۰۱ دی ۱۳۹۲

نصب پیش فرض و ارائه BBM به همراه گوشی‌های LG

LG به تازگی قراردادی با BlackBerry منعقد کرده است که به این شرکت اجازه می‌دهد تا از این پس نرم افزار BlackBerry Messenger  را به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های خود نصب کرده و در اختیار کاربران قرار دهد.

اولین محصولی از LG که به همراه BBM ارائه می‌شود، LG G Pro Lite خواهد بود؛ این گوشی که در اکتبر 2013 معرفی شد، از صفحه نمایشی 5.5 اینچ و سیستم عامل اندروید برخوردار بوده و در آمریکای لاتین، آسیا، روسیه، چین،هند و خاور میانه عرضه خواهد شد.

BBM از طریق LG Apps برای دارندگان سایر گوشی‌های LG نیز در دسترس قرار خواهد گرفت اما اطلاعات دقیقی در مورد زمان و دیگر جزئیات آن منتشر نشده است.  از طرفی همچنان امکان دریافت BBM از طریق Google Play نیز وجود خواهد داشت. کوین شین مدیر بازاریابی LG در آسیا، خاور میانه و کشورهای مشترک المنافع می‌گوید: BBM در خاور میانه، آفریقا و اندونزی که دارندگان گوشی‌های هوشمند در آن‌ها ، علاقه زیادی به استفاده از سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی دارند، از محبوبیت بالایی برخوردار است.  LG G Pro Lite با وجود صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، و بهره گیری از قلم ویژه، تجربه ای بهینه از استفاده از BBM مهیا می‌سازد.

اندرو بوکینگ، مدیر اجرایی بخش BBM در BlackBerry می‌گوید: افراد زیادی در سرتاسر دنیا از BBM برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند و استقبال از آن برای ما شگفت انگیز بوده است. همکاری با LG که برای مشتریان این شرکت اجازه تجربه ای منحصربفرد از استفاده از BBM را فراهم می‌آورد، باعث خوشحالی ماست.

پس از شروعی آتشین و تصمیم BlackBerry در 21 اکتبر به عرضه BBM برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید ، تعداد دانلود این نرم افزار در 24 ساعت نخست، به  بیش از ده میلیون عدد رسید.  به روز رسانی اخیر این نرم افزار، سازمان دهی و فرآیند دعوت از دیگران برای استفاده از این سرویس را بیش  از پیش آسان کرده است.  بلک بری امروز اعلام کرده است که به زودی تجربه BBM را در اندروید و iOS بهبود داده و قابلیت‌هایی چون BBM Channels ، BBM Voice Calling و BBM Video Calling را به آن اضافه خواهد کرد.

۴ نظر

mehran ۱ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام ۳۲ گیگ جی ۲ چی شد؟؟؟؟؟؟
بالاخره وارد بازار شد؟؟؟؟؟؟؟

مهدی ۱ دی ۱۳۹۲ پاسخ

اگه میخواهدی ۳۲گیگ جی۲ زودتر بیاد به
http://www.mediapardazesh.com/contact
همه پیام بزنید و بگیگد همه مدلها فقط حافظه بالا رو بیارن مثلا ۳۲ گیگ نکسوس۵

محمد حسین همتی ۳ دی ۱۳۹۲ پاسخ

راست میگه دیگه پس چی شد این ۳۲

مهدی ۳ دی ۱۳۹۲ پاسخ

اگه میخواهدی ۳۲گیگ جی۲ زودتر بیاد به
http://www.mediapardazesh.com/contact
همه پیام بزنید و بگید همه مدلها فقط حافظه بالا رو بیارن مثلا ۳۲ گیگ نکسوس۵

این پیامو چند بار زدم چرا تایید نمیکنید؟

نظر دهید