شد پس؟؟؟؟

حمید ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

آخرین سری nexusچنده وچطوری می توان تشخیص داد؟

نظر دهید